Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opslag sleutelruimte gezocht 400-600m^2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Opslag sleutelruimte gezocht 400-600m^2

De huur van het bedrijfspand wat ik momenteel huur loopt af en ik zou graag wat kopen. Een huis met een bedrijfspand erbij.
    Jammer genoeg is er weinig beschikbaar in en rond Amersfoort. Dus ik ben op zoek naar een ruimte om tijdelijk te huren. 400 tot 600^2.

Ik hoor graag als je wat weet. Bedrijfspand of bij een boer. Allemaal goed.
    8.2 met supercharger?

Aanvulling: Amersfoort (+ 20km)
    8.2 met supercharger?

Comment

Ik zal ook in de regio kijken Ar. Vrijwel dagelijks kijk de sites al na of ik wat kan vinden voor mijzelf.

Comment

Er stond een pandje in de veiling op de Isselt. Gezien?
        Ik ben wezen kijken, maar voor mij was het niet interessant.

Comment

Minuteman
          Dank je. Ik heb een aantal bekeken in Zeewolde en Almere, maar vind het toch te ver. Ik rij al genoeg voor mijn werk.

@scuderia
          Nee niet gezien. Is die al geveild?
          Het mooiste is een huis met een flinke loods eraan in mijn geval.
          8.2 met supercharger?

Comment

Er heeft een huis met loods geruime tijd op de Insingerstraat in Soest te koop gestaan, maar die lijkt nu verkocht te zijn helaas.
            ''Thank God for the internet experts''

Comment

Er gaat niet meteen een belletje rinkelen, maar het lijkt lastig te zijn in de omgeving. Op de birkstraat stond ook een interessante woning te koop. Het perceel wordt inmiddels gescheiden begreep ik.
              8.2 met supercharger?

Comment

Deze dan maar Ar, 600m2 beneden en al half ingericht plus 500m2 kantoorruimte erboven voor de verhuur.. Woonhuis erachter en staat al even te koop.

https://www.fundainbusiness.nl/bedri...ariane-40-abc/

Laat maar, dit is deels verhuurd en wordt aangeboden als belegging.
                Last edited by Minuteman; 07-02-19, 20:31.

Comment

@Arif: dat pand is al geveild, ik zoek nog wel een oud linkje. Het achterste pand achter de Harley Davidson, tegenover het zigeunerkamp.

Dat huis+pand dat MM post is vlak in de buurt ;-)
                  De buren (bekenden van ons) hebben ook recent hun huis+pand verkocht

Comment

Zoeken jullie koop of huur. Waar ik ook huur hebben we een net verbouwde loods staan met de nodige vierkante meters. Op een boerenerf ver van de doorgaande weg. Privacy verzekerd. Locatie is Achterveld dus praktisch Afoort. Misschien dat dit aanspreekt?

Comment

hugo
                      Tijdelijk huur omdat ik nog niks kan vinden. Wil je me een pm sturen? Zit momenteel in het buitenland, maar ben maandag terug.

mm&scuderia
                      Die heb ik bezichtigd en is perfect voor mij. Mijn bank wilde niet financieren ivm het bestemmingsplan. Inmiddels is het ook verhuurd voor 2 jaar, dan wordt de kans op een hypotheek klein bij een hypotheekverstrekker.
                      Last edited by Ar; 09-02-19, 06:01.
                      8.2 met supercharger?

Comment

Hugo bereiken dmv van een PM lukt niet. Het zoeken gaat door.
                        8.2 met supercharger?

Comment

Hmm, het lukt mij ook niet een PM te sturen naar je Ar. Heb je een emailadres?

Comment

Edit dus.
                            Last edited by Ar; 14-02-19, 14:55.
                            8.2 met supercharger?

Comment

Kleine update:
                              Ik heb een bod gedaan op een woning met meer dan 400m^2 loods. Het tegenbod was nog niet in mijn bereik. Ze denken nu na over mijn tweede bod.

Mocht het geaccepteerd worden, dan wil er een bouwkundige naar laten kijken. Er zou geen asbest zijn, maar dat wil ik laten controleren. Tips voor mij waar verder aan te denken?
                              8.2 met supercharger?

Comment

Check http://www.ruimtelijkeplannen.nl om te achterhalen wat het bestemmingsplan is waar dat pand onder valt. Dat bepaalt wat je terplekke mag doen met dat pand.
                                Check eventueel bij de gemeente of er een nieuw bestemmingsplan of een wijziging staat aan te komen.

Check bij het kadaster of er eventueel een bestaand publiekrechtelijke beperking op dat pand/dat perceel rust. Zo ja, contacteer de gemeente voor uitgebreide info.

Beiden zijn eigenlijk taken voor een makelaar of een notaris maar het is goed om daar al vroeg van op de hoogte te zijn.

Comment

Hoogstens hobbymatig sleutelen. Dat mag overal wel lijkt mij. De laatste auto heb ik vorig jaar verkocht.
                                  Er zal wel veel staan. Voornamelijk halve projecten :-)
                                  8.2 met supercharger?

Comment

Een voorbeeldofferte van de bank is binnen. Ik hoop dat het vanaf nu snel doorloopt met de financiering. De lange doorlooptijd heeft wel als voordeel dat de rente weer iets lager is ondertussen.
                                    8.2 met supercharger?

Comment

Om de vloer netjes te houden :-)
                                      20190619_185639.jpg
                                      8.2 met supercharger?

Comment

Ha! lekbakken, Is het door dan Ar ?

Comment

Ja. Ik ben er erg blij mee.
                                          Het duurt alleen nog even voordat ik bij de notaris zit.

Ik ga binnenkort wat oude hefbruggen kopen om als parkeerbrug te gebruiken.
                                          Ik hoor graag als iemand 4-6 hefbruggen van hetzelfde type te koop weet voor weinig(genoeg andere kosten om budget voor te reserveren). Dan lijkt het nog wat als ik ze opnieuw lak.
                                          .

8.2 met supercharger?

Comment

Proficiat ! leuk man een grote eigen stek.

Maar even BVA en Trooswijk in de gaten houden, er komt regelmatig wat voorbij.

Comment

Dank je!
                                              Troostrijk keek ik al naar. BVA niet, maar misschien komt er wel wat langs.
                                              8.2 met supercharger?

Comment

Tof man :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Dank je.
                                                  Er is al een tijd geen voortgang met de auto's. De tijdelijke plek is alleen opslag.
                                                  8.2 met supercharger?

Comment

Momenteel even geen opdracht, dus dan kan ik mijn tijd aan allerlei nuttige zaken besteden :-) De ochtend was ik kwijt aan de auto van mijn broer. Een nieuwe pomp(Vialle installatie, Lexus ) zorgt er in ieder geval voor, dat hij weer op lpg kan rijden.

Na een rijtje spitten heb ik een grondfrees besteld voor de moestuin als voorbereiding voor het nieuwe jaar. De frees is gisteren bezorgd. Vorige week had ik alles al losgetrokken.
                                                    Het kippenhok kan ik uitruimen en dat kan meteen over de moestuin heen. Ik las dat het verstandig is om er daarna een laag met bladeren overheen te leggen. Verder zal ik een kliko gebruiken voor de compost.
                                                    Nog meer tips wat ik nog keer moet doen voor een goede oogst straks?

De vorige eigenaar heeft mij een bladblazer geschonken, maar die doet weinig. Met snoer vind ik sowieso niet handig en zal daarom nog een apparaat erbij nemen. Ik denk dat ik een lawaaiige 2-takt neem. Dan heb je in ieder geval het gevoel dat je wat aan het doen bent.
                                                    8.2 met supercharger?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ar Bekijk bericht
                                                      Momenteel even geen opdracht
                                                      Als ik vragen mag Ar, heb je een bedrijf in auto herstel / restauratie of zoiets ?

Comment

Nee, werk meestal bij de bekende multinationals tijdelijk. Niet direct auto gerelateerd.
                                                        8.2 met supercharger?

Comment

Ah, mooi! thx.

Comment

....
                                                            Ik denk dat ik een lawaaiige 2-takt neem. Dan heb je in ieder geval het gevoel dat je wat aan het doen bent.
                                                            Gewoon mooi :)
                                                            Geen tips verder.

Comment

Kleine tip: Kippenmest is niet per se de beste bemesting voor moestuin, beetje afhankelijk van welk soort grond het is.
                                                              Verder moet je het maar gewoon gaan beleven, Ar ;)
                                                              Paar foto’s van tuin en huis zijn altijd welkom!
                                                              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

De vorige eigenaar heeft mij een bladblazer geschonken, maar die doet weinig. Met snoer vind ik sowieso niet handig en zal daarom nog een apparaat erbij nemen. Ik denk dat ik een lawaaiige 2-takt neem. Dan heb je in ieder geval het gevoel dat je wat aan het doen bent.
                                                                Weet niet hoe groot hetgeen is wat je bij mag houden met je bladblazer, maar ik heb twee jaar gelegen onderstaande Stihl BR600 gekocht. Lang leve marktplaats waar ik voor minder dan de helft van de nieuwprijs (ca 800 Euro) een zo goed als nieuw particulier gebruikt exmplaar vond. Hij bevalt uitermate goed en doordat hij rug gedragen is, heb je ook geen last van armen die na 15 minuten voor je gevoel een paar cm langer worden door het gewicht van zo'n exemplaar wat je in je handen moet houden ;)

Comment

Working...
                                                                X