Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitnodigingen maken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Uitnodigingen maken

Wie heeft er ervaring met het online maken van uitnodigingen om deze vervolgens per e-mail te versturen? Heten die dingen e-cards?

Op welke site moet ik zijn, welke is handig, welke heeft de meeste mogelijkheden? En gratis natuurlijk....:)

Kan gewoon via het forum hoor, draadje openen in Tweede Kamer of Gumvrienden-only....

Zal ik het vast voor je openen ???
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Hoe bedoel je?

Ik wil laten weten dat m'n 15-jarige vriendin zwanger is van een vijfling, daar biedt het Gummen-orakel verder toch geen mogelijkheden voor?

Comment

Jawel hoor, wij nemen wel de beschuit met muisjes mee.

In dit geval roze en blauw he......

En natuurlijk een handvol Gummen-beren.
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Nee w220l, zover is het nog niet. Ik ne*k er behoorlijk op los, ik kan niet anders zeggen, maar eerst samenwonen lijkt ons een beter idee.

Comment

Jpegje maken en versturen, hoe moeilijk wil je het maken?
            fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
              Ik ne*k er behoorlijk op los.
              Jaja, we gaan er weer een patsdraadje van maken:-)
              2 x ouwe premium meuk
              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

een van de grootste is greetz.nl, en werkt erg makkelijk.

Je kunt zelf ontwerpen uploaden, en adressen invoeren. Je kunt ook alleen de kaartjes laten maken en naar jezelf toe sturen zodat je de kaarten zelf nog kunt schrijven/posten.
                Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                  Jaja, we gaan er weer een patsdraadje van maken:-)
                  Weinig te patsen van jouw kant zo te lezen John...;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                    Jpegje maken en versturen, hoe moeilijk wil je het maken?
                    Dat kan natuurlijk maar ik laat me graag inspireren door een paar goede voorbeelden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                      een van de grootste is greetz.nl, en werkt erg makkelijk.

Je kunt zelf ontwerpen uploaden, en adressen invoeren. Je kunt ook alleen de kaartjes laten maken en naar jezelf toe sturen zodat je de kaarten zelf nog kunt schrijven/posten.
                      Dank. Maar de factor gratis is ver te bekennen na een snelle blik. Een e-mail uitnodiging iets meer jeu geven door middel van een zelfgefrutseld kaartje, daar hebben de Gummers geen kaas van gegeten?

Of ben ik de letters "BMW" vergeten in m'n draad...? :)

Comment

oh gratis, daar had ik overheen gelezen sorry. Bij Greetz.nl wordt het wel bukken inderdaad :)
                        Forza!

Comment

Weinig te patsen van jouw kant zo te lezen John...;)
                          Daar weet jij helemaal niks van:-)
                          2 x ouwe premium meuk
                          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Hoezo? Een Mondeo Plus wordt het toch?
                            En die truc met dat paar weggewerkte sportsokken heeft ze inmiddels ook wel door...;)

*verder lekker zelf zoekt*

Comment

Als ik zo'n kaartje binnenkrijg volgt er meestal een scheldpartij naar diegene die me het kaartje toegestuurd heeft.
                              Er is een reden dat dat gratis is.
                              Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Wie heeft er ervaring met het online maken van uitnodigingen om deze vervolgens per e-mail te versturen? Heten die dingen e-cards?

Op welke site moet ik zijn, welke is handig, welke heeft de meeste mogelijkheden? En gratis natuurlijk....:)
                                Wij hebben indertijd voor onze housewarming pingg.com gebruikt. Mensen kunnen hierbij meteen aangeven of ze wel/niet komen en je kan kijken welke mensen de e-mail hebben gelezen. Is wel meer dan een jaar geleden, dus wellicht dat er nu betere websites zijn.

Comment

Wel even nalezen of de ingevulde email-adressen niet onderhands doorverpatst worden naar de nigeriaanse '25-million-for-you-special-price' , de russische 'buy-a-bride' of 'you-have-a-trojan-(now)-and-we-have-the-solution' webjongens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V70 Bekijk bericht
                                    Wij hebben indertijd voor onze housewarming pingg.com gebruikt. Mensen kunnen hierbij meteen aangeven of ze wel/niet komen en je kan kijken welke mensen de e-mail hebben gelezen. Is wel meer dan een jaar geleden, dus wellicht dat er nu betere websites zijn.
                                    Kijk, hier hebben we wat aan. Dank!

*eigen zoektocht pauseert*

Comment

@V70
                                      Werkt nog steeds erg goed!
                                      Toch wat leuker dan alleen een e-mail maar niet het gezeik met kaartjes, alles lekker digitaal. Zit nl. niet te wachten op honderden telefoontjes...;)

Comment

@V70
                                        Werkt nog steeds erg goed!
                                        Toch wat leuker dan alleen een e-mail maar niet het gezeik met kaartjes, alles lekker digitaal. Zit nl. niet te wachten op honderden telefoontjes...;)
                                        Goed om te horen! Kan me alleen herinneren dat je geen reden bij een antwoord kon geven. Is dat nog steeds zo?

Comment

Nee, geloof het niet.
                                          Indien een genodigde niet kan, kan hij uitleg geven waarom niet door gewoon een verhaaltje te tikken.

Jammer dat je niet 2 mensen "organisator" of "host" kan laten zijn, zodat je partner ook geattendeerd wordt op RSVPs en ander nieuws. Daar zegt Pingg aan te werken overigens.

Comment

Working...
                                          X