Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan ik dit gebruiken voor digitenne ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan ik dit gebruiken voor digitenne ?

Jaja ik ben dol op goedkope shit:

http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterd..._480_5176.html

Kan je dit gebruiken voor digitenne? (ik wil het voor TV onderweg op de laptop).

ja, maar alleen voor de free-to-air kanalen, dus Ned 1,2 en 3 en lokale (regionale) zenders.
    En in het buitenland zijn er ook altijd wel een paar free-to-air kanalen.
    Al het andere zit achter een decoder.

Ik heb eenzelfde soort twee jaar geleden bij Aldi of Lidl gekocht.

Comment

Dus niet voor Digitenne, wat de vraag was.... ;-)
      Veritatis simplex oratio est

Comment

EG, zoek zoiets http://v2outdoor.nl/shop/tv/draagbar...kpn-digitenne/ gebruikt.( of je koopt deze nieuw in de doos en krijg € 89,95 terug...)
        Werkt prima icm een actieve antenne.

Comment

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv...reviousPage=lr

€50, beetje mazzel zit het mini-kaartje er ook nog bij.

Comment

En als je Digitenne toch op een laptop wil ontvangen :
            http://www.mediacenterworld.nl/conte...HD_Tuners.html

Vanaf € 145.....

Comment

Thx w220, zoek nu naar die zooi 2ehands op marktplaats.

Wil het liefst gewoon alles op 1 apparaat, dus internet en tv op de EEE. Gewoon voor de lol overigens, daarom mag het ook 2ehands zijn :)

Jammer dat die Aldi shit niet voor digitenne geschikt is, maar goed dat valt te verwachten voor die prijs.

Wat ik wel heb begrepen is dat in ALLE omringende landen je gewoon "normale" over the air tv kan ontvangen, klopt dat? Alleen digitenne kan niet (met die Aldi ding he).

Ik snap alleen een ding niet, je zegt in een van je post je krijgt 89,99 of iets terug, ikke snappen niet ?
              Last edited by EG; 05-03-13, 17:41.

Comment

Ik zou zeggen, klik eens een linkje aan....

"Bij de eerste digitenne-aansluiting bij KPN krijgt u € 89,95 van KPN retour.
                afmetingen_2:259x169x113 mm " ( maar da's hoogstwaarschijnlijk nog een onderdeel van een oude actie)

in D ontvang je FTA kanalen, in B ontvang je een selectie aan FTA kanalen(de rest zit daar ook achter de decoder), in L ontvang je FTA knalen ( en de Nederlandse RTL 4, 5 en 7).

Je kan de TFt711 overigens aansluiten op je tv thuis, het werkt namelijk ook als settopbox.( handig voor in de tuin, scheelt weer een kabel trekken)

Comment

Lol ik had erop geklikt maar over die tekst heen gelezen :')

Comment

Dan maar hier...

Geachte heer, mevrouw W,

Per 1 juli 2013 veranderen onze tarieven. Omdat u uw abonnement vooruitbetaalt ziet u de nieuwe tarieven vanaf 1 juni al op uw factuur. In deze brief leest u precies wat er voor u verandert.

Het tarief van uw Digitenne abonnement verandert.

Door toenemende kosten voor het doorgeven van tv-zenders, zijn wij genoodzaakt het tarief van uw Digitenne abonnement te verhogen. U betaalt daarom vanaf 1 juli 2013 € 12,50 per maand, in plaats van € 9,66 per maand.

En dan schrijft mevrouw Klotshuis ook nog :

Wij begrijpen dat dit een vervelende wijziging voor u kan zijn. Wij zullen er alles aan blijven doen om u ook de komende tijd veel plezier te laten beleven aan de diensten van KPN. Mocht u desondanks naar aanleiding van deze veranderingen uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit tot 1 juli 2013 kosteloos doen via onze klantenservice.

Eh, hoezo misbruik maken van de positie van monopolist wat het doorgeven van tv-signalen bij mobiel gebruik betreft.....

Comment

Working...
                    X