Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
En wat vinden we van Biden?
Collapse
X
-
Heb hem in 1990 ontmoet in Delaware. Aardige man en een goed politicus. Niet iemand die WO3 gaat starten en goed onderhandeld met zijn politieke tegenstanders. Ouwehoert soms wat veel maar over het algemeen denk ik dat Obama een goeie aan hem heeft. Heb hem overigens "ontmoet" toen hij een vliegtuig charterde bij de school waar ik mijn vlieg opleiding deed tijdens een van z'n vele Senaat verkiezingen. In ongeveer 3 minuten had hij ongeveer 20 handen geschud. De helft ervan waren van Nederlanders die niet voor hem konden stemmen maar dat was geen punt geloof ik.
Comment
-
En wat vinden we van Palin? :)
Slimme zet, McCain zou nog wel eens wat gefrustreerde Hillary-huisvrouwen naar zich toe kunnen halen zo.
Comment
-
Ik vind die McCain er niet zo gezond uitzien op tv....ik vraag mij af dat wanneer hij wint of hij wel de hele 4 jaar als President kan/zal volbrengen. Hij heeft wel zijn leeftijd tegen t.o.v. Oboema.
Aan de andere kant vermoed ik dat veel Amerikanen geen zwarte President willen hebben...Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk berichtEn wat vinden we van Palin? :)
Slimme zet, McCain zou nog wel eens wat gefrustreerde Hillary-huisvrouwen naar zich toe kunnen halen zo.
Dat zit er dik in, ja. Misschien een goed moment om mevrouw Clinton als beoogde Foreign Minister naar voren te schuiven.Scherven brengen gelul.
Comment
Comment