Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe PC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zal het nogmaals herhalen voor je, investeren in een sterke basis (moederbord, SSD, geheugen en processor) de kaart vervang je om de paar jaar.
    Met het geld wat je tweedehands bespaart kan je wellicht een SLI of een crossfire setup kopen ;) (wacht geduldig af totdat kleintje weer uren bezig is om te achterhalen wat dat is)
    Heb je nog een fysieke winkel gevonden voor advies?
    Last edited by Beestemans; 24-08-20, 13:53.

Comment

• Woehahhaaaa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
        Zal het nogmaals herhalen voor je, investeren in de een sterke basis (moederbord, SSD, geheugen en processor) de kaart vervang je om de paar jaar.
        Met het geld wat je tweedehands bespaart kan je wellicht een SLI of een crossfire setup kopen ;) (wacht geduldig af totdat kleintje weer uren bezig is om te achterhalen wat dat is)
        SLI zou ik nooit aan beginnen. Altijd is er weer geklaag over een slecht of afwezig SLI profiel voor games. SLI doe je IMHO alleen als je masochistisch ingesteld bent. Totdat er een oplossing is die 2 kaarten met hetzelfde gemak als n laat werken koop ik liever gewoon de topkaart en doe daar jaren mee. Ook geen zin om om de 2 jaar te wisselen omdat je een sub topper hebt. Bovendien hoef je je dan ook de eerste jaren amper zorgen te maken over instellingen; Alles kan dan gewoon op Ultra, over het algemeen. Mijn 1080ti(december 2017 aangeschaft) is nog steeds een dikke kaart. Alleen kan ik deze intern doorschuiven n wil ik graag 4k met alle toeters en bellen kunnen draaien, dus gaat er een 30xx(misschien zelfs 3090) komen. Ook om voorbereid te zijn op raytracing aangezien beide komende consoles het beide gaan ondersteunen.
        Last edited by MN-Power; 24-08-20, 12:23.
        Every second of your life is a part of your song

Comment

• Ik ben het helemaal met je eens MN-Power. Ik wil alleen Kleintje nog meer leesvoer geven, aangezien hij het goede advies van ons niet wilt opvolgen ;)

Comment

• Je kunt ook Prepar3D v4 uitproberen, dit is wat Boeing geloof ik zelf gebruikt. Dit is op basis van FSX en loopt als een tiet op een gemiddeld systeem (de mijne dus).

Ik herinner me dat voor FSX ook op een gegeven moment een acceleration pack kwam omdat het de zwaarste machines op de knien bracht.

https://nl.hardware.info/nieuws/7304...hardware-sales

----------------------------------------------------
            F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive

Comment

Ik ben het helemaal met je eens MN-Power. Ik wil alleen Kleintje nog meer leesvoer geven, aangezien hij het goede advies van ons niet wilt opvolgen ;)

hahahah. Dat zou ik nooit doen. Heb alleen wat vragen

Comment

Zal het nogmaals herhalen voor je, investeren in een sterke basis (moederbord, SSD, geheugen en processor) de kaart vervang je om de paar jaar.
                Oh. Hee. Ik bedoelde niet voor advies maar gewoon om makkelijk en lekker te kunnen shoppen. Advies dat doe jij toch.... En als je op Joetoep kijkt zie je ze wel eens in winkels rondstruinen. Vroeger had je in Amsterdam Zuid Oost van die gasten. Maar dat bestaat allemaal niet meer. En met vroeger bedoel ik dus uit de Pentium tijd he...

Comment

• Ja klopt, alles is webwinkel geworden en sommige hebben een kanaal waar ze laten zien wat allemaal mogelijk is. Het is allemaal minder persoonlijk geworden, maar er is zoveel meer informatie te vinden dan enkel een paar personen te spreken :). Kijk bijvoorbeeld naar overclocken, daar heb je dus applicaties voor die dat veilig voor je doen! Dat was vroeger trial and error en alleen weggelegd voor de echte die hards.
                  En ik zit grotendeels natuurlijk je op te jagen naar een nieuwe game PC ;)

Comment

• Daar heeft hij geen tijd voor met de wandelclub.
                    8.2 met supercharger?

Comment

• *Proest.... Jogclub he. Jogclub.... Morgen ochtend om 06:30 mogen we weer :-)

Comment

• Na het bestuderen van Fs2020 op mijn 1050ti met I8700 12 cores toch enigszins teleurgesteld in de 12-17 fps op de low setting...

Weet iemand een goede site waar je zelf een pc kunt configureren en kiezen uit verschillende opties (bijvoorbeeld 3600Mhz geheugen in plaats van 2600 etc)? Heb wat sites geprobeerd maar zijn of onoverzichtelijk of niet actueel. :(

Budget rond de 2000 euro voor een nieuwe kist.

Over een uurtje worden de 3000 kaarten bekend gemaakt.. (Ik wil graag iets gelijk aan de Nvidia RTX 2070 Super, een Intel 10th Gen en een snelle 1TB NVME SSD). Ik kan niet wennen aan AMD ondanks die overal geprezen wordt op tweakers.

Comment

• Leuk! The Beastman had wat tips ergens.

Comment

• Wowow.... De nieuwe RTX 3090... Leuk voor alle mensen die hun 2080ti te koop hebben staan voor € 1.000,- Ding kan in de prullenbak.

Comment

• Een 1080Ti gaat toch nog steeds wel voor iets van 400 euro?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk bericht
                                Een 1080Ti gaat toch nog steeds wel voor iets van 400 euro?
                                En voor waarschijnlijk 300 euries meer heb je een kaart die 2x zo snel is als de 2080ti (wacht in spanning op de Europese prijzen)

Comment

• Ik wacht de benchmarks even af, maar het zou zo maar een 3090 kunnen worden... :) Dan ben ik net als met de 1080ti (en misschien nog wel meer) voor in elk geval de komende 3 jaar voorzien.

Comment

• Ben zooooo benieuwd. Echt zielig als je net een 2080ti hebt gekocht voor € 1.300,-

Comment

• Ook niet heel verstandig als je dat nt hebt gedaan. ;)

Comment

• De 3070 is 2x sneller dan een 2080 voor rond de 700 euro las ik ergens. De 3090 is tegen de 1600 dollar. Het wordt voor mij sowieso een '3 serie'.

Comment

Working...
                                        X