Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk dliekeelmodaal hotel ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• welk dliekeelmodaal hotel ?

Ik wil binnenkort met mijn stuk een lang weekend ergens relaxen. Even sjiek bijtanken zeg maar.

In principe willen we een 4/5 sterren hotel reserveren, type landgoed of kasteel in romantische stijl met een landelijke rustieke omgeving. Moet verder voorzien zijn van sauna, zwembad etc. en we willen ook goed culinair kunnen ontbijten en dineren. En na het eten lekker uitbuiken bij de open haard met een fijne dikke sigaar en een drankje.

Weet iemand een leuk logeeradresje in Nederland, Belgie of net over de grens in Duitsland ? Het mag wat centen kosten. Is iemand bekend met Chateau St. Gerlach in Limburg bv. ? Dat zou ook top of the bill moeten zijn....

Alvast bedankt voor het advies ;-)
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Wil je alleereerst "culinair ontbijten en dineren" even toelichten? Want dat heeft in jouw geval in het verleden nogal eens voor verwarring gezorgd. Bedoel je gewoon "veul mee goei saus", of wil je écht lekker eten? :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Naast de 'veul vlees met saus bbq' die overigens as weekend staat gepland, wil ik ook wel eens iets bijzonder eten. Champagne ontbijt met zalm en andere delicatessen en 's avonds een 4 gangen menu ala De Librije of iets dergelijks...
      Gewoon culinar eten waarvan je niet weet WAT je eigenlijk eet :-)

Comment

LOL, dit wordt natuurlijk een mooi draadje! :-)

Is er nergens een Texas-grille tent waar je ook kunt overnachten in een blokhut of tipi-tent ofzo?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Kijk eens?
          Die toko's hebben "Toledoman written all over it"!

Bij Hotel Friends vind je hotels in het binnen- en buitenland. Deze deals bieden je voor een lage prijs een fantastische ervaring.

Alfa Giulia 1300 (1966)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nou zag ik gisteren dat Librije ook een hotel geopend heeft in Zwolle.
            Appeltje eitje lijkt me...

Stap binnen in de Culinaire Wereld van De Librije en laat u volledig in de watten leggen.
            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Chateau st.Gerlach staat al bij de gedachte op z'n grondvesten te schudden....

Is niks voor jou TM/CM. ( er is namelijk niemand om je aan te ergeren, laat staan dat jij iemand kan ergeren...)

Op zoek naar aantrekkelijke arrangementen, last minutes, deals, culinaire of andere evenementen? Bekijk dan hier het verrassende aanbod van de Van der Valk Hotels & Restaurants.

Is een veel betere optie, neem de sauna-suite en laat Limburg geleidelijk wennen aan je aanwezigheid.....
              Veritatis simplex oratio est

Comment

Ach, en Duitsers shockeren is niet erg, dus http://www.sofitel.com/sofitel/fiche...he_hotel.shtml

is dan ook een aanrader....

Ik ga toch pas weer in december, dan zijn ze vast wel weer van de schrik bekomen.....
                Veritatis simplex oratio est

Comment

Bijzondere Hotels, Restaurants en Meetings & Celebrations in Zuid-Limburg. Château Neercanne, Château St. Gerlach, Winselerhof en Kruisherenhotel Maastricht.

Camille Oostwegel weet wel hoe het moet.

Comment

Palace Hotel Noordwijk

Twee keer geweest, erg goed hotel!

http://www.palacehotel.nl/

Comment

Geen 5 maar 4 sterren, en fraaie kamers + Fawlty Towers bediening in 't prachtige chateau de Brécourt, in de buurt van Vernon (is +- 4 uur rijden vanaf Utrecht). Lekker onthaasten in Frankrijk. Wij zijn daar laatst geweest en de kamer was super (helemaal bovenin). Er stonden naast ons wagenpark met klassiekers ook een groepje engelsen met 997, Ford GT en Ferrari 430, om maar even aan te geven dat 't wel goed zat.

De whisky werd wat magertjes ingeschonken, maar aangezien de bediening af en toe zoek was, kon je zelf ongegeneerd doorschenken. 't Bier was op volgens 't leukste dametje, maar de Engelsen kwamen al snel lallend uit de kelder met wat flessen. Wij hadden een onbeperkt wijn arrangement, maar geen koppijn de volgende morgen. Goed spul dus.

Ik zal nog wat foto's online knallen.
                      Last edited by Dennis Cavallino; 27-08-08, 18:22.

Comment

Berlijn moet in het najaar erg mooi zijn. :)
                        You know that reality is immaterial

Comment

Heeft iemand ervaring met dit hotel ?

Hotel en Wellness Twente. Een heerlijk landgoed waar mensen zich gelukkig voelen, waar u tot rust komt, energie en inspiratie opdoet. U bent meer dan welkom!

Comment

La Butte aux Bois - Ervaar onze 5* en onovertroffen gastvrijheid midden in de groene natuur: 2* restaurant, eersteklas fitness en spa complex

Prettige kamers, we hebben zelf niet in het restaurant gegeten maar in Maastricht.
                            ------------------------------------------------
                            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

des indes in den haag natuurlijk :-)

het parkeren alleen al kost 50 euro

laatst gegeten bij de koepel vlakbij den haag (voorschoten of voorburg dat weet ik niet meer, het was al donker en de taxi naar huis haha) ook toppie

dus ga je slapen in des indes, ga je vertellen dat het voer niet goed genoeg is en ga je dus naar de koepel om te knagen

dussssssssssss

E
                              يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                                http://www.labutteauxbois.be/

Prettige kamers, we hebben zelf niet in het restaurant gegeten maar in Maastricht.

Ziet er goed uit. Restaurant ook. De naam "kont in het bos" kon beter. ;-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Hehe, die associatie zullen er meer hebben denk ik.

Overigens denk ik dat je met een willekeurige andere Relais & Chateaux ook niet beroerd uit bent.
                                  ------------------------------------------------
                                  We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

La Butte aux Bois, daar heb ik nog wel eens een gala gehad in mijn studententijd. Cue de Van Binsbergenquotes. :)
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

50 euro bij Des Indes om te parkeren? Dat is alleen als je een lelijke auto hebt hoor. Mooie auto's betalen vrijwel niets (denken ze).

Als je 't niet erg vindt om 3 minuten te lopen dan kun je hem ook voor nop bij mij neerzetten. :)

Comment

Het is dus deze geworden:

Hotel en Wellness Twente. Een heerlijk landgoed waar mensen zich gelukkig voelen, waar u tot rust komt, energie en inspiratie opdoet. U bent meer dan welkom!

Ik heb er al zin in !

Comment

Ha, die Cobraman;

[Je Moet Hier Ook Alles Zelf Doen]

De Weide Holte!

[/Je Moet Hier Ook Alles Zelf Doen]
                                          Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                                          X