Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaartje of virus??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kaartje of virus??

Krijg een mailtje...ik denk een virus...maar dan gaat het wel ver, ik kan me voorstellen dat mensen dit voor echt aan zien:

Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Virus. Trojan. Ecards staan online of komen gewoon leesbaar als HTML in je browser binnen.

Verder is de opmaak typisch afrikaans-broddelwerk.

Comment

Ik heb geen vrienden bij Hallmark...en zal ik waarschijnlijk ook nooit maken. :-)
      The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Harstikke safe! Gewoon het zipje openen!

Natuurlijk een virus/trojaanspaard/automatischappleOSinstallatiedingetje!

Comment

'recieved'

Received bedoelen ze, maar zo te zien heeft Nigeria geen Engelse spell checker?
          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
            Natuurlijk een virus/trojaanspaard/automatischappleOSinstallatiedingetje!
            *grinnikt*
            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Dit soort dingen krijg ik ook wel eens. Ook met online dingetjes moet je oppassen. Als je dan op de link gaat staan en je ziet het adres waar je uiteindelijk heen wordt gestuurd is dit geen hallmark adres.

Gr Jeroen
              Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk bericht
                Dit soort dingen krijg ik ook wel eens. Ook met online dingetjes moet je oppassen. Als je dan op de link gaat staan en je ziet het adres waar je uiteindelijk heen wordt gestuurd is dit geen hallmark adres.

Gr Jeroen
                Ja, maar wel een halImark adres!

Comment

Working...
                X