Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke (race)game heeft Zandvoort als circuit ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Welke (race)game heeft Zandvoort als circuit ?

In de huidige vorm, liefst waarbij je de lange en korte variant kan rijden.

Soort autos maakt me niet heel veel uit hoewel liever geen F1 ofzo want dan heb je zo beperkt zicht vanuit de cockpit.

Mag best oud zijn, als 't maar onder XP draait.

Ik geloof dat GT Legends Zandvoort als track had, en anno nu kun je hier terecht: http://www.iracing.com/
    Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

GTR evolution heeft 'm ook met veel verschillende auto's. Via nogripracing kan je hem downloaden voor GTR2.
      De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

GT Legends is super en het circuit zit erin idd.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Inderdaad iracing, verreweg het mooist gemodelleerde circuit en de beste physics van de auto's. Jammergenoeg ook verreweg de duurste optie.

Comment

Hier zit hij ook in: http://www.race-game.org/race07/index.php
            Best een aardig spel.

20 euro als je hem via Steam downloadt. http://store.steampowered.com/app/8600/

Comment

Ik zag GTR Evolution voor 25 euro te koop via Steam, maar ik lees reviews van spelers die zeggen dat GTR 2 , de voorloper uit 2006 , veel beter is (ondanks de wat mindere graphics). Helaas zag ik nergens GTR 2 te koop staan.

Dat iRacing is grappig maar erg duur. Om meteen 14 euro kwijt te zijn per maand terwijl je voor 10 piek meer een hele (recente) game kan kopen...

Punt ; Voor GTR2 kun je Zandvoort downloaden, in GTR Evolution zit alleen Zandvoort Clubsport ; welk deel van Zandvoort staat open voor vrijrijders ?

Comment

Race 07 is ook "voor gratis" te vinden...
                Veritatis simplex oratio est

Comment

DTM Race Driver 2
                  DTM Race Driver 3

Allebei producten van Codemasters

Comment

Zit 'ie ook niet in RFactor?
                    ------------------------------------------------
                    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
                      ............

Punt ; Voor GTR2 kun je Zandvoort downloaden, in GTR Evolution zit alleen Zandvoort Clubsport ; welk deel van Zandvoort staat open voor vrijrijders ?
                      Het volledige circuit (gelukkig!). Ik weet alleen niet wat ze met "Clubsport" baan bedoelen....

Comment

Wat Maik zegt inderdaad. Met clubsport bedoelen ze het korte circuit en niet het (ex-)GP circuit.

Wat GTR2 betreft ben ik het met je eens, dat vind ik nog steeds heel lekker rijden en het aantal skins en circuits dat je kan downloaden is super en vaak ook nog heel goed van kwaliteit. Zelf ben ik echt een fan van LeMans 24h in GTR2.

GTRevolution was wat dat betreft een miskoop maar de keuze aan auto's is wel erg groot en actueel. Daarnaast zitten er hele strakke skins en mooie circuits tussen. Het afstellen van je auto is ook wat makkelijker ingericht maar aan de physics kan ik niet echt wennen. :( Ik hoop echt dat er een GTR3 komt.
                        De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Zo, tijdje zitten spelen met GTR 2 en de Zandvoort "2007' baan gedownload ; leuk ! Ga nog een fiks aantal rondjes rijden maar d'r zitten best een paar instinkers in en 't lange stuk na Hugenholtz is best pittig op hoge snelheid, met gamepad dan , in 't echt zal 't wel meevallen met underpower oversteered sedans :)

Comment

Les 1:

Snelheids beleving is net even anders met een gamepad op de 3-zits.

Les 2:

Hoogteverschil ervaar je anders in het echie.

Maar altijd leuk om alvast droog te oefenen natuurlijk ;-)
                            http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

............. en 't lange stuk na Hugenholtz is best pittig op hoge snelheid, met gamepad dan , in 't echt zal 't wel meevallen met underpower oversteered sedans :)
                              Wacht maar tot je in het echie bovenaan aankomt met 150km/u en je auto licht wordt ;-) Hoeveel pk'tjes heeft je 5? Misschien is een 120km/u wel realistischer en dan wordt het zelfs met een understeered apparaat comfortabel cruisen ja ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maik Bekijk bericht
                                Wacht maar tot je in het echie bovenaan aankomt met 150km/u en je auto licht wordt ;-) Hoeveel pk'tjes heeft je 5? Misschien is een 120km/u wel realistischer en dan wordt het zelfs met een understeered apparaat comfortabel cruisen ja ;-)
                                Die V5 heeft er 150.

Comment

Ben erg benieuwd, ben iig wel gewaarschuwd.

Wel grappig circuit zandvoort ('2007 GTR2') , t.o.v. veel andere circuits in games is 't is zo onveilig als wat ; harde knikken in de weg (uitkomen Tarzan), weinig curbs als 'waarschuwing, hekken soms vlak naast de baan (Hugenholtz) en bovenaan de Slotemakerbocht kan 't spannend worden zo zonder druk'.

Rempunt bepalen voor de Audi S was ook wat lastig, wellicht makkelijker in 't eggie.

Comment

In de huidige vorm, liefst waarbij je de lange en korte variant kan rijden.

Soort autos maakt me niet heel veel uit hoewel liever geen F1 ofzo want dan heb je zo beperkt zicht vanuit de cockpit.

Mag best oud zijn, als 't maar onder XP draait.
                                    Aangezien deze vraag bijna 3 jaar geleden gesteld is, zijn er wellicht nieuwere games met CPZ, Zolder, Assen etc. erop beschikbaar. Voor de PS3.

Geen F1 bij voorkeur, maar daar zijn deze circuits ook niet geschikt voor lijkt me.

Wie heeft er tips en aanraders?
                                    BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

Comment

Working...
                                    X