Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale televisie - kabels e.d.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Zat van de week ook te kijken naar triple play aanbiedingen in de regio Den Haag, maar dat valt vies tegen.
    Tele2 heeft nu een goede aanbieding - helemaal als ze ook de BBC gaan doorgeven - maar zijn daar niet te ontvangen!?
    Wat dat betreft is het in Eindhoven wel beter geregeld...

Wat TV betreft ben ik alleen maar ge´nteresseerd in BBC 1&2 en TV5 (+ evt. France 2), maar die zitten er alleen bij Ziggo en UPC in. Ziggo is te krijgen, maar vind ik in vergelijking bij de concurrenten wel duur.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik heb dit weekend een 32 inch 100 hz full HD LED Samsung tv gekocht voor op de slaapkamer.
      Na het aansluiten van de HDMI kabel vanuit de Ziggo HD decoder naar de tv verschijnt er op het scherm:
      HDVI [email protected]
      Betekent dit dat ik geen 100 hz kan ontvangen terwijl de tv wel 100 hz is? Snap ik nietů

Ander probleem is dat ik een HD abonnement heb maar dat ik enkel HD kan ontvangen op ned. 1,2 en 3.
      Rtl 4 of SBS6 is wel HD beschikbaar maar alleen tijdens de eerste 2 intro wekenů

O ja, en dan nog iets: het geluid oftwel de 'lip sync.' is niet gelijk aan het beeld.
      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Dan moet je de oude coax-kabels en aansluitingen in huis vervangen door nieuwe, ook de wandcontactdoos in de woonkamer en slaapkamer vervangen.
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
          de wandcontactdoos in de woonkamer en slaapkamer vervangen.
          De wandcontactdoos is tijdens de installatie al vernieuwd. Dus misschien de oude coax antenne kabel vervangen tussen de muur en de tv voor een digitale? Die is vrij oud en niet digitaal neem ik aan...

Comment

kabeltje geeft teveel weerstand voor het digitale signaal, verse coax-kabels halen en metalen aansluitingen en een deel moet opgelost zijn.

Comment

Digitale coaxkabel?
              Leg uit ajb...?

Hoeveel meter heeft de kabel te overbruggen?

Comment

Ach ja.....100 hz antennekabels!

http://www.mediahomeservice.nl/producten/antenne-kabel/

@w220L

Bedankt.

Ik zit beneden bijna op 10 m dus die afstand moet ie nog overbruggen...

Comment

Ik zit met alle kabels binnen de 10m, maar ik heb er toch een versterker tussen geplaatst.

Geen probleem meer. ( en dat met gewone 75 Ohm coaxkabel)

Comment

Zou dat echt verschil maken, zo'n 100Hz-kabel? Prijsverschil met een gewone kabel is er niet.

Zou dat klotebeeld dat ik al jaren heb kunnen verklaren :)
                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Vraag me af of die wijk in De Meern eigenlijk wel HD bekabeling heeft in de infrastructuur? Ik bedoel, je kunt je eigen kabeltjes wel vervangen door perperdure exemplaren, maar als er buiten onder de klinkers nog gewoon een dun koperdraadje ligt.... zou even bellen met de gemeente Ralph, vragen of er al HD bekabeling in je wijk ligt.
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Ja, dat is een goede suggestie van Jasper. Bij mij in de wijk hebben we pas sinds een paar jaar HD-bekabeling.
                        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Tja, heb je een full HD TV terwijl er geen fatsoenlijke gemeentebekabeling en dus geen goed signaal is....klaar ben ik ermee.

En die 100/200 hz TV specificatie die in de folders staat is ook onzin.

Comment

Mo zal wel balen nu. :)
                            You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                              Mo zal wel balen nu. :)
                              Ja, beetje naar brak beeld zitten kijken terwijl hij op Moes wacht ;)

Comment

Ehm, MVH is niet in HD....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                  Tja, heb je een full HD TV terwijl er geen fatsoenlijke gemeentebekabeling en dus geen goed signaal is....klaar ben ik ermee.

En die 100/200 hz TV specificatie die in de folders staat is ook onzin.
                                  Gewoon bellen. Bij mij in de wijk zijn ze uiteindelijk ook vrij snel overstag gegaan, die gemeenten werken gewoon met een piepsysteem. Waar betaal je nou belasting voor??
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                    Wat ook nog zo kan zijn, trouwens, is dat de juist bekabeling er wel ligt, maar dat in de wijkcentrale nog de HD-modus (ISO II specificatie) ingeschakeld moet worden. Dat schijnt vaak pas gedaan te worden als meerdere bewoners er om vragen, omdat het voor de gemeente wat onderhoudsgevoeliger zou kunnen zijn. Ik zou gewoon even bellen; kans is groot dat je dan vanavond nog pr0n op 200Hz kunt kijken :-)
                                    Last edited by netraam; 07-02-11, 13:28.
                                    Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Trouwens TM, je hebt toch wel het meest uitgebreide pakket genomen? (Alles in 1 Extra). Ik heb begrepen op het Ziggo forum dat Ziggo alleen voor deze groep gebruikers het 100Hz HD signaal doorgeeft. Voor alle andere gebruikers is het helaas nog 50Hz. Ik had het probleem zelf ook, en dit via Google gevonden.

Comment

Dit zijn heel wat antwoorden tegelijk :-)

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=18059

Comment

Zoveel mensen zoveel meningen op internet... bel nou eerst maar met de gemeente.
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                          X