Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toyota navigatie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Toyota navigatie

Ok, mijn baas heeft een Toyota met een fabrieksnavigatiesysteem erin, nu wil hij hem graag updaten maar blijkt een orginele cd 170 euro te kosten...
    Hij heeft wel gezocht naar een rip maar daarvan wordt gezegd als je die in je navigatie stopt je het hele systeem naar de filistijnen helpt?

Dus, mijn vraag aan jullie, is dat laatste waar, of een broodje aap en waar kan je een goede rip-off vinden??
    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

he prutser, dat soort info hoor je niet op een forum te zetten aangezien het strafbaar is.
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ik zou dat ff aan onze toyota dealer vragen ....
      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

daarvan wordt gezegd als je die in je navigatie stopt je het hele systeem naar de filistijnen helpt
        Het schijnt dat je remmen dan ook niet meer lekker werken. Ik zou dus gewoon die 170 uitgeven. Wel zo veilig ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plane Bekijk bericht
          Ok, mijn baas heeft een Toyota met een fabrieksnavigatiesysteem erin, nu wil hij hem graag updaten maar blijkt een orginele cd 170 euro te kosten...
          Hij heeft wel gezocht naar een rip maar daarvan wordt gezegd als je die in je navigatie stopt je het hele systeem naar de filistijnen helpt?

Dus, mijn vraag aan jullie, is dat laatste waar, of een broodje aap en waar kan je een goede rip-off vinden??
          Wat voor schraper is die baas van jou?
          Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Working...
          X