Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Playstation 3 als media center - zoekfunctie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Playstation 3 als media center - zoekfunctie

Zijn er gummers die een PS3 als media center gebruiken? Hij hangt in het netwerk en ik heb toegang tot de media-files op mijn PC, maar hoe scroll/zoek ik efficient naar MP3tjes? Er staat een redelijke collectie op mijn PC, en als ik nu naar ZZ top wil luisteren heb ik een klein issue (niet eens zo zeer qua muziek smaak, maar meer omdat ik 3 minuten aan het scrollen ben om bij de Z te komen :-))

**help?**
    Let's kick some ass and chew bubblegum...
    ----------------------------------------------------------------------------
    '71 Alfa Romeo Giulia Super
    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
    '00 BMW E39 528iA Touring
    '06 BMW Z4M Roadster
    '96 BMW E36 328i trackracer
    '07 Aprilia Tuono Factory

Meer Abba luisteren? :-)
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Ik ben bang dat de PS3 zich prettiger voelt bij een diepere mappenstructuur. Dus bijvoorbeeld A-Z en daarbinnen de artiesten. Alle foto's in één map gooien is ook niet fijn(aangezien hij dan ook nog eens previews wil tonen). :-)

Maar, muziek luisteren via een 130W machine terwijl je een andere 130W machine als domme server moet laten draaien is ook niet alles. :-)
      Every second of your life is a part of your song

Comment

Goed punt, wellicht moet ik sub-folders aanmaken....

Direct vanaf de PC richting A/V receiver zou inderdaad handiger zijn, maar er zit een meter of 20 tussen :-)
        Let's kick some ass and chew bubblegum...
        ----------------------------------------------------------------------------
        '71 Alfa Romeo Giulia Super
        '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
        '00 BMW E39 528iA Touring
        '06 BMW Z4M Roadster
        '96 BMW E36 328i trackracer
        '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Working...
        X