Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

video kaart kapot?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• video kaart kapot?

Gister een aantal malen mijn pc moeten opstarten omdat hij vast stond, en gisteravond deed hij niks meer en zei de monitor: geen video-input

Nu "doet" hij het weer, realiseer me nu dat ik gister de kleuren bij het foto's kijken ook wat vreemd vondt.

Kan het zijn dat mijn video kaart niet meer goed is? Maar ja, nu doet hij het weer.

Drivers verwijderen, de nieuwste downloaden en kijken wat ie dan doet :)
    E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Bekijk bericht
      Drivers verwijderen, de nieuwste downloaden en kijken wat ie dan doet :)
      Ik zou eerst eens checken of de videokabel goed vast zit (met de schroefjes). Ook even de videokaart er uithalen en weer vastdrukken wil ook nog
      wel eens helpen voordat je naar software gaat kijken.

Comment

Misschien een temperatuur probleem. Draait de ventilator goed, zit er veel stof?

Comment

Oke,
          heb de kaart eruit en weer opnieuw erin gedaan.

Beetje stof eruit gehaald (viel mee, heb het wel eens erger gezien ;-)

software \ updaten ben ik een "beetje huiverig" voor, omdat ik een paar jaar geleden bij een beun de haas een andere videokaart heb laten installeren en toen was ik alles kwijt van mijn harddisk.

Comment

Rook je ook achter de pc?

Comment

Nee, rook helemaal niet

of het moet zijn als ik me schoenen uit doe

Comment

Lol... Dan haal ik je door elkaar met een sigaar rokende Gummert... :-)

Oh.... Dat is Goofy. Nou ja. Zo vreemd is de verwarring dan ook weer niet. Sorry.

Comment

Software van de kaart updaten kun je rustig doen, kan nooit kwaad. Was is het voor kaartje, en wat voor OS heb je? Dan zoek ik de software wel even.

Comment

Working...
                  X