Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd bij mobiel abbonnement voor eigen zaak.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gevraagd bij mobiel abbonnement voor eigen zaak.

Hoi allemaal,

mijn vriendin is een eigen zaak gestart als distributeur voor Herbalife produkten en wil graag een abbonnement voor een zakelijke mobiel afsluiten.
    De eisen zijn niet zo heel moeilijk, een Nokia toestel met knopjes en het liefst een laptop erbij als kado.
    Ik heb al wat zitten surfen en vind wel wat aanbieders maar weet niet wat ik moet kiezen, wie heeft hier al ervaringen mee en kan ons een goede provider met lage kosten adviseren?
    En wat zijn jullie ervaringen met aanbieders via internet? Zo heb ik bijvoorbeeld www.castlebssiness.nl gevonden die speciaal voor ondernemers aanbiedingen heeft en een abbonnement bij T-mobile aanbied met zelfs twee laptops en gsm's...klinkt goed maar ik weet niet of het echt wat is?

graag jullie advies.

groeten,
    Plane
    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

De koper van mijn M5 heeft een mobiel internetbedrijfje... Zal ik eens vragen?

Comment

Alle advies is welkom kleintje, dus doe maar.
      The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Koop gewoon toestel prive en trek telefoonkosten af. Scheelt veel gezeur want opzeggen en garantie is tikje anders geregeld voor zakelijk gebruik.

En die laptops zijn vaak prut en natuurlijk betaal je er voor d.m.v. een fors abonnement voor een prutstoestel.

En herbalife is gewoon een vorm van pyramidespel waarbij de sukkels aan de onderkant teveel betalen voor wat poeder. Let op dat je GF niet bergen van dat spul inkoopt van degene boven haar want die probeert precies 't zelfde te doen als wat je GF wil gaan doen. Wellicht dat ze vrienden en bekenden zo gek krijgt om wat van dat spul te kopen maar na enkele maanden zien mensen 't gat in hun portomonnee en stoppen ze d'r mee. Daarna is 't opeens verdomd lastig om nieuwe klanten te vinden want dan moet je gaan adverteren of op een andere manier d'r heel veel tijd insteken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
          Koop gewoon toestel prive en trek telefoonkosten af. Scheelt veel gezeur want opzeggen en garantie is tikje anders geregeld voor zakelijk gebruik.

En die laptops zijn vaak prut en natuurlijk betaal je er voor d.m.v. een fors abonnement voor een prutstoestel.

En herbalife is gewoon een vorm van pyramidespel waarbij de sukkels aan de onderkant teveel betalen voor wat poeder. Let op dat je GF niet bergen van dat spul inkoopt van degene boven haar want die probeert precies 't zelfde te doen als wat je GF wil gaan doen. Wellicht dat ze vrienden en bekenden zo gek krijgt om wat van dat spul te kopen maar na enkele maanden zien mensen 't gat in hun portomonnee en stoppen ze d'r mee. Daarna is 't opeens verdomd lastig om nieuwe klanten te vinden want dan moet je gaan adverteren of op een andere manier d'r heel veel tijd insteken.
          De laptop moet je gewoon los kopen, is veel goedkoper dan als cadeau bij een telefoon. Vwb Herbalife: bezint eer ge begint. Er zijn genoeg verhalen te vinden over de mindere kanten van die toko.

http://moedersthuiswerk.blogspot.com...klopperij.html
          http://www.freewebs.com/herbalifereport/
          http://www.potdorie.nl/weblog/pivot/entry.php?id=26
          Last edited by MartijnL; 25-04-10, 15:41.
          ------------------------------------------------
          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Verrassend dat Herbalife nog steeds bestaat, ik dacht dat dat pyramidespel (soort van) al lang niet meer bestond, zeker in deze crisistijden. Je ziet af en toe nog aftandse autootjes rijden met Herbalife bestickering.

Bezint eer ge begint, zeker als je goed met je familie om wil blijven gaan, want dat zijn over het algemeen de eerste potentiŽle slachtoffer (sommigen noemen ze klanten ). Ik heb een collega gehad wiens vrouw distributeur werd en er erg vreemde verhalen over gehoord. Maar dat is ook al weer meer dan 10 jaar geleden. Als je onderaan de pyramide staat dan betaal je je lens, want je moet erg veel op voorraad nemen. Van ellende ga je het spul zelf maar eten en ga je voor duizenden Euro's het schip in, helemaal als de houdbaarheidsdatum gaat verstrijken......

Oh ja de vraag ging over mobiele telefoon. Ik zou zeker in begin zo min mogelijk zakelijke verplichtingen aangaan waar je moeilijk van af kan. Gewoon prepaid doen, kan je later altijd nog naar abbo uitbreiden. Latop, tussen 300 en 400 Euro heb je al een laptop die meer aankan dan je bedrijfsmatig ooit nodig zal hebben.

Comment

Een Herbalife distributieschap een 'eigen zaak' noemen is al fout 1. Snel kappen met die onzin.

Comment

een indirect zelf betaalde kut laptop een "kado" noemen is al fout 2 ;-)
                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Gerard die eerste zin had je weg moeten laten, daar gaan de haren rechtovereind staan bij nogal wat mensen.

Check ook eens www.telecomvergelijker.nl

(geen aftandse gebakjes met Herbalife stickers voor mijn tuindeur he!)
                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

leest herbalife
                    *verslikt zich in frikadel speciaal als ontbijt*
                    GTFOH die troep vreet je toch niet
                    LOL

Serieus
                    Tmobile flex 20 abbo, heb je een neukia 72 voor niets erbij.
                    En dan een laptopje scoren bij de macro
                    Die vriendin van je, die moet je even terug in het gareel brengen dacht ik zo

;-)

E
                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Beetje late reactie, maar dat Herbalife-verhaal doet me denken aan een collega die in de avonduren heel actief is met het "werven" van verkopers van Aloe Vera-producten... :)

M.vr.gr.,
                      Sander AKA ZKH
                      Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

Ha, die Hoogheid;

Herkenbaar; ik heb nog wat ex-schoonfamilieleden die zouden binnenlopen met Amway-producten.
                        Pakte toch iets anders uit. Wel veel lol om gehad. Als toeschouwer dan....
                        Scherven brengen gelul.

Comment

Die Herbalife producten werken op dezelfde manier als andere Netwerk Marketing bedrijven als Amway en NSA. De verkoper is in feite de klant en die gaat er vervolgens alles aan doen om een zo groot mogelijke klant te worden.

Enkele maanden later zijn vrienden en familie volgestouwd met flauwekul producten en langzamerhand komt de verkoper erachter dat er helemaal geen echte business te bouwen is. De marges zijn te beperkt en de alternatieve producten zijn legio. In deze fase maken de slachtoffers allemaal de fout dat ze nog harder gaan proberen om de producten bij vrienden en familie naar binnen te duwen waardoor ze die volledig vervreemden. Heel vervelend.

Ik ben ooit in mijn studententijd eens zo'n bijeenkomst binnen gelokt. Er staan dan een paar figuren met briefjes van 100 te wapperen die ze volgens eigen zeggen allemaal via de pyramideformule, deiezelfde ochtend nog uit de brievenbus hebben staan scheppen. Ik ben er maar niet aan begonnen.

Als je dan toch wilt geloven in de formule, raad ik geen mobiel abonnement aan maar een toestel met belminuten. Volgens Herbalife bellen de klanten jou immers vanzelf ;)

Comment

Working...
                          X