Zo, laten we deze ook maar eens optuigen, succes gegarandeerd :-)
Afgelopen zondag brak er een stukje kies af, deed verder geen pijn maar toch maar even naar de tandarts gegaan vanmorgen.
"Ja, ik zie het.....maar er zit ook wat cariës onder"
"En direct daar tegenaan zit een vulling, die moet ik dan ook direct vervangen"
Yi-fucking-ha......
"Verdoven maar?"
Als ze dat zeggen weet je dat het een GOED idee is! Ja hoor, leef je uit.
Behandeling is on the way, tandarts gaat uit z'n dak want hij kan z'n hele arsenaal boren een keer inzetten, op één patient, in één behandeling!
Opeens voel ik een brokje oude vulling achter in m'n keel vallen....
Assistente: "Ik zie het hoor, daar kan ik bij!" En steekt zo die afzuigstok diep achter in m'n keel!
Nou ik kan je melden, het is dat ik al het gereedschap met één beweging uit m'n bek kon trekken anders was mijn 18-jaar-niet-kotsen record vanmorgen geeindigd! :-)
Wat boren en vullen later, plus een mooie bloedvlek op m'n overhemd mocht ik weer gaan. Buiten direct peukie gerookt maar dat valt ook niet mee met een half verlamd gezicht :-) Kut tandartsen :-)
(moet toegeven, deed verder geen centje pijn, hulde.)
Afgelopen zondag brak er een stukje kies af, deed verder geen pijn maar toch maar even naar de tandarts gegaan vanmorgen.
"Ja, ik zie het.....maar er zit ook wat cariës onder"
"En direct daar tegenaan zit een vulling, die moet ik dan ook direct vervangen"
Yi-fucking-ha......
"Verdoven maar?"
Als ze dat zeggen weet je dat het een GOED idee is! Ja hoor, leef je uit.
Behandeling is on the way, tandarts gaat uit z'n dak want hij kan z'n hele arsenaal boren een keer inzetten, op één patient, in één behandeling!
Opeens voel ik een brokje oude vulling achter in m'n keel vallen....
Assistente: "Ik zie het hoor, daar kan ik bij!" En steekt zo die afzuigstok diep achter in m'n keel!
Nou ik kan je melden, het is dat ik al het gereedschap met één beweging uit m'n bek kon trekken anders was mijn 18-jaar-niet-kotsen record vanmorgen geeindigd! :-)
Wat boren en vullen later, plus een mooie bloedvlek op m'n overhemd mocht ik weer gaan. Buiten direct peukie gerookt maar dat valt ook niet mee met een half verlamd gezicht :-) Kut tandartsen :-)
(moet toegeven, deed verder geen centje pijn, hulde.)
Comment