Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gezocht: goed zakelijk sim only abonnement voor Blackberry

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gezocht: goed zakelijk sim only abonnement voor Blackberry

Titel zegt het wel.

Vereisten: veul dataverkeer, ook in het buitenland. Goedkoop bellen naar Europese landen, vooral Italie, Duitsland, en Frankrijk. Vette bundel waarin dit allemaal kan. Liefst yonder al te veul verrassingen. De baas betaalt weliswaar, maar wil wel een beetje voorspelbaarheid.

Ik vind dan zoiets:
    http://www.vodafone.nl/zakelijk/mobi.../abonnementen/

En dan de meest rechtse, SIM only RED business super, voor 64 per maand.

Nog tips voor andere oplossingen??? Bij voorbaat dank!!
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Ik zit al een jaar of wat bij T-Mobile, met een buitenlandbundel voor roaming-MB's. Tientje per maand extra, 500 MB. Kom ik nooit boven, maar met een Blackberry gaat 't sneller waarschijnlijk. Zo'n bundel kan ik zeker aanraden. Wat een genot. Nooit meer gedoe over internet in het buitenland.

Daarnaast zit er nog zo'n Grenzeloos-bundel op (die is gratis) voor het bellen. Als je dan gebeld *wordt* in het buitenland, betaal je 79 cent voor 't hele gesprek, ongeacht hoe lang dat duurt. Je kunt die bundel geloof ik per maand in- en uitschakelen en zo even uitproberen wat goedkoper is. Ik heb 'm standaard aan staan.

Voor gesprekken náár het buitenland: je kunt ook zet Skype op je BB zetten. Is wel gedoe.

Zit zelf op iets van 50-60 euro per maand, trouwens, dus dat komt aardig in de buurt van dat RED Business Super, en ik zie nu dat dat aantrekkelijker is.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Skype is vooral cool voor Skype to Skype, maar zakelijk heb ik geen zin in het uploaden van knaken naar die account. Wel leuk om 's avonds in het hotel met MdV thuis te kunnen kletsen.

Dank voor de tips - voorlopig houd ik het dus even bij mijn link tot er een beter bod binnenkomt. :)
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Brun, volgens mij gaat BB internetverkeer over Blackberry servers die de zooi comprimeert en je zo veel minder dataverkeer hebt dan "gewoon" mobiel internet. Dat was tot voor kort wel zo tenzij ze van die BIS afgestapt zijn?

Comment

Neuh, dat is nog steeds het geval.
          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Vodafone zakelijk hier. Werkt prima.

Heb trouwens nog een gloednieuwe Blackberry liggen. Een Curve 9300. Iemand wellicht geinteresseerd in een nieuw of reservetoestel?

Comment

Problemen, natuurlijk.

Die interessante zakelijke abonnementen? Willen de meesten een KVK-inschrijving in NL voor hebben.

Ik wil juist een privé abonnement wat ik gewoon doordeclareer. En mijn WG ook aangezien ik de enige in NL ben.

Vraagstelling kan dus ook zijn: meest uitgebreide/voordelige privébundel met veel Europees bellen en dataverkeer, voor BB, sim only.

Veel vergelijkingssites zoals Bellen.com lijken nogal toegespitst op binnenlands gebruik.
              Mini Cooper Clubman
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Dat had ik inmiddels ook al uitgevonden.Heb zelf nog een zakelijk abonement lopen bij vodafoon,maar dat gaat ook niet meer met verlengen/veranderen wegens geen kvk nummer.

Het idee wat er nu loopt is om een inschrijving bij kvk te nemen.
                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

De helpdesk van Vodafone erkende het probleem. Met mijn casus wilden ze nog wel eens hoger de boom in, om die superduper-abonnementen ook voor particulieren beschikbaar te maken. Grappig genoeg werden bv. vrachtwagenchauffeurs en piloten daarbij als sprekend voorbeeld genoemd.

In afwachting daarvan heb ik maar het meest uitgebreide privé-abonnement van Vodafone besteld, dan kan dat wellicht later worden omgezet. Maar goed, voorlopig is er dus een oplossing... zij het niet de meest ideale.
                  Mini Cooper Clubman
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Dat was mij in de winkel ook al verteld Jasper. Maar ik heb er niet zoveel zin in om op mijn knieën te moeten gaan liggen bij een helpdesk/coulance afdeling om 350 euro per maand te mogen storten bij de vodafoon.

Met mijn casus wilden ze nog wel eens hoger de boom in, om die superduper-abonnementen ook voor particulieren beschikbaar te maken.
                    Daar wordt al 6 jaar "aangewerkt"ondertussen.....

Grappig genoeg werden bv. vrachtwagenchauffeurs en piloten daarbij als sprekend voorbeeld genoemd.
                    Dat is ook wel logisch,aangezien dat de gene zijn die vaak niet via de zaak mogen/kunnen bellen,maar wel dagelijks over de grens zitten.

Nou is het probleem bij mij nog eens dat ik soms wel 10x per week een grens over ga.Ik weet van collega's die alleen maar in Duitsland komen en daar gewoon een prepaid nemen.

Comment

Had (heeft) Vodafoon niet een blox(?) om tegen binnenlands tarief te kunnen bellen in het buitenland?
                      Was ideaal wanneer je 3/4 van de tijd in bijv. Spanje zit.
                      Maar ik meen dat ze daar bij Vdfn ook achter kwamen
                      fka v164

Comment

Ja er is nog steeds zoiets, 10 per maand extra voor cheaper bellen in de EU of zo. Heb ik er maar bijgenomen, we zien wel hoe het verbruik in de praktijk loopt.
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

En dan kan je ook nog voor iets van €9.95 per maand je internet minuten 1 op 1 zetten in het buitenland.

Comment

Jasper, nu ook voor consumenten. Helaas maar 1GB dataverkeer:

http://www.iphoneclub.nl/243294/voda...in-buitenland/

Comment

Working...
                            X