Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wii sports

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wii sports

ik was vroeger een hardcore gamer
    maar speelde eigenlijk al een possje geen spelletjes meer , dus had ik voor de gein een wii sports aangeschaft
    de graphics vallen me tegen , en de spelletjes voelen een beetje "kinds" aan
    ook de variatie in de spelletjes is niet om naar huis te schrijven
    nou zijn er ook zat andere spellen voor te krijgen en spellen als call of duty of medal of honor lijken me leukere spellen op de wii dan op de pc
    tips voor leuke spellen?
    mariokart leuk?
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Wii sports is juist gaaf man!
    Tennissen is gewoon gaaf!

Maar met 30 graden en zon, ga ik geen games spelen binnen. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ja, wel eens met Harry. Sport spelletjes zijn wel het leukst op de wii. Alleen veel te warm nu.

Comment

Gisterenavond mijn level Wii-sports tennis naar 1620 ofzo gebracht.

Weet eigenlijk niet eens of dat nou hoog is of niet, maar tennis is geweldig op de Wii.

Barbie en de eilandprinses is niet echt leuk, kan ik je vertellen, hoewel mijn dochter van 5 daar dan weer anders over denkt :)
        Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Ik ben nu wel klaar met dat tennissen, want ik sta op 2000 punten oid.
          Je krijgt dan steeds dezelfde tegenstanders.
          Dus heel erg gaaf spel, maar op het laatst wel beperkt. Ook niet vreemd voor zo'n gratis spelletje natuurlijk!

Laatst top spin 3 gekocht, maar dat is wat ingewikkelder en ivm het weer nog niet echt gespeeld.

Alfa Giulia 1300 (1966)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Hee, toevallig heb ik vandaag m'n 1e Wii spel gekocht! En wel Tiger Woods PGA 2008. Ik was nl. redelijk verslaafd geraakt aan golf van wii Sports, maar dat is toch wel vrij beperkt van opzet.

Maar eens gaan oefenen, maar op die zwoele avonden zijn er idd ook nog wel andere dingen te doen.

Comment

dat bowlen is ook niet moeilijk gewoon keihard door het midden is meestal een strike

ben benieuwd hoe medal of honor of call of duty erop speelt
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                dat bowlen is ook niet moeilijk gewoon keihard door het midden is meestal een strike

ben benieuwd hoe medal of honor of call of duty erop speelt
                Ik heb vorige week zo'n Wii Sports voor mijn zusje gekocht. Echt geinig om te doen. Alleen is tennis met zijn tweëen in een studentenkamer een beetje krapjes. Glazen vlogen door de kamer ;)

Zij is alleen té goed met bowlen. 5 strikes op een rij.

Comment

Heb bij iemand de lamp van het plafond geslagen.....met tennis :-)

Comment

Collega van me heeft iemand de bril van z'n gezicht geslagen tijdens Wii tennis. Levensgevaarlijk spul ;-)
                    2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                      Wii sports is juist gaaf man!
                      Tennissen is gewoon gaaf!

Ja ja....

Veritatis simplex oratio est

Comment

NSFW neem ik aan?
                        Ik kijk vanavond wel even. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nee Harry, niet nsfw.....
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

Andere goeie games voor de WII:
                            Metroid Prime 3
                            Madden NFL is wel grappig vanwege het passen met de wii-mote
                            ------------------------------------------------
                            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Aangezien we in ons nieuwe huisje nog wel een tijdje zonder TV / Internet zitten, zit ik ook aan een Wii te denken...

Is het wat? Zo te zien is het aanschaffen van het sportspack een must, meteen extra controller erbij?

Thanks!
                              Niels

Comment

Volgens mij kun je je er wel mee vermaken, Niels. Sportspack en tweede controller inderdaad wel handig.

Comment

Sportspack? Mwah, eerder die gun voor de shooter-spelletjes. :-) Maar goed 't kost bijna niks en is wel geinig natuurlijk.

Mocht je Golf uit Wii Sports leuk vinden, dan is Tiger Woods 2008 ook zeker een aanrader! Ik krijg de neiging om IRL golfles te nemen ;)

Comment

Wii sports zit er toch standaard bij?
                                    2e Wii-mote is zeker handig.

Eventueel zou je Wii-Play kunnen nemen. Daar zit ook een Wii-mote bij en ook weer wat spelletjes.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=ExpA-...9257;boardseen
                                      Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

Working...
                                      X