Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tanden poetsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tanden poetsen

Goed, een nieuwe vriendin geeft soms ook nieuwe inzichten, zo ook wat betreft het dagelijkse ritueel van het tandenpoetsen.

Wat wil het geval, ik blijk zowel rechtshandig als linkshandig te poetsen. De rechterkiezen worden keurig met de linkerhand gepoetst, waarna in een vloeiende beweging de tandenborstel van de linker- naar de rechterhand wordt gemanoeuvreerd, om daarmee vervolgens het linker gedeelte van de kaak te schrobben.
    Ben ik nou de enige met die 'afwijking'? Of is het gebruikelijke usance die normaal is, zeg maar?

Hoe poetsen de Gummers hun tanden, éénhandig of tweehandig?
    32
    Eén hand natuurlijk
    87,50%
    28
    Twee handen, wel zo handig
    12,50%
    4
    Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Goh, interessant onderwerp! ;) Of je de enige bent met die afwijking weet ik niet, maar ik vind 't wel bijzonder. Ik ben linkshandig en poets ook alleen met links. Het enige dat ik consequent met rechts doe is het bedienen van een computermuis, geloof ik.

Comment

Met één hand natuurlijk. Gek! :)
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Hmm..ik twijfel :) Ik denk dat ik ook met twee handen poets. Zal het vanavond controleren, maar kan het zo niet zeggen :)

Comment

One-handed natürlich :)

Comment

Ik heb alle versnellingen (achteruit incluis) gesynchroniseerd. Van tandenpoetsen is geen sprake.
            $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

[TM/CM]
              Single handed job, of course. Die andere hand moet altijd paraat zijn voor andere single handed jobs, hehehe.
              [/TM/CM]
              Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
                [TM/CM]
                Single handed job, of course. Die andere hand moet altijd paraat zijn voor andere single handed jobs, hehehe.
                [/TM/CM]

Fout. de ene hand is voor de ongepelde ingedikte komkommer en de andere hand is om een Jopen bier vast te houden ;-)

Als poetser ben ik zowel met autowassen als tandenpoetsen rechts, maar dat is voor een Wildersfan niets bijzonders.
                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

:-)
                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ik las pas nog ergens dat 2 handige poetsers homo's zijn.
                    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Bron????

Hier in ieder geval 2 handige poetsters (en een derde voor de beeldvulling)
                      Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Ik poets beide kanten met twee handen tegelijk. Kan ik wat meer kracht zetten!

Comment

Hahaha.
                          Ik heb het toch nog maar even gechecked en toch met 1 hand ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iep Bekijk bericht
                            Goh, interessant onderwerp! ;) Of je de enige bent met die afwijking weet ik niet, maar ik vind 't wel bijzonder. Ik ben linkshandig en poets ook alleen met links. Het enige dat ik consequent met rechts doe is het bedienen van een computermuis, geloof ik.
                            +1

Wat nou te kort bericht!

Grr oke hier het zelfde liedje.

*bedenkt dat ie ook nog wel eens wat anders met rechts deed,maar zal daar verder niet over uitweiden*
                            Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Interessant, hoewel ;-)

Ik moest rechts leren schrijven, dus nu is het een zooitje.
                              Poets met links, was me met rechts, schrijf rechts.

Tekenen rechts, tenzij het rechte lijnen zijn, dan links.

Muis met rechts, maar bijna even goed met links.
                              Gereedschap met links, bedienen van schakelaars bijna altijd met rechts.

SMS met links en rechts. Afstandsbediening met links.
                              Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Feitelijk poets ik mijn tanden met 2 handen. Ik heb de tandenborstel (natuurlijk) in mijn rechterhand, maar mijn linkerhand, of arm, maken ongeveer dezelfde bewegingen, maar dan in spiegelbeeld als een soort contragewicht.

Comment

En poetsen jullie op en neer of heen en weer ? ;-)
                                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

ik poets 1x per jaar dus ik zou het niet weten
                                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Working...
                                    X