Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blockchain synchronisation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Blockchain synchronisation

Hallo mede gummers,

Ik heb een vraagje voor de kenners van de blockchain.
    Mijn PC was gecrashed, ik heb wel een backup van mijn Parity wallet. Nu moet ik opnieuw de hele blockchain binnenhalen om synchroon te zijn en dus transacties te kunnen doen
    vanuit mijn wallet. Ik vroeg me af of iemand weet of het mogelijk is om eerst de hele synchronisatie te voltooien, en dan mijn wallet toe te voegen, of dat ik de wallet er gelijk moet inzetten?
    Ik vraag dit namelijk omdat de synchronisatie erg lang duurt, denk aan minimaal dagen, en ik eerst een test wallet had toegevoegd en merkte dat de synchronisatie gelijk langzaam liep. Help.

Bedankt voor jullie tijd en input.

Ik ken die wallet niet, maar bij een gedistribueerde ledger lijkt het mij juist dat je die wallet wel weer kan herstellen met je 12-woord phrase en trek je je saldo binnen van een andere node. Het herstel van jouw eigen node staat hier los van volgens mij.

Comment

Ik kan helaas geen inhoudelijk zinvolle bijdrage leveren, maar vind het wel knap dat je deze crisissituatie zo koeltjes gepost hebt. Alleen de "Help." verraad de stress ;)
      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Als ik dit zo "lees" zie ik paar woorden die ik ken...

Comment

Vroeger was je hip met de nieuwste Apple, Kleintje. Die tijden zijn voorbij. :)

Comment

Nou inderdaad.. Ben nu een ouwe lul die gewoon niks snapt van Bitcoins... Nou ja. Ik geef het gewoon eerlijk toe. :-)

Comment

Praktisch alle core wallets bieden de mogelijkheid om nodes toe te voegen volgens mij, waardoor je wallet sneller de blockchain kan actualiseren.
              Als je je wallet met meerdere nodes (knooppunten) verbindt, kan hij dus ook sneller de blockchain downloaden.
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ik zie in Parity niet de mogelijkheid Nodes "seperate" toe te voegen. De eerste 50 procent van de hele blockchain heb ik al binnen , helaas zijn de stappen nu zo klein dat het nog wel weken zal duren voordat ik 100 procent synchroon ben. Ik heb een Ledger ook, ten tijde van de aankoop van de ICO had ik die nog niet en moest toen een ERC-20 compatible wallet hebben en dat werd dus de Parity wallet. MEW was opzeker beter geweest, toen wist ik dat niet omdat ik alleen maar met Ether bezig was, niet met altcoins :-(
                Ik heb uit andere fora al begrepen dat de 12 woorden phrase (mnemonic) voldoende zal zijn om alle altcoins terug te krijgen in mijn wallet.
                Ik heb een 300 MBPS verbindingen met een SSD in een moderne laptop, dat zal het dus niet zijn. Boodschap is dus, ga nooit een Parity wallet gebruiken.
                Last edited by zjelko; 23-01-18, 20:13. Reden: Typo

Comment

Working...
                X