Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Podcasts in Itunes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Podcasts in Itunes

Ondanks het geweldig intuitief werkende Itunes zit ik nog met een probleem.

Ik schuif nog al eens met mijn digitale bestanden en verplaats regelmatig bestanden naar een centrale opslag.

Nu wil ik echter een Podcast nog een keer downloaden via Itunes en dat lukt mij dus niet!! Voor de podcast staat een uitroepteken wat betekent dat het originele bestanden niet gevonden kan worden.
    Podcast bijwerken brengt geen oplossing en opnieuw aanklikken ook niet.

Schuiven met iTunes files is dodelijk voor het gebruik van iTunes. De library (een XML-file meen ik) slaat het pad van de files op. Je zal de podcast op koeten zoeken op je harde schijf of server en opnieuw moeten importeren of alles weer op de oude plek terug zetten. Waarom importeer je alles niet de plek waar je het wil hebben?
    Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Bekend probleem idd. Heb een externe schijf neergezet omdat de HD van de PC volliep met MP3's. Maar ja...
      Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

AJB, Wat NoTVR zegt. Je begint op één PC met één Ipod, dan koop je een tweede PC en een tweede Ipod enz. De harde schijven liepen vol en dan gaan muziek en video files als eerste naar een andere locatie.

Blijft een raar fenomeen dat je wel podcasts van 3 jaar geleden kan downloaden maar een podcast die je een week geleden ook al downloaden niet nog een keer kan downloaden.

Comment

@Rutger: Podcast deleten uit je lijst en dan bij de bron opnieuw downloaden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stéphane Bekijk bericht
            @Rutger: Podcast deleten uit je lijst en dan bij de bron opnieuw downloaden.

Stephane, je oplossing werkte niet maar bracht mij wel op een idee.

Abonnement opzeggen en vervolgens opnieuw abonneren! De ontbreken podcastst zijn nu weer te downloaden.

Comment

Working...
            X