Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mkv

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mkv

Heren, wat is een goeie mkv-speler? Ik heb voor het eerst een mkv-bestand gedownload omdat er geen ander (kleiner) format beschikbaar was, maar in VLC kan ik niet fast-forwarden of in één klap naar een later moment gaan. Nogal vervelend als je al 102 minuten hebt bekeken en de uitzending (van in totaal 147 minuten) weer wilt oppikken.

Ligt dat aan het mkv-format (hoe strak en helder de kwaliteit ook is) of gewoon aan dit bestand?
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Ja, zat laatst ook met .mkv te kloten. Probeerde te converteren, maar dat is gedoe.

Kun je geen matroska codec binnenhalen en dan maar op de WMP afspelen?
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Dan kun je het beste het K-Lite Standard Codec pack installeren.

http://www.free-codecs.com/K_lite_co...k_download.htm

Hier werkt MKV perfect in VLC met het std pack.
      Ik kijk Topgear vaak door op Finalgear.com de 720p torrent versie te downloaden en da's ook een MKV bestand.

Comment

VLC inderdaad. Of Mediaplayer Classic. Die laatste gebruik ik nu onder Windows 7 en vind 't toch wel een erg prettig werkend progje.
        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

VLC heb ik dus al en die speelt 't wel goed af, maar niet meer zodra je wilt doorspoelen of springen. Ik ga die K-Lite-pack van Peterst eens proberen.
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Dank, werkt!

Comment

Ik gebruikte zelf de KM Player maar op Windows 7 64 bit heb ik hem nog niet aan de praat.
              ------------------------------------------------
              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
              X