Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe irritatie in het digitale tijdperk.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe irritatie in het digitale tijdperk.

Ik krijg elke dag 6 mailtjes van een wat oudere man vol met suffe moppen, raadseltjes....etc etc.

Mijn Pa stuurt ze ook steeds door.

Schoonmoeder kan er soms ook wat van...

DENKEN DIE OUDE LUI DAT WE HIEROP ZITTEN TE WACHTEN?

(hoe kan ik ze, zonder ze te kwetsen, vertellen dat we hier niet op zitten te wachten?)

Ik merk dat wat oudere mensen ook met open ogen in de standaard kettingmails trappen.
    2019 Volvo V60 T6

Comment

Jezus Kleintje, wat heb jij het druk met je ergernissen man.
      Na je vrouw en je personeel nu dit weer.
      Gewoon deleten en blokken, wat is het probleem man ?

:-)
      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Nah, normaal ben ik echt heel relaxed maar het begint me gewoon op te vallen hoeveel SPAM ik van bekende krijg doorgestuurd.

Of? Parhol stuurt (zijn) kinderen en bekende ook dat soort mailtjes?

:D

Comment

Voel je je aangesproken Hans:-)
          2 x ouwe premium meuk
          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
            Jezus Kleintje, wat heb jij het druk met je ergernissen man.
            Na je vrouw en je personeel nu dit weer.
            Gewoon deleten en blokken, wat is het probleem man ?

Kan me Pa toch niet blokken?

Comment

Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen.
              Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijdt dus alleen met
              het karretje door de winkel, op zoek naar zijn vrouw.
              Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan.
              Oh, mijn excuses meneer, zegt de man, ik lette even niet op, het is namelijk
              zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik aan het zoeken.
              Nou, dat is toevallig, zegt die andere man. Ik ben ook mijn vriendin kwijt
              en zoek haar ook.
              Dat is inderdaad toevallig, zegt de andere man en vraagt hoe zijn vriendin
              eruit ziet.
              Nou zegt de man, ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten,
              lange benen, zwarte laarzen, en een kort rokje.
              En hoe ziet die van jou eruit, vraagt de man.
              Wat kan mij dat schelen, zegt de andere man, we gaan die van jou zoeken.

Van dit soort posts dus......

Comment

Hehe. Goeie :)
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ha, dat Kleintje;

Met een beetje goede manieren gooi je zoiets in de Moppentrommel, ja?
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Maar het gaaaaaaaat maar door.

Comment

kun je ze hier ook posten kleintje? Of vraag anders even de maillijst van John
                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

[email protected]

Heeft je pa nog meer? :-)
                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Van dat soort mopppen zijn er nooit genoeg. Ik zou even een filtertje aanmaken in je mailprogje en een directe koppeling met het moppentrommel-draadje in elkaar laten fabrieken door de lokale IT-nerd, hebben wij ook elke dag verse lol ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                            Ik krijg elke dag 6 mailtjes van een wat oudere man vol met suffe moppen, raadseltjes....etc etc.

(hoe kan ik ze, zonder ze te kwetsen, vertellen dat we hier niet op zitten te wachten?)
                            JOHN HOU EEN SOP!!!1!!!1

Zo, nu moet het wel over zijn. :)
                            You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                              Voel je je aangesproken Hans:-)
                              Nee en ik stuur ook geen moppen rond en mijn zoons mail ik zelden.
                              Die spreek ik gewoon of door de telefoon.
                              "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                              BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Nou, volgens mij heeft het niet eens zozeer met echte leeftijd te maken. Een bepaald percentage stuurt gewoon de eerste jaren van hun digitale leven ongevraagd allerlei 'grappige'/'schattige' PPT's, waarschuwingen voor niet bestaande virussen, vragenlijst, stuur-door-om-iets-unieks-te-zien-als-je-op-ALT-F4-drukt mailtjes door. Vooral vrouwen vinden dat geweldig. Duffe ellende. En wat mij betreft is dat geen nieuwe irritatie, die heb ik al een jaar of 10. :-) Sterker nog het is de laatste jaren sterk afgenomen.
                                Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
                                  Nou, volgens mij heeft het niet eens zozeer met echte leeftijd te maken. Een bepaald percentage stuurt gewoon de eerste jaren van hun digitale leven ongevraagd allerlei 'grappige'/'schattige' PPT's, waarschuwingen voor niet bestaande virussen, vragenlijst, stuur-door-om-iets-unieks-te-zien-als-je-op-ALT-F4-drukt mailtjes door. Vooral vrouwen vinden dat geweldig. Duffe ellende. En wat mij betreft is dat geen nieuwe irritatie, die heb ik al een jaar of 10. :-) Sterker nog het is de laatste jaren sterk afgenomen.
                                  Precies. Zoals die lijst met flitscontroles, die heb ik al een tijd niet meer hoeven zien.
                                  * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                  * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
                                    Precies. Zoals die lijst met flitscontroles, die heb ik al een tijd niet meer hoeven zien.
                                    Wat is je email adres? :-D

Comment

Mooi, straks maar weer eens iedereen mailen met een leuke mop:-)
                                      2 x ouwe premium meuk

Comment

Ik kreeg van m'n opa een tijdje terug dat doorstuur mailtje over de een munt in de Turkse Lira, die heel erg op de 2 euro munt lijkt. Nu gaat dat mailtje al rond sinds de introductie van de Euro volgens mij, dus rijkelijk laat. maar, zoals zovele opa's en oma's, moeten ze he-le-maal niets hebben van 'buitenlanders', dus hij kon het niet nalaten om er ook even bij te zetten dat we 'ons niet moesten laten bedotten door die Turken!!' rofl. Op het randje, maar toch nog netjes :)
                                        Forza!

Comment

Mooi, straks maar weer eens iedereen mailen met een leuke mop:-)
                                          Ben je al zover gevorderd dat je weet hoe je mailen moet????
                                          Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

*Search User*
                                            *Ban User*
                                            *Enter........*
                                            2 x ouwe premium meuk

Comment

Dat kan je toch niet. :)

Comment

LOL, zou het eens bij jou moeten testen....kan je lachen :-)
                                                2 x ouwe premium meuk

Comment

Blijf bij je leest; haal nou maar gewoon koffiebroodjes. :)

Comment

Dat kan je toch niet. :)
                                                    Oefening baart kunst. Probeer het eerst eens met Stefan's account.

;-)

Damn, zelfs John is sneller dan ik....

Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
                                                      Oefening baart kunst. Probeer het eerst eens met Stefan's account.

;-)
                                                      Ja maar als ik dat doe, krijg ik weer allemaal mail van die gast:-)
                                                      2 x ouwe premium meuk

Comment

Ja maar als ik dat doe, krijg ik weer allemaal mail van die gast:-)
                                                        En dat was voorheen geen probleem, want toen wist je toch niet hoe je antwoorden moest.

Maar ja nu iedereen weet dat je eindelijk email door hebt kom je daar niet meer mee weg.

Comment

Waar blijven die koffiebroodjes nou?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                                            Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen.
                                                            Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijdt dus alleen met
                                                            het karretje door de winkel, op zoek naar zijn vrouw.
                                                            Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan.
                                                            Oh, mijn excuses meneer, zegt de man, ik lette even niet op, het is namelijk
                                                            zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik aan het zoeken.
                                                            Nou, dat is toevallig, zegt die andere man. Ik ben ook mijn vriendin kwijt
                                                            en zoek haar ook.
                                                            Dat is inderdaad toevallig, zegt de andere man en vraagt hoe zijn vriendin
                                                            eruit ziet.
                                                            Nou zegt de man, ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten,
                                                            lange benen, zwarte laarzen, en een kort rokje.
                                                            En hoe ziet die van jou eruit, vraagt de man.
                                                            Wat kan mij dat schelen, zegt de andere man, we gaan die van jou zoeken.

Van dit soort posts dus......
                                                            *mop doorstuurt aan collega's* :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                                              Waar blijven die koffiebroodjes nou?
                                                              Er ligt een hele zak in het gummen café.

Comment

Denken jullie dat jullie het erg hebben? He?

Wat dacht je van een hypergelovige, extreem Republikeinse schoonfamilie van (ex-)militairen en andere kwijlende stars & stripes-zwaaiers?

Even in het kort samengevat dan:
                                                                • De USA is echt een heel gaaf land.
                                                                • Dat komt met name omdat ze Jezus daar zo gaaf vinden.
                                                                • De Democraten willen Jezus verbieden en Allah subsidieren.
                                                                • Obama is een moslim.
                                                                • Obama wil het leger afschaffen.
                                                                • Obama wil het Communisme invoeren.
                                                                • Obama haat Jezus.
                                                                • Hier, een plaatje van een subtiel wenende Jezus, superimposed op een wolk achter een foto van een fel orerende Obama.
                                                                • En nou we toch bezig zijn, hier nog 12 MB aan foto's van militairen die heldhaftige dingen doen zoals in een kist uit een C5 gedragen worden.
                                                                • JEZUS HARTJE USA.

Zoiets, dus. Del, del, del, del, del.
                                                                Mini Cooper Clubman
                                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                                                X