Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een Business All in One PC met minimaal 21" scherm.....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zoek een Business All in One PC met minimaal 21" scherm.....

Voor op kantoor.

De Mac's zijn aan vervanging toe en alleen een thin client heeft ook zijn nadelen omdat we gemerkt hebben dat het soms handig is lokaal even iets te kunnen draaien.

Zag wel iets van HP.

Iemand nog ervaring met wat anders?

Wat, geen nieuwe Apple?
    2019 Volvo V60 T6

Comment

Ik weet het....ik weet het..... Toch niet zo handig als je de enige Shop bent met Macs.......

Maar een mooie 27" Mac is niet zo gek. Maar we gebruiken ze echt alleen als thin clients dus dan is het wel heel duur.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
        Voor op kantoor.

De Mac's zijn aan vervanging toe en alleen een thin client heeft ook zijn nadelen omdat we gemerkt hebben dat het soms handig is lokaal even iets te kunnen draaien.

Zag wel iets van HP.

Iemand nog ervaring met wat anders?
        Ik zou het overgrote deel vervangen door thin clients en enkele losse PC's handhaven voor zaken als CD's branden, CD's inlezen e.d.

HP heeft overigens voor bepaalde modellen nu een inruilpremie en bundelaanbiedingen. http://h41201.www4.hp.com/tradein/nl/nl/
        Last edited by MartijnL; 09-03-10, 10:27.
        ------------------------------------------------
        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
          Ik zou het overgrote deel vervangen door thin clients en enkele losse PC's handhaven voor zaken als CD's branden, CD's inlezen e.d.

HP heeft overigens voor bepaalde modellen nu een inruilpremie en bundelaanbiedingen. http://h41201.www4.hp.com/tradein/nl/nl/
          140,- voor 6 macs..... :-(

Ik zoek anders thin clients die 1 of 2 schermen aankunnen maar wel iets van 21" . Of anders met HDMI of iets anders nieuws.

Heb op mijn andere kantoor oude TC geeinstalleerd maar beeldschermresultaat is wel erg minimaal.

Liefst gewoon 6 27" Macs :-)

Comment

Ik zoek anders thin clients die 1 of 2 schermen aankunnen maar wel iets van 21" . Of anders met HDMI of iets anders nieuws.
            Wyse V10: http://www.wyse.com/products/hardwar...lDVI/index.asp

Kan 2x 1920x1080 aansturen. Werkt prima op zich maar in standaard Citrix of Terminal Server is het lastig om het bureaublad te stretchen over de twee beeldschermen (vergt extra configuratiewerk).
            Last edited by MartijnL; 09-03-10, 11:40.
            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Thnx! Hoe werkt dat configureren? Staat dat niet standaard in de Citrix Client?

Hoef ik ook niet van die grote schermen te hebben. 2 x 19" is dan prima.....toch?

Oefffff dat zijn wel prijzen maar als test met twee schermen wel leuk om mee te starten......

19" Samsung € 99,-....... das weer niet gek.
              Last edited by Kleintje; 09-03-10, 13:05.

Comment

Nope, zit (ook) aan de serverkant en hangt af van de Citrix versie en de versie van de Citrix (ICA) Client. Moet je even bij de IT afdeling/provider navragen.

Comment

Hoef ik ook niet van die grote schermen te hebben. 2 x 19" is dan prima.....toch?

Oefffff dat zijn wel prijzen maar als test met twee schermen wel leuk om mee te starten......

19" Samsung 99,-....... das weer niet gek.
                  Ik weet niet hoe jullie daar werken maar normaal is mijn mening ; hoe minder je ziet hoe minder effectief je kan werken. Dus groot scherm = meer dingen tegelijk open = effectiever werken. Minder klikken, minder RSI, minder kans op fouten.

Als je in een kijkdoosomgeving tegen een terminal-emulatie aan zit te kijken dan boeit 't niet of je die 80x25 karakters op 19" of 29" ziet natuurlijk.

Comment

Hi M4; Dat is toch juist wat we willen. Meer zien op een scherm.

Ga je echter kijken naar een groot scherm dan kan je volgens mij beter werken met 2 wat kleinere schermen. Past ook meer op.

Volgens mij schrijf je hetzelfde.... :-)

Comment

Hi M4; Dat is toch juist wat we willen. Meer zien op een scherm.

Ga je echter kijken naar een groot scherm dan kan je volgens mij beter werken met 2 wat kleinere schermen. Past ook meer op.

Volgens mij schrijf je hetzelfde.... :-)
                      2x 19 inch is dus lastiger te realiseren dan 1 monitor op grote resolutie. Niet qua aanschaf maar qua configuratie :)

Comment

Ah....ja....

Ik heb de vraag uitgezet bij de systeembeheerder van de Hypotheekshop. Thuis heb ik een Dell 21" Breedbeeldscherm maar werk nooit met 2 vensters naast elkaar. Het is toch kleiner qua werkoppervlakte dan 2 schermen.

We wachten even af op hun antwoord.

Comment

Working...
                        X