Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands DSLR

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tweedehands DSLR

Dames,

Ik ben me wat aan het oriŽnteren op een okkaasie DSLR. Zit te kijken naar een Canon (zodat ik ook mijn oude lenzen kan gebruiken) en rond een prijs van 250 euro gebruikt. Liefst met een handige allround lens (28-105 oid) erbij maar een body alleen mag ook wel.

Ik zie bevoorbeeld een 20D staan voor 270 pleuro, 9000 opnamen body only. Izdawa?
    Of een 400D voor 250. Enz.

Waar moet ik op letten? Do's en don'ts, etc.

Thx.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Pfoeh, even bijlezen zeg :)
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

PACO, jij hebt nogal grote handen, vergeet daarom de 400/450/500D, die zijn te klein. Goeie keus is een 2e hands 40D of 50D. Maar 250 euro is wel heel erg weinig. 9000 kliks is niks.........dat heb ik er 6 dagen doorheen.
      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

20D is niets mis mee.

Comment

Dit vraag je toch aan je vriendje Savalle?
          www.tuningparts.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edwin Bekijk bericht
            Dit vraag je toch aan je vriendje Savalle?
            Best dit, beste dat, full frame zus, lens zo.

En Paco is 17K verder.

Ik snap het wel ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
              PACO, jij hebt nogal grote handen, vergeet daarom de 400/450/500D, die zijn te klein. Goeie keus is een 2e hands 40D of 50D. Maar 250 euro is wel heel erg weinig. 9000 kliks is niks.........dat heb ik er 6 dagen doorheen.
              Klein vind ik niet het grootste probleem. Ik kan ook met een compact schieten en mijn oude SLR Canon was ook niet zo groot.

De reden dat ik tweedehands wil kopen is omdat ik eigenlijk niet veel geld aan een nieuwe Canon wil uitgeven. De moderne chips die Canon in haar camera's gebruikt geven een raar beeld, maar ik heb hier nog twee goeie lenzen liggen die ik wel wil gebruiken.

Boven de 250 kun je net zo goed aan nieuw gaan denken. Vandaar dat ik een okkaasie zoek. Stap ik een andere keer wel over op Olympus ofzo.

Comment

Ik heb nog altijd een 20D en dat ding werkt perfect. Magnesium body betekent ook dat je het eens van een berghelling af kunt knikkeren...
                2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Working...
                X