Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw mobieltje...welke????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw mobieltje...welke????

Kreeg vanochtend een mailtje dat ik weer toe ben aan een contractverlenging/nieuw contract.

Een leuk speeltje erbij.
    De iphone is natuurlijk een optie, maar nog niet mogelijk bij deze provider.
    Nou hoef ik ook niet perse een iphone, mar ziet er geweldig uit en dat touchscreen gebeuren is ook gaaf.
    Allerlei waanzinnige maar nutteloze opties hoef ik niet perse, uiterlijk met een touchscreen vind ik het belangrijkst.

Kwam in de aanbieding die ik kreeg ook deze tegen:

Ook een gaaf ding om te zien.

is het iets of heeft iemand nog andere opties?
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Ja, komt er nog wat van, zit hier niet voor jan met de korte achternaam te wachten op alternatieven :-)
    2 x ouwe premium meuk

Comment

Als je de iPhone wil, kun je toch ook opzeggen, abbo met iPhone nemen bij t-mobile en nummer laten porteren?

Voor alternatieven moeten we eerst weten wat je eisen/wensen zijn. Zo klein mogelijk, zoveel mogelijk opties, tv kijken (dvb-h), lange batterijduur, chroom erop?
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Chroom natuurlijk sowieso:-)

Nee serieus, zit niet specifiek op een iPhone te wachten, maar vind het apparaatje vreselijk gaaf smoelen.

Eisen, niet echt veel.
        Uitzerlijk is het belangrijkste, iphone uiterlijk, of deze samsung. Touchscreen en je moet er natuurlijk mee kunnen bellen:-)
        2 x ouwe premium meuk

Comment

Hmmm, touchscreen. De LG Viewty en LG Prada en diverse HTC modellen komen dan in aanmerking.

Als 't niet per sé touchscreen, maar ook toetsenborg mag zijn, zou je naar de HTC S730 kunnen kijken. Fully loaded, UMTS, 2 camera's, goed bruikbaar toetsenbord én volwaardig telefoon toetsenblok aan de voorzijde. Ik heb 'm zelf zakelijk en ben er best over te spreken. Alleen de menustructuur is niet op het peil van bijv. Nokia, maar goed, daar hebben meer merken last van.

Anders oriënteer je je ff op http://www.smartphoneshop.nl/
          Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Samsung komt ook nog met een i900 Omnia

http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2941&ch=1

HTC Touch Diamond natuurlijk

Comment

Heb nu zelf zo'n Samsung P960 van een personeelsaktie van KPN. Mooi toestel en fijn in het gebruik. Bovendien kan je er TV op kijken :-)

Comment

OK, het is deze geworden:
                http://nl.samsungmobile.com/mobile/TouchWizF480

Abootje van 25 eurootjes p/mnd, 2 jaar en dan ook nog maar 2 tientjes bij betalen. Daar kan je het tenslotte niet voor laten, toch!?
                2 x ouwe premium meuk

Comment

[Een telefoon die graag aangeraakt wil worden]

Vandaar
                  fka v164

Comment

Zeg Sander, heb jij niks anders te doen dan alleen maar op mijn reacties te reageren:-)

Ouwe printer:-)
                    2 x ouwe premium meuk

Comment

Mooie telefoon John en vooral......hyves compatibel! Je kan eigenlijk niet meer zonder. ;-)

Comment

Ik heb sinds drie weekjes een Touch Diamond van HTC. Top apparaat.

En werkt ook gewoon echt heel erg goed!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht

Ha, die Rutger;

Eh, heeft dat misschien wat met elkaar te maken?
                          Scherven brengen gelul.

Comment

Koop in ieder geval geen S-E. klote K800i nu voor de 3e keer vastgelopen, kan ik 'm weer opsturen
                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Een iPhone natuurlijk. Geen gadgets die je niet gebruikt, chroom, hoog pats gehalte.

Oh, je hebt al een suffe Samsung aangeschaft....

Comment

GF heeft de nieuwe iPhone besteld, met 16GB in het wit uiteraard.

Het is dat ik al een simpele Neukia en een BB van het werk heb anders lijkt het me ook wel wat. Misschien neem ik hem ook, voor de heb.
                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                  GF heeft de nieuwe iPhone besteld, met 16GB in het wit uiteraard.

Het is dat ik al een simpele Neukia en een BB van het werk heb anders lijkt het me ook wel wat. Misschien neem ik hem ook, voor de heb.

Valt me tegen van zo`n kritische vent......................:-)
                                  If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Aha, omdat ik "kritisch" zou zijn moet ik verstoken blijven van nieuwe technologie? Vreemd...

Helpt het als ik zeg dat ik hier post door telkens een brief te sturen naar iemand die een internetabonnement heeft die dan deze post voor me plaatst? Of dat mijn auto op stoom loopt?

Gewoon een handig ding: GPS, MP3, WiFi, internet, camera, mediaplayer.
                                    Prima als ik me in het vliegtuig verveel of om tijdens vakantie internet op te gaan.
                                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Hier een Nokia E51. Heeft alles wat een mens nodig heeft, is klein, ziet er goed uit en het ding werkt ook nog eens.

En het meest belangrijk: hij heb CHROOM!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                                        En het meest belangrijk: hij heb CHROOM!

Ruilen!!!??? :-)
                                        2 x ouwe premium meuk

Comment

Heb een iPhone v01, dus alle 'openbaringen' die hier komen, had ik een paar maanden geleden al. Heb het hier al eens gezegd: Voordeel voor mij is de iPod (ik had geen MP3 speler) en het feit dat ik voor gmail/facebook/netvibes/etc niet echt meer een computer moet opendoen. De camera sux (dan zou ik terug moeten naar mijn SE K800i) en er mankeren nog andere functies, maar voor 95% van mijn behoeftes is het een goed toestel ... die andere 5% kosten me toch alleen geld. Hoewel het wel snel en ok is, heb ik geen boodschap aan 3G omdat ik 90% van mijn tijd coverage heb van een wifi en die andere 10% echt wel zonder internet kan ...
                                          Rock on. RS.

Comment

Mwoah, ik vind die camera van m'n iPhone v.01 nog wel meevallen. Soit, het is geen superapparaat, maar met CameraPro of Snapture vind ik het een prima apparaat voor de casual foto's. Voor echte vakantieplaatjes oid heb een digicam.

Ik vind zelf de kalender heel prettig werken (synct ook prima met Outlook), evenals SMS'en en het bellen. De interface is gewoon erg goed.
                                            2019 Volvo V60 T6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht

eens,

daarom heb ik de HTC Touch Pro besteld, (zelfde ding, maar met schuifqwerty toetsenbord erbij) Die moet echter nog geďntroduceerd worden heb ik het idee. afwachten dus.
                                              Forza!

Comment

I'll be waiting for the OpenMoko Neo Preerunner zoals het een rechtgeaarde Microsoft hatende IT-nerd, die niet meteen voor Google's Android valt, betaamt.
                                                Last edited by slibbe; 19-07-08, 09:39.
                                                * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                                * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Zoiets ziet ook wel aardig uit, zit alleen geen GPS in. Dat is dan wel erg 2005.
                                                  * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                                  * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

die HTC Diamond vind ik echt een topper. Ik hoop niet dat ik er binnenkort 1 moet halen want dat betekent dat mijn reparatie van de K800i te duur is.
                                                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Schop

Mobieltje was na een zwaar leven van een jaar of 6 dan toch overleden.

Dus vol goede moet naar de Vodafoon winkel voor een nieuwe,want na 8 jaar stil zwijgend verlengen en iets van 200 euro p/m aan belkosten mag je toch wel wat nieuws verlangen toch!?

Dus, na dat de heren 10 min krom lagen van het lachen omdat ik heel beleefd vroeg om een nieuwe nokia 3310 bleek dat deze al een tijdje niet meer leverbaar waren.

Heb nu een Nokia N82 mee genomen.

Zal wel een hele studie gaan worden, want ik hoorde kreten als foto's maken internetten email navigatie en windows voorbij komen.

Was nog even bang dat ik een pc zou mee krijgen maar dat viel al weer mee.
                                                      Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

" a 8 jaar stil zwijgend verlengen en iets van 200 euro p/m"

euuhh, je weet dat je dan om de 2 jaar een nieuwe gsm mag uitzoeken he? Dat zit in je maandbedrag doorgaansm tenzij een een goedkoop sim only abo hebt.

Comment

Ja maar ik ben blijkbaar van de generatie waarom iets nieuws als het oude nog goed werkt.

Overigens heb ik wel meteen mijn abonnement verandert,want dat kon een stuk goedkoper inmiddels.
                                                          Last edited by Lars Veenstra; 10-08-08, 10:34.

Comment

Prima als je oude gsm nog bevalt, maar zodra jij een gsm uitzoekt en een abo van bijv. 2 jaar neemt, zit de (kost)prijs van die gsm in jouw maand bedrag.

Elke keer als je het abo verlengt kun je dus een nieuwe gsm kiezen, want daar BETAAL je voor. Bij sommige providers kun je zelfs een cash bedrag terug krijgen o.i.d. Je had ook de nieuwe gsm op marktplaats kunnen verkopen of een sim-only abonnement kunnen nemen.

Doe je dat niet (en je bent niet de enige), betaal je dus gewoon teveel. Eigenlijk doneer je gewoon elke maand geld aan je provider en dat weten ze echt wel :)

Comment

Prima als je oude gsm nog bevalt, maar zodra jij een gsm uitzoekt en een abo van bijv. 2 jaar neemt, zit de (kost)prijs van die gsm in jouw maand bedrag.
                                                              Dat wist ik eerlijk gezegd niet eens.

Doe je dat niet (en je bent niet de enige), betaal je dus gewoon teveel. Eigenlijk doneer je gewoon elke maand geld aan je provider en dat weten ze echt wel :)
                                                              Ja dat maakte ze me gister ook duidelijk.

Comment

Ja hallo dan. Voor mij wordt het ook weer eens tijd voor een nije handy.

De afgelopen jaren eigenlijk alleen maar de zakelijke telefoons gehad, maar ik wil er eigenlijk weer eentje privé bij. Nou is de laatste keer dat ik een privé GSM uitzocht zo'n 8 jaar geleden, dus ik weet het effe allemaal niet meer. :)

Een abonnement uitzoeken lukt me nog wel, zoveel belminuten, zoveel SMS'jes, blah blah. Verder niet geďnteresseerd in TV op mijn mobiel of supersnel internet, minder belangrijk.

Maar wat voor toestel? Eigenlijk zou ik best wel weer een Nokia 6310i willen, da's namelijk de beste GSM ooit gemaakt, maar ja. Wat is de hedendaagse equivalent?
                                                                • Moet triband zijn.
                                                                • Goede standby-tijd een zware pré.
                                                                • Een beetje basic browser waarmee je je e-mail kunt checken zou fijn zijn.
                                                                • Camera mag, maar moet niet.
                                                                • Stevig ding, geen flimsy plastic meuk die uit mekaar dondert.
                                                                • Liefst geen Samsung wegens slechte ervaringen (telefoon van mijn vrouw dan).

Tips??
                                                                Mini Cooper Clubman
                                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                                                X