Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe smartphone (iPhone de beste deal???)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe smartphone (iPhone de beste deal???)

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Het moet een dikke smartphone worden en ik zit zelf te denken aan de...
    • Nokia N900
    • SE X2
    • iPhone
    • BB Bold 9700

...ik geloof dat ik ze dan wel een beetje heb. HTC ben ik heel huiverig voor, ik ken eigenlijk niemand die daar echt tevreden over is. Of heb ik ergens nog een toestelletje gemist?

Maar wat schetst nou mijn verbazing, het lijkt wel of je gewoon niet om de iPhone heen kunt! Ik ga uit van een abonnement van 300 minuten en 200/300 sms'jes (ja ik sms best wat). Daarbij moet dan natuurlijk ook nog een "onbeperkte" internetbundel. En die verrekte iPhone is via T-Mobile dan gewoon ze ongeveer de goedkoopste (voor zover je over goedkoop kunt praten) Daarbij lijkt de internetbundel met een verbinding tot 2048 kbps dan ook nog eens véél sneller te zijn dan bijvoorbeeld Telfort (768) en Hi (348).

Maar, eigenlijk wil ik helemaal geen iPhone... Iedereen heeft dat ding al! De nieuwe Nokia N900 lijkt me persoonlijk heel vet! Maar als het internet dan meer dan 2x zo langzaam is dan vraag ik me af of ik dat moet doen. En dan heb ik het nog niet eens over de giga hoeveelheid leuke (en vaak nutteloze) aplicaties die er voor de iPhone zijn!

Wat moet ik nou doen? :)
    Aprilia RSV Mille '01

Oorspronkelijk geplaatst door Rossi Bekijk bericht
    Ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Het moet een dikke smartphone worden en ik zit zelf te denken aan de...
    • Nokia N900
    • SE X2
    • iPhone
    • BB Bold 9700

...ik geloof dat ik ze dan wel een beetje heb. HTC ben ik heel huiverig voor, ik ken eigenlijk niemand die daar echt tevreden over is. Of heb ik ergens nog een toestelletje gemist?

Maar wat schetst nou mijn verbazing, het lijkt wel of je gewoon niet om de iPhone heen kunt! Ik ga uit van een abonnement van 300 minuten en 200/300 sms'jes (ja ik sms best wat). Daarbij moet dan natuurlijk ook nog een "onbeperkte" internetbundel. En die verrekte iPhone is via T-Mobile dan gewoon ze ongeveer de goedkoopste (voor zover je over goedkoop kunt praten) Daarbij lijkt de internetbundel met een verbinding tot 2048 kbps dan ook nog eens véél sneller te zijn dan bijvoorbeeld Telfort (768) en Hi (348).

Maar, eigenlijk wil ik helemaal geen iPhone... Iedereen heeft dat ding al! De nieuwe Nokia N900 lijkt me persoonlijk heel vet! Maar als het internet dan meer dan 2x zo langzaam is dan vraag ik me af of ik dat moet doen. En dan heb ik het nog niet eens over de giga hoeveelheid leuke (en vaak nutteloze) aplicaties die er voor de iPhone zijn!

Wat moet ik nou doen? :)
    Come over to the dark side, you know you want to. ;-))

Groet
    GJ

Comment

Inderdaad. Ik ben zeker geen Apple fanboy, maar ik ben wel zeer tevreden over de iPhone. Wel meteen jailbreaken, zodat die vervelende beperkingen van Apple weg zijn. :)

Comment

'k Heb sinds kort ook een iPhone, geweldig ding ! :) (En rete schnellll met Vodafone)

Omdat ik geen zin heb in een zaadnetwerk als T-mobile en gewoon bereik wil hebben moest ik op zoek naar andere wegen. Goeie deals met alle providers kan je regelen via http://www.phoneshop.nl zowel nieuw als verlenging.

Comment

Geen T-Mobile is dan ook geen Visual Voicemail wat wat mij betreft een geweldige functie is.
          Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Wat is dat? :)
            Aprilia RSV Mille '01

Comment

Visual Voicemail is een truc van Apple (o.a.) om je voicemail per gesproken bericht in een lijst te laten zien. Daarmee hoef je dus niet meer je vm te bellen en de ellenlange lijst van vm's af te luisteren. Je kan dus gewoon de voicemail van de persoon die je direct wilt horen aan klikken en beluisteren.
              Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

*heeft werkelijk nooit last van dat 'zaadnetwerk'*
                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk bericht
                  Visual Voicemail is een truc van Apple (o.a.) om je voicemail per gesproken bericht in een lijst te laten zien. Daarmee hoef je dus niet meer je vm te bellen en de ellenlange lijst van vm's af te luisteren. Je kan dus gewoon de voicemail van de persoon die je direct wilt horen aan klikken en beluisteren.
                  Oh dat is nog wel handig. Ik exact om die reden namelijk al tijden geen voicemail meer...
                  Aprilia RSV Mille '01

Comment

Hier ook voicemail afgezet. Als je nl niet in de gaten had dat je nieuwe voicemails had dan was je die ook na 2-3 dagen kwijt, zo lang houdt je provider ze vast. Althans bij vodafone.

Maar ontopic: http://tweakers.net/nieuws/64913/app...ed-scherm.html

'Apple iPhone 4G krijgt dualcore-cpu en oled-scherm'

De iPhone 4G wordt in april geïntroduceerd, zo beweert een manager van telecomprovider KT, die in Zuid-Korea de partner van Apple voor de iPhone is. De 4G zou een dualcore-processor en betere graphicshardware krijgen.
                    Uit 2e hands bron.
                    Last edited by M4; 13-01-10, 16:54.

Comment

wachten op de uitgebreide tests van de Google Phone en dan pas kiezen tussen Iphone en de nieuwe Android
                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Google Nexus One als je al je privacy aan google wilt doorsluizen. Ik mis in het rijtje de Samsung Omnia querty en de HTC HD2 (en HTC touch pro2). Als je veel wilt emailen, is een fysiek toetsenbord wel fijn. N900 ben ik wat huiverig voor ivm eventuele kinderziektes. Het is tenslotte de eerste van een nieuwe serie linux-phones.
                        Tweakers heeft wel wat tests van alle "dikke" smartphones. En het forum daar staat helemaal bol van de GSM-nerds.
                        When men were men

Comment

Gewoon een iphone nemen. Beter wordt het echt nog niet voorlopig op de smartphone markt.
                          Dat google OS is aardig, maar zeker niet zo fijn als dat van de Iphone. BB is goed voor mail maar voor de rest ook niet fijn vind ik. Htc, tja blijft een schil om dat irritante windows mobile heen. Nokia.. ik kan er niet aan wennen.

Comment

ik snap werkelijk waar niet dat iedereen maar met dat formaat van de Iphone genoegen neemt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                              ik snap werkelijk waar niet dat iedereen maar met dat formaat van de Iphone genoegen neemt.
                              Want? Scherm te klein, telefoon te groot?
                              2019 Volvo V60 T6

Comment

ik bedoel dat dat ding te groot is, net zoals de HD2.
                                Wie wil er nou zo'n groot ding in zijn broek?

Comment

Iphone is geen probleem. Ding is niet zo dik en rond aan de achterkant. Die dingen met een fysiek toetsenbord zijn wel veel te dik.

Comment

Maar wel een beetje eens met Extaxi, daarom heb ik ook een Nokia 6300. Soms wel handig.

Comment

Net weer uitgebreid met een iPhone mogen spelen. Potdomme het is wel een geil ding... Maar om de één-of-andere reden blijft dat N900 geval ook lonken. Ik moet 'em maar eens in m'n handen zien te krijgen in de Nokia Store ofzo.

Oorspronkelijk geplaatst door ingmar Bekijk bericht
                                      Google Nexus One als je al je privacy aan google wilt doorsluizen. Ik mis in het rijtje de Samsung Omnia querty en de HTC HD2 (en HTC touch pro2). Als je veel wilt emailen, is een fysiek toetsenbord wel fijn. N900 ben ik wat huiverig voor ivm eventuele kinderziektes. Het is tenslotte de eerste van een nieuwe serie linux-phones.
                                      Tweakers heeft wel wat tests van alle "dikke" smartphones. En het forum daar staat helemaal bol van de GSM-nerds.
                                      Klopt, ik zit me al suf te lezen op tweakers. Maar dat is ook juist weer het nadeel van die club, er staat eigenlijk veel te veel info :)

Naar die Samsung heb ik nog niet gekeken. Ik zal eens even gaan loeren.
                                      Aprilia RSV Mille '01

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                        ik bedoel dat dat ding te groot is, net zoals de HD2.
                                        Wie wil er nou zo'n groot ding in zijn broek?
                                        Grappig ik heb dat ding 50% van de tijd in mijn broekzak zitten en denk regelmatig dat ik hem vergeten ben...

Comment

die opmerking had ik van Cobraman verwacht............ :-)

Comment

Nou ja weet je daar heb je misschien wel gelijk in maar het heeft niet met maat te maken van andere zaken ;)

Comment

Grappig ik heb dat ding 50% van de tijd in mijn broekzak zitten en denk regelmatig dat ik hem vergeten ben...
                                              Ja dat "regelmatig" is die andere 50% ;)

Maar OT, denk eens aan de T-Mobile Pulse, gratis Android toestel bij 1 jaar abonnenment. Kijk eens op Modaco Ik ben er dik tevreden mee en ook met het T-Mobile netwerk, ik begrijp niet echt dat mensen daar zo op reageren.

Mijn ex-vriendin nam gelijktijdig een I-Phone, zij moest 200€ bijlappen en een contract van 2 jaar. Als je ze vergelijkt vind ik er niet heel veel verschil tussen zitten. De Android marketplace heeft ook een forse hoeveelheid applicaties.

Comment

Ik lees dat die Iphone 4G dus mogelijk al in april komt? Ik kan tot april nog met mijn huidige T-mobile nummer bellen. Eigenlijk wil ik nu al de 3GS omdat mijn N95 kaduuk is en bel nu tijdelijk met een oude Nokia (wel al met soort van kleurenscherm en waardeloze camera).

Vanaf wanneer kan ik officiële berichten omtrent de 4G verwachten denken jullie? Pas in april tijdens de lancering, of al eerder? Hoe eerder ik 't weet, hoe langer ik het aanvragen van een nieuw nummer kan uitstellen. Aan de andere kant heb ik dan over 2 jaar weer een 5G. :)

Comment

Tja, ik kan het ook niet anders zeggen. Gewoon die 3GS halen: topding.

Comment

Dennis, misschien dat ze er aan het einde van januari iets over zeggen bij de presentatie van wat waarschijnlijk een Apple Tablet wordt. Maar traditiegetrouw kan je iPhone nieuws pas in mei of juni verwachten. Maar aangezien die tablet waarschijnlijk op hetzelfde OS zal draaien kan het zo maar zijn dat ze gelijk aandacht besteden aan de nieuwe iPhone (die zeker gaat komen).

Comment

Ik ben inmiddels helemaal "verslingerd" geraakt aan de Motorola Milestone! :)

Ziet er naar mijn mening erg stijlvol uit, heeft een echt toetsenbordje, draait op Android en het is geen iPhone :) Wel jammer dat 'ie maar via één webshop te koop is in Nederland en er daardoor dus geen sprake van concurrentie is. Ik betaal dan dus evenveel als voor een 3Gs tegen slechtere voorwaarden. Da's dan weer een beetje jammer...
                                                      Aprilia RSV Mille '01

Comment

Dennis, misschien dat ze er aan het einde van januari iets over zeggen bij de presentatie van wat waarschijnlijk een Apple Tablet wordt. Maar traditiegetrouw kan je iPhone nieuws pas in mei of juni verwachten. Maar aangezien die tablet waarschijnlijk op hetzelfde OS zal draaien kan het zo maar zijn dat ze gelijk aandacht besteden aan de nieuwe iPhone (die zeker gaat komen).
                                                        Ok, misschien de moeite waard om dat even af te wachten. Het is toch een ding waar je 2 jaar mee vooruit moet. Een 3GS is geen straf, maar de te verwachten specs van de 4G zijn wel weer een sprong voorwaarts die passen bij het gebruik wat me te wachten staat.

Comment

Je bedoelt bellen onderweg qua gebruikwatjetewachtenstaat ???
                                                          Veritatis simplex oratio est

Comment

Ja. Vooral de combinatie met het zogenaamde onbeperkt internet dat in de meeste gevallen te beperkt is. 400 gig jas je d'r zo doorheen met sites als marktplaats, youtube en een programma als MSN. Die beperking spreekt me niet aan.

Intussen vind ik net een aanbieding voor een 1 jarig abonnement met gratis Iphone. Veel interessanter dan ik tot nu toe heb gezien, dat waren allemaal 2-jarige abonnementen en dat zuigt. Alleen heb ik dan de 16gb versie ipv 32gb. Daar kan ik wel een jaar mee vooruit en dan overstappen op de 4G als dat wat blijkt te zijn.

Komt goed. Data abonnementje voor de laptop erbij bij een andere provider, want T-mobile is gewoon te langzaam.
                                                            Last edited by Dennis Cavallino; 15-01-10, 10:17.

Comment

Skup.

Ik mot een nieuwe smartfoon van de zaak. Prijs of abo is geen issue. Ik kan kiezen uit een iPhone 4, Samsung Galaxy II en deze HTC's:

Desire
                                                              Desire Z
                                                              Sensation
                                                              Trophy

Iemand daar ervaring mee en wat is van deze de beste HTC? Ze hebben nog steeds af en toe problemen, wat ik er van hoor.

Comment

Iphone natuurlijk.

*Start Apple vs Android fittie met ontvrienden op Linkedin als gevolg.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                                                                X