Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oh absoluut scud. Maar dat vind ik zelf ook, leuk voor erbij maar geen 100% vervanging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
      Meeslepen naar de Mediamarkt om iets te proberen is geen optie ??
      Daar gaan die neuzen van zijn schoenen van kapot, maar is verder natuurlijk wel een optie.
      Groeten,
      Bats
      wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
      *klopt zelf op schouder* --- TSM
      Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
      Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
      Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
      de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
      Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
      Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

• net even wezen kijken bij de Saturn. Misschien haal ik er wel even 1 om te kijken of het wat is.
        Ik heb zelf een mini HP en dat vind ik toch wel erg lekker tikken op de bank.
        Maar degene die met de tablet gaat werken zal 'm vaker gebruiken voor Skype en MSN en een beetje surfen.
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Briljante apparaten zijn het toch!
          Je kunt er tijdens het schijten ook nog reldraadjes mee volgen!

Win Win!
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Zekers. Alleen het typen blijft suboptimaal. Verder een fervent gebruiker van mijn iPad 3.
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Lol.

Schijten anno 2013 gaat dus met dn ipad ondr dn arm naar het toilet.

En dan al schijtend gummen.

Comment

• Ja, dat ging anno 2011 nog wel anders :)
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Hahaha, weer helemaal gelezen. Topdraadje. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Zoekopdracht ' zwembad ' .......
                    Veritatis simplex oratio est

Comment

• Juliie kennen allemaal wel dat experiment waarbij je op verschillende PC's dezelfde zoekopdracht intikt en vervolgens verschillende resultaten krijgt,
                      Het valt me de laatste tijd op dat je bij Facebook (jawel levensnevel 'zit' op facebook) een soortgelijk fenomeen hebt.
                      Wanneer ik vanaf dezelfde router m'n facebook tegelijkertijd 'open ' heb op zowel onze huis PC (windows 7 / firefox 25) als onze iPad II (iOS7 / Safari) zie ik 2 verschillende tijdlijnen.
                      De een met suggested posts & sponsored links (iPad) en de andere, gelukkig, zonder al die meuk (thuis PC)

Weet iemand of er een app bestaat om al die suggested / sponsered meuk ver van onze iPad vandaan te houden?
                      Want ik erger me groen en geel aan al die ongevraagde onzin!
                      Of Is het een kwestie van de instellingen wijzigen cq moet ik gewoon maar niet meer 'facebooken' op m'n Ipad wanneer ik me hier aan erger?

anyone any thoughts?
                      Last edited by levensnevel; 19-10-13, 05:11.
                      Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+54K km

Comment

• Iemand hier die ervaring heeft met zo'n toko die het glas van je iPad of iPhone vervangt?

Wij hebben een iPad2 thuis die met name gebruikt wordt door de kinderen, als spelcomputer. En nu is ie gevallen: glas kaduuk. Je kon er op wachten.
                        Anyway, op MP wemelt het van de bedrijfjes die zulke reparaties voor een paar tientjes uitvoeren, dus in dat licht heb ik niet zo'n behoefte om zelf te gaan lummelen...
                        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Geniale app voor als je van papier af wil: Notability

Doet zo'n beetje alles van Evernote en Penultimate samen.
                          ------------------------------------------------
                          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
                          X