Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Kleding Draadje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het Kleding Draadje

Sorry dames. Heb even jullie advies nodig; Waar koopt de Gummerts zijn T Shirts? Dan bedoel ik niet van die Bambooo dingen voor onder een overhemd maar gewoon T Shirts als boven kleding. Een merkt wat gewoon jaren goed blijft en niet na 2 x wassen gebruikt kan worden voor poetsdoek.

Lacoste kleine man, niet om met de krokodil te pronken maar voor het comfort, lekker luchtig en voor de kwaliteit. Ik heb polo's en T-shirts die na vele wassingen nog prima zijn en toch en al jaren oud.
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

In ieder geval geen PME. Vielen bij mij vorig jaar in 5 uit 5 heel gemakkelijk gaten in.
      ---------------------------
      Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Wtf is PME? Lacoste... Cool. Had ik vroeger gympjes van. Heeeeel vroeger.

Comment

Tommy Hillfokker is van goede kwaliteit. Niet dat ik daar nu alle shirts van heb. Maar gaat wel lang mee.
          ''Thank God for the internet experts''

Comment

www.pme-legend.com ..
            Gant, River Woods, Ralph Lauren blijft ook prima.
            www.bigl.nl heeft regelmatig aanbiedingen.
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
              Tommy Hillfokker is van goede kwaliteit. Niet dat ik daar nu alle shirts van heb. Maar gaat wel lang mee.
              Inderdaad en dat is niet handig. Je kunt niet genoeg oud textiel hebben om olie weg te vegen.
              8.2 met supercharger?

Comment

Kost geen drol bij de C en A maar na 1 keer wassen kan het idd als accuzuur doek worden gebruikt (ik weet niet waar er olie in de Jag zit...)

Comment

Hugo Boss. Zowel t-shirts als sneakers zijn top kwaliteit
                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ik ben niet een heel klein ventje he. Dus geen Italiaanse snit ofzo..

Comment

Lees je wel de reacties ? ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                        Kost geen drol bij de C en A maar na 1 keer wassen kan het idd als accuzuur doek worden gebruikt (ik weet niet waar er olie in de Jag zit...)
                        Ik zou een nieuwe wasmachine kopen dan. Ik koop ook wel eens goedkope t shirts bij Charles & Abbott maar die kwaliteit is eigenlijk wel OK voor de prijs.

​​Maar misschien ligt mijn lat wat lager. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Dag lieve Libelle-meiden,

Hele soepele single-knit stoffen zoals bij veel T-shirts gebruikt hebben er het eerste last van. Één vezel beschadigen en er zit meteen zo'n vervelend gaatje in de stof. Door ze wat minder snel te centrifugeren verklein je de kans dat ze in de wasmachine beschadigen. 600 toeren of zo. Vraag maar aan je vent hoe je dat in moet stellen.

De dunste en soepelste stofjes hebben het gewoon het snelste.

Toedels,

Brahmleen ❤️

Comment

RL, State of Art, Cavallaro Napoli, Geographical Norway. Spul dat allemaal na meerdere wasbeurten goed blijft.
                            Peace is a lie, there is only passion.
                            Through passion, I gain strength.
                            Through strength, I gain power.
                            Through power, I gain victory.
                            Through victory, my chains are broken.
                            The Force shall free me.

Comment

Reserve BMW dan.

Een beetje goede overhemd gaat wel lang mee. Dat is alleen geen T shirt.
                              8.2 met supercharger?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Ik zou een nieuwe wasmachine kopen dan. Ik koop ook wel eens goedkope t shirts bij Charles & Abbott maar die kwaliteit is eigenlijk wel OK voor de prijs.

​​Maar misschien ligt mijn lat wat lager. :)
                                Nah. T Shirts gaan niet in de droger. Net zoals Polo’s en de wasmachien is splinternieuw.

Comment

Sjees wat was mijn vrouw gister pissig toen ik vertelde dat ik wat duurdere shirts ging kopen. “Voor wat jij wil moet je meer overhemden dragen”. “Alle shirts slijten”. Ik heb dus 3 polo’s van C en A gekocht recent. € 15,- per stuk. Die zijn niet de droger in geweest maar bordje is niet meer strak te strijken en onder aan zit een “elastieke” band die is helemaal geflubberd (en niet omdat ie strak om mijn buik zit). Ik ga maar eens wat bestellen en testen.

Comment

Vergeet die goedkope shit nu gewoon. Het is of slechte kwaliteit, of slecht voor mens en milieu gemaakt. Of eigenlijk, beide.

Beetje internet onderzoek doen en je vindt voldoende merken die kwalitatief goede en verantwoorde T Shirts, polo's etc leveren.

Comment

Sjees wat was mijn vrouw gister pissig toen ik vertelde dat ik wat duurdere shirts ging kopen.
                                      Waarom vertel je dat ook? Gewoon goed spul kopen en niet over praten.
                                      VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Kleintje

Ik neem aan dat je een eigen rekening hebt waar je kleding van koopt? Of krijg je elke week zakgeld van moeder de vrouw?
                                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ha, dat Kleintje;

.... Sjees wat was mijn vrouw gister pissig toen ik vertelde dat ik wat duurdere shirts ging kopen ....
                                          Wat WimD al zei. Pissigheid had je kunnen voorkomen door 'betere' in plaats van 'duurdere' te zeggen. Betere gaan langer mee en zijn dus niet duurder.

Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                            Kleintje

Ik neem aan dat je een eigen rekening hebt waar je kleding van koopt? Of krijg je elke week zakgeld van moeder de vrouw?
                                            Ahahahahah... Nope. Ik ben heer en meester van mijn eigen rekening. Ging meer over de het feit dat ik duurdere shirts wilde. Grappig is dat ze me gister belde toen ze tegen over Blok op het Gelderlandplein stond of ik in de buurt was. Blok is een "betere" kleding zaak zullen we maar zeggen.

Comment

Het is nu uitverkoop ;)
                                              https://www.suitableshop.nl/

​​​​​​

Comment

Dank voor de tip! Enkele Shirts zijn vandaag gekomen. XXL Zit bij mij als een tent (niet besteld) en XL net te krap. Gekke is dat ik ook een Casa Moda LS Polo XL heb besteld daar en die zit meer dan perfect. Rest ga ik ruilen en dan nog wat van die polo's halen.

Comment

Working...
                                                X