gaan bij mij niet samen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
firefox en het nieuwe gummen
Collapse
X
-
oh ja die updates klik ik altijd weg
ff kijken welke versie
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.8.1.16) Gecko/20080702 Firefox/2.0.0.16
Dusssssssssssssssss gelijk ff updatje doen dan maar
;-)
Eيوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)
Comment
-
hier de mijne is
What's New in Firefox 2.0.0.16
Release Date:
July 15, 2008
Security and stability Update:
The following security issues were fixed.
Earlier Changes:
For information about previous changes, please see the Firefox 2.0.0.15 Release Notes
dus zo oud is dat niet
hij heeft het wel gedaan in vuurvos een paar dagen geleden
seat online geeft ook vuurvos problemen trouwens
maar die doet dat al vanaf het begin
Eيوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk berichthier de mijne is
What's New in Firefox 2.0.0.16
Release Date:
July 15, 2008
Security and stability Update:
The following security issues were fixed.
Earlier Changes:
For information about previous changes, please see the Firefox 2.0.0.15 Release Notes
dus zo oud is dat niet
hij heeft het wel gedaan in vuurvos een paar dagen geleden
seat online geeft ook vuurvos problemen trouwens
maar die doet dat al vanaf het begin
E2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
Comment
-
Gewoon IE7 gebruiken. Werkt álles goed en hoef je niet voor elke site een aparte plug-in te installeren.
Heb een tijdje Firefox geprobeerd op een Linux laptopje, maar kwam gewoon té vaak sites tegen die er niet uitzagen. Filmpjes gerafeld en lettertypes net te groot of te klein, knoppen die wegvielen of er wel waren, maar waar de code onder de knop dan weer niet werkte. Zowiezo alles wat ActiveX draait, maar ook bijv. Flash was een drama. Steeds kreeg ik de melding dat ik een plug in moest installeren, werd dan omgeleid naar de site van Adobe, maar kreeg dan de melding dat de plug-in reeds geïnstalleerd was etc. etc. Uiteindelijk heb ik handmatig één of ander installatiepakket moet downloaden en toen met handgetypte regels aangepaste script-code uit een voorbeeldscript van een ander pakket de boel moeten uitpakken naar een specifieke folder waarvan ik de precieze locatie weer op één of ander forum heb moeten achterhalen want anders werkte het niet. Vervolgens kon ik in het lijstje plug-ins de Flash plug in selecteren.
Al met al 2 uur bezig geweest.
In IE7 ging het zo:
Deze site heeft Flash nodig. Installeren? Ja, rrrrrrrr, Continue, klaar.
20 seconden. :)Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
Comment