Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MSN en hotmail/live

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MSN en hotmail/live

Of is hier inmiddels alweer een topic over?

Ik heb een probleem dat mijn browsers (IE, FF en Opera) vastlopen/blijven hangen bij het inloggen op hotmail/live!!! Ik kan de window in de browser zelf niet sluiten.

Ik heb in Opera altijd het probleem dat als ik ingelogd ben bij hotmail, ik in m'n inbox niets aan kan klikken. En mijn MSN loopt iedere 2 uur vast. Ach ik kan er mee leven.

Comment

spam via Hotmail?

Kan mij iemand vertellen hoe het kan dat andere mensen in mijn hotmail-adresboek steeds mails krijgen vanaf mijn adres? Terwijl IK ze 100% zeker niet verstuurd heb?

Hoe werkt dit?
      Hoe kan ik het stoppen?

bvbd,
      Jan

Comment

PC eens flink opschonen , wellicht heeft een trojan je login/pw te pakken gekregen en is door je adresboek gegaan en spamt regelmatig al je contacten.

Viruskillers/PC malware software is er zat. Je kan beginnen met Ad-Aware van Lavasoft ; een betrouwbaar product wat al jaren bestaat. De gratis versie kan je een tijdje gebruiken. Downloaden vanaf http://www.lavasoft.nl/fiche.html?REF=691031

Zo'n progje scanned je hele PC, net als een viruskiller, maar dan op programmaatjes die zich vastkoppelen aan je browser e.d. (malware). Ook regelmatig je browser updaten of Firefox gebruiken scheelt een berg ellende.

Verder heb je natuurlijk een virusscanner/killer en natuurlijk is die maximaal 5-10 dagen oud, ideaal update 't ding zich elke dag. Zo niet ; dan staat je PC zo open als de gemiddelde chocoladeridder* op vrijdagnacht op een parkeerplaats.

* no offense tegen de aanwezige ridders op 't forum, het gaat om het idee.

Comment

- ik heb een betaalde licentie van Norton virusscanner draaien. Updates zijn bij. Die vindt niks.
          - ik heb Vista (nog wel...) en alle updates zijn bij.

- Ad-Aware ga ik proberen.

thnks
          Jan

PS als het me nog langer blijft irriteren mik ik Vista eraf en ga Linux draaien.
          Ik begin echt flauw te worden van dat microsoft gedoe. Volgende smartphone wordt ook geen WinMobi meer.

Comment

Ik had er ook last van, maar na het wijzigen van mijn wachtwoord van hotmail niet meer.

Comment

Als je een simpel wachtwoord hebt dan kan 't best wel een met een bruteforce attack zijn gehacked.

Als je vaak 't zelfde wachtwoord op verschillende sites gebruikt dan zou site X dus je wachtwoord kunnen zijn kwijtgeraakt (of zij zijn gehacked) en daarmee worden dan allerlei andere sites geprobeerd. Half nederland gebruikt 1 wachtwoord voor MSN , Mail tot aangifte belastingdienst.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎