Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem Parrot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem Parrot

In mijn Alfa 159 zat bij aanschaf een Parrot, een CK 3100 LCD om precies te zijn.

Prima ding, alle draden mooi weggewerkt, geluid over de speakers en via de blauwe tand kun je je tel.boek uit je GSM raadplegen en meteen bellen etc.

Alleen heb ik een probleem met het geluid. Als ik iemand bel, dan heb ikzelf perfect geluid, echter diegene die ik aan de lijn heb hoort een luide pieptoon, tevens hoort hij/zij mijn stem op de achtergrond.

Al wat dingen geprobeerd, zowel in het connectiviteit menu van m'n gsm, als tevens ook het Parrot menu doorlopen en de Parrot opnieuw verbinding laten maken. Tot op heden geen verschil.

Wie weet waar dit aan kan liggen ?
    Deltona
    Senior Member
    Last edited by Deltona; 06-03-10, 13:41.

Misschien een beetje flauw, maar zou het feedback kunnen zijn?

Dan zit je microfoontje te dicht bij de speaker, of verkeerd gericht.

Of eens een andere telefoon proberen. Misschien dat het feedback effect wordt veroorzaakt omdat de microfoon van je telefoon niet goed uitschakelt door de parrot. Heb je dus twee mics die werken, en eentje die feedback veroorzaakt. Misschien moet je in de instellingen van je telefoon niet zetten dat het een headset is, maar een carkit?

Verder zou ik het niet weten. Ik heb een Parrot die probleemloos werkt.

Comment

Tja feedback, niet eens aan gedacht......

(Ben ook een IT noob, die troep moet 't gewoon doen !!!!)

Het microfoontje zit aan 't dak bevestigt, net achter de leeslampjes in de hemel. Dus te dicht op de speakers lijkt me niet het probleem.

Verkeerd gericht, dat zou misschien kunnen, maar eens aan gaan rommelen.

Zal inderdaad ook een andere telefoon proberen.

Dank voor je antwoord.
      Deltona
      Senior Member
      Last edited by Deltona; 06-03-10, 13:40.

Comment

Harder / zachter zetten zou dan ook effect moeten hebben, denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Deltona Bekijk bericht
          Het microfoontje zit aan 't dak bevestigt, net achter de leeslampjes in de hemel. Dus te dicht op de speakers lijkt me niet het probleem.
          Daar zit-ie ook bij mij in de Fietstas en ik ben ook vrij slecht verstaanbaar. Ligt voor een groot deel aan de slechte isolatie plus takkeherrie in een ST met blerpijp, maar het zou natuurlijk ook aan de plaats kunnen liggen. Eigenlijk nooit de moeite genomen om een andere plaats te proberen, maar de A-stijl zou een idee kunnen zijn. Of heb je dan nog meer last van windgeruis?
          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ha, die Dutch;

Wat zeg je?
            Scherven brengen gelul.

Comment

O, ik kan de anderen prima verstaan, hoor. :)
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Working...
              X