Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webbouwer gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Webbouwer gezocht

Kleintje zoekt het volgende: een webbouwer die een e-nieuwsbrief en een website kan bouwen. Wie helpt?

Het gaat dus om een nieuwsbrief die je (bijvoorbeeld) elk kwartaal per e-mail kunt versturen en die doorlinkt of is geďntegreerd met een weblog/website, waar nieuwsberichtjes op komen.

Zijn er gummers die zoiets kunnen bouwen?

info; a puntje pappie apenstaartje hypotheekshop puntje nederland

Zeggeh kleintje,

Nu doe M4 een beetje te kort, vind je niet?

Heb je de skitterende gummenbase nog niet gezien?

Comment

Kwam er niet uit...uit die Database.

Wel handig als betreffende Gummert in of omgeving Amsterdam komt i.v.m. reistijd.....

Comment

ik heb wel ervaring met een goede in Rotterdam. In principe hoef je er toch ook niet langs? Ik heb die gasten nog nooit in het echt gezien, maar ben wel blij met hun werk.
        Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
          ik heb wel ervaring met een goede in Rotterdam.
          Rotterdam...hmmm...heeft het beestje ook een naam?
          2 x ouwe premium meuk
          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
            Rotterdam...hmmm...heeft het beestje ook een naam?
            Jazeker, de naam is 'spin' :-)
            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

jazeker, je hebt PM.

Het is Leidschendam trouwens, zag ik nu. :) Door het accent dacht ik altijd Rotterdam, maar goed. Wat ze gemaakt hebben is goed, en niet te duur.
              Forza!

Comment

Ik heb geen PM...of....naar mijn eigen mail adres?

Comment

Nou, dat is me heftig, wat er in die PM staat zeg.
                  Zal het hier maar niet citeren:-)
                  2 x ouwe premium meuk
                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

kleintje ook PM :)
                    Forza!

Comment

Succes met nieuwsbrief btw, ik doe dat soort dingen niet echt. Is nl een vak apart als je html-nieuwsberichten wilt sturen omdat die per mailclient nogal wisselen van opmaak. Je moet rekening houden met allerlei versies van Outlook, online mailprogrammas en zorgen dat de mail zo min mogelijk door spamfilters als spam wordt gezien. Dat moet je overlaten aan mensen die dat minimaal een aantal keer (succesvol) per jaar doen.

@kleintje let wel op dat een soort resultaatverplichting eist ; anders heb je straks een nieuwsbrief die in Outlook Express 6 bv niet gelezen kan worden of door 90% van de spamfilters wordt tegengehouden. Technisch heeft die toko dan aan je opdracht voldoen (bouw nieuwsbrief) maar in de praktijk heb je er geen zak aan.

Wat ook handig is om de klik van de gebruiker in de mail af te vangen (via redirect url en uniek ID in de mail per ontvangend email-adres) zodat je kan meten hoeveel % van je ontvangers ook op je site/blog komen. Als je niet meet heb je totaal geen inzicht in het effect. Maar goed, da's allemaal gesneden koek natuurlijk anno 2010 voor iedereen die in de marketing zit ;)

Comment

Gewoon http://www.mailchimp.com/ gebruiken. Werkt goed, doet alles wat je nodig hebt (zorgen dat iedereen het kan lezen, dat je kan zien wie er iets met je bericht doet, dat het niet overal achter de spam filter blijft hangen, etc.). Is eenvoudig te gebruiken. En kost paar dollars. Niet verder zoeken!

Comment

Ziet er goed uit die tool Boris. Geen geld idd. Zelfs een 40 euro-'t-uur-developer is al snel 10 uur bezig met een simpel mailsysteempje en dit is voor nop als je weinig verstuurd of je koopt credits in en kunt dan voor 100 dollah eenmalig gewoon 5000 mails versturen. Da's nie veul money voor de hyptheekshoppert ! Of als je minder dan 500 luitjes op de lijst hebt gewoon 't gratis pakket kiezen. Da's niet duur he, gratis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                            Ik heb geen PM...of....naar mijn eigen mail adres?
                            Een PM krijgen is zoiets als een Gummen darkroom veronderstel ik? :-)
                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Echte Mannen krijgen een PM op een gummen he.

Comment

Zo een mailchimp is geen slecht idee. Als je al veel geld hebt uitgegeven aan een webdodo om een nieuwsbrief te maken, knalt je ISP je er wel uit omdat duizenden mails sturen niet in je FUP staat...

Kleintje, we praten zaterdag? :)
                                2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Heeeeeel misschien wordt de auto naar Antwerpen gebracht of een andere nog nader te bepalen plek en ben ik dus niet in Geel.

Brun en ik hadden een leuk idee uitgewerkt; Misschien wil Brun hier iets over schrijven? (of niet....)

Comment

Goed draadje!

Ik wil een site voor m'n zzp-activiteiten laten maken ter ondersteuning van m'n visitekaartje. Ik heb nu een aanbod liggen van iemand die het in Joomla gaat maken met 2 pagina's erbij. De inhoud zou ik zelf makkelijk moeten kunnen aanpassen en toevoegen.

Wat is een redelijke prijs hiervoor?
                                    De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomstr Bekijk bericht
                                      Ligt er aan wat die sjaak gaat doen voor je. Alleen 2 pagina's in Joomla in elkaar klikken met default meuk? Dan praat je over 50e. Komt er een compleet concept bij met bedenken bedrijfs naam/logo/andere shit kan het wat meer zijn :-)

Comment

Goed draadje!

Ik wil een site voor m'n zzp-activiteiten laten maken ter ondersteuning van m'n visitekaartje. Ik heb nu een aanbod liggen van iemand die het in Joomla gaat maken met 2 pagina's erbij. De inhoud zou ik zelf makkelijk moeten kunnen aanpassen en toevoegen.

En waarom in Joomla. Je kan het in Wordpress waarschijnlijk zelf en veel makkelijker.
                                        ------------------------------------------------
                                        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                                          En waarom in Joomla. Je kan het in Wordpress waarschijnlijk zelf en veel makkelijker.
                                          Sinds wanneer is WP zoveel makkelijker dan Joomla? De laatste keer dat ik naar beiden keek, was 't lood om oud ijzer (granted, da's wel vier jaar geleden ofzo).
                                          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Joomla is gratis en makkelijk in gebruik heb ik begrepen, ik heb er zelf geen verstand van dit is wat de sitebouwer vertelde.
                                            Hij gaat de site ook aankleden zodat het er allemaal een beetje gelikt uitziet.
                                            Ik krijg dus 1 Joomla template, 1 volledige homepage, 2 aanvullende pagina's en een handleiding om te editen.

Roept u maar!
                                            De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk bericht
                                              Zo een mailchimp is geen slecht idee. Als je al veel geld hebt uitgegeven aan een webdodo om een nieuwsbrief te maken, knalt je ISP je er wel uit omdat duizenden mails sturen niet in je FUP staat...

Kleintje, we praten zaterdag? :)

Je hebt ook een PM :-)

Comment

Joomla is gratis en makkelijk in gebruik heb ik begrepen, ik heb er zelf geen verstand van dit is wat de sitebouwer vertelde.
                                                Hij gaat de site ook aankleden zodat het er allemaal een beetje gelikt uitziet.
                                                Ik krijg dus 1 Joomla template, 1 volledige homepage, 2 aanvullende pagina's en een handleiding om te editen.

Roept u maar!
                                                Is 950€ redelijk?
                                                De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Voor 'n custom made huisstijl waar jij zeggenschap hebt over hoe 't eruit komt te zien (dus dat hele proces kan beinvloeden) dan is 950 redelijk ; een designer is al snel 1 tot 1.5 dag bezig met een design-op-maat plus 't overleg en de aanpassingen daaraan.

Echter als de leverancier een standaard template aanlevert en jij moet 't daar mee doen dan kun je misschien even beter zoeken in google op de termen "joomla templates" en dan zie je allerlei sites waar gratis templates te vinden. (bv http://www.joomla24.com/ )

Voor iemand die regelmatig ergens een gratis template vandaan plukt en dat verkoopt samen met een door de community vertaalde handleiding voor 950 doet goeie zaken. Dit template zal je zaken vast goed doen : http://joomlatemplates.veero.net/dem...plate=vj-qswim (kost 35 USD trouwens)

Overall gezien is 950 piek voor een site niet duur, dat zit zeg maar de prijsklasse 1000-2000 euro voor 'n auto.

Comment

Dank voor de info M4!

Ik heb het al met de sitebouwer gehad over het doel van de site en hoe het er ongeveer uit moet zien. Later gaan we nog een keer om de tafel om details in te vullen.
                                                    Hij maakt de site met Joomla en maakt dan een custom template voor mijn site. Daarmee kan ik dan zoveel pagina's toevoegen als ik wil.

Die 950€ is zonder domeinnaam en hosting (heb ik zelf al) maar inclusief 2 pagina's. Meerdere pagina's zijn bij te kopen of met de handleiding en template zelf te maken.

Het bedrag klinkt dus als redelijk, morgen maar mailen dan. :)
                                                    De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Hosting en domeinnaam is tegenwoordig vrijwel altijd losgekoppeld en dat zou ik ook altijd zo houden ; dan kan je bouwer nooit je site gijzelen in geval van kuren. Nu zal dat niet zo snel voorkomen, maar better safe than sorry.

Comment

Joomla is gratis en makkelijk in gebruik heb ik begrepen
                                                        Zelfs ik kan met Joomla overweg, ben daar in gestonken als webmaster zelfs, dus ja het is simpel, mn de cancel knop is erg handig :-)
                                                        fka v164

Comment

Zowel Joomla als Wordpress zijn gratisch ende voor nicks te gebruiken.
                                                          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

oja wordpress dat doe ik ook, maar daar begrijp ik dan weer niet veel van, wat komt doordat ik enkel vul en niks 'doe' met die site. Is het zo dat Wordpress meer vrijheid geeft in de opbouw van de site zelf? Dat Joomla in templates gebakken zit en Wp niet?
                                                            fka v164

Comment

Working...
                                                            X