Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epstein

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Epstein

Is er iemand die het hele gebeuren rondom deze mijnheer volgt. Ik ben niet zo van de conspiracy theorieŽn, maar dit verhaal is wel heel bijzonder. Zou een spannende film opleveren.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Ja wij horen weer niets natuurlijk, maar het is wel interessant.
    Het is gewoon een viezerik met geld natuurlijk, dus die komt best ver. Maar ooit houdt het op, zeker als belangrijke personen gevaar lopen.
    Daarnaast is het leven als pedo/viezerik in een Amerikaanse gevangenis ook geen aantrekkelijk vooruitzicht hoor.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
      Daarnaast is het leven als pedo/viezerik in een Amerikaanse gevangenis ook geen aantrekkelijk vooruitzicht hoor.
      Het leven in een gevangenis zou cheauxbicheaux geen aantrekkelijk vooruitzicht moeten zijn wat mij betreft ;)
      privť-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Mijnheer had al een poging achter de rug, werd alsnog van de 24/7 suicide watch afgehaald, de camera deed het toevallig niet en alle twťť de bewakers waren in slaap gevallen. Ik denk serieus dat er te veel grote namen op zijn lijstje stonden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
          Mijnheer had al een poging achter de rug, werd alsnog van de 24/7 suicide watch afgehaald, de camera deed het toevallig niet en alle twťť de bewakers waren in slaap gevallen. Ik denk serieus dat er te veel grote namen op zijn lijstje stonden.
          Dat is niet uit te sluiten, maar vergeet niet dat hij op verzoek van zijn advocaten (en dus van hemzelf) van de suicide watch was gehaald. Sjowjiesjo is het ondoenlijk (en onmenselijk) mensen heel lang op de suicide watch te houden.

Vwb het verder falende toezicht, mij verbaast het geenszins dat het toezicht niet zo strikt als de directie en politiek willen doen geloven. Er zitten simpelweg te veel gevangen met te weinig cipiers en als die dan ook nog eens op een heel lange shift zitten (fiks overwerk) dan wil er nog wel eens wat misgaan. In zijn algemeenheid vinden er best veel zelfmoorden plaats onder gevangen in de US. Vaak is de simpelste en meest stupide uitleg ook de juiste.

Misschien dat we er ooit nog achterkomen.

Comment

Het was in de afgelopen 40 jaar nog nooit iemand gelukt zelfmoord te plegen in deze gevangenis. Hij was absoluut de meest "high profile" gedetineerde van het moment. Een gevangenis waar ze zelfs El Chapo aan toevertrouwden en dag en nacht in de gaten hielden. Bovendien denk ik dat er geen psych met een beetje gezond verstand bezwijkt onder druk van welke dure advocaat dan ook om hem van suicide watch af te krijgen na een recente zelfmoordpoging. Dan werd ook nog 's in een overvolle gevangenis zijn celmaat overgeplaatst, deed de camera het niet ťn vielen beide bewakers in slaap.

​Allemaal toeval. Kan. Ik was er niet bij en gok ook maar een eind in de ruimte, maar ben wel benieuwd hoe dit afloopt.

Mijnheer Clinton zei 3x met Epstein naar het eiland te zijn geweest, maar van niets te weten. Ook dat kan. Uit de vluchtgegevens blijkt nu dat hij niet 3, maar 26x staat geboekt als passagier. Kan ook allemaal toeval zijn, maar geeft wel aan op welk niveau Epstein contacten had.

Comment

Dat wordt straks zeepjes rapen
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Er zit geen bias in ieder geval. ;-)

Trump kende Epstein minimaal net zo goed als Clinton Mensen met honderden miljoenen aan vermogen zoeken politieke invloed en politici zoeken geld. Het is niet zo raar dat deze mensen elkaar geregeld tegen kwamen op sociale events en dergelijke.

Waar het verhaal vandaan komt dat Clinton 26 op een passagierslijst staat weet ik niet maar Clinton is slim genoeg om te weten dat zulke informatie binnen de kortste keren boven water komt. Misschien is Bill Cinton er 3x geweest met Hilary en Chelsea. Dat maakt al 9x en mogelijk heeft George Clinton ook nog wat publiek vermaakt met wat funk muziek.

De gevangenis heeft al vanaf de oplevering een discutabele reputatie lees ik. Primair zijn maatregelen erop gericht dat niemand kan ontsnappen, de rest lijkt soms bijzaak. Epstein was geen domme man. Voor de zelfmoord heb je uiteindelijk maar een paar minuten nodig. Ik weet niet hoe en waarmee hij zich opgehangen heeft maar je kan jezelf opknopen aan een broek of t-shirt. Ik weet ook niet op welke manier hij zijn 1e poging heeft gedaan. van Foxnews: "Though officials reportedly believed the incident to be a suicide attempt, they could not rule out a potential attack.". Zoals hierboven ook al gesteld is het leven in een gevangenis voor mannen die niet van te jonge meisjes af kunnen blijven niet makkelijk. Het kan een reden zijn om hem een aparte cel toe te wijzen.
                Van Foxnews: "Guards do not check on Epstein for ďseveral hours,Ē even though standard procedure requires physical checks every 30 minutes, a source told Fox News." Binnen 30 minuten kan je dus prima zelfmoord plegen als je niet in papieren kleding zit of onder papieren 'dekens' hoeft te slapen.

Comment

Ik ben benieuwd of de volledige waarheid ooit boven tafel komt, maar dit zaakje stinkt aan een aantal kanten wat mij betreft.

Comment

https://www.cbsnews.com/news/jeffrey...tional-center/

Comment

Working...
                    X