Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom bestaat dit product (nog) niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom bestaat dit product (nog) niet?

Ik vraag me dat best wel vaak af. Dan ben ik iets aan het bedenken waarvoor ik dan een product nodig heb wat nergens verkocht wordt. Zelfs nu je via internet over heel de wereld kunt inkopen heb ik dat nog regelmatig. En soms bestaat het wel, maar krijg ik het gewoon niet gevonden omdat ik net de verkeerde zoektermen gebruik. Dat gebeurt ook wel.

Nu zou ik deze keer gewoon een kort automatisch oprolbaar snoer met stekker er aan onzichtbaar onder de tafel willen monteren. Net zoals het snoer van de stofzuiger. Ik trek het uit, steek het in het stopcontact en kan de dingen die ik zeer regelmatig op tafel gebruik (computer, soldeerbout, heteluchtpistool, smeltlijmpistool, Dremel, etcetera) inpluggen. Naderhand rolt het snoer na een druk op de knop automatisch weer in. Ik kan zoiets alleen nergens vinden. Ik zou een kleine willen met een meter of 3 snoer er in. Moet ik dan echt de oprolautomaat uit een stofzuiger slopen en hem ergens in gaan bouwen? Ik kan het me ergens niet voorstellen. Hier moeten toch een heleboel mensen op zitten wachten, of ben ik nou weer de enige?
    Last edited by Brahma; 15-05-23, 15:21.

ik zet het even door naar iemand...
    die is constant op zoek naar mogelijke "startup products"
    It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

Zoiets als dit bedoel je: https://www.bol.com/nl/nl/p/brennens...CABEgLBr_D_BwE

Comment

Ja, dat soort dingen zijn er wel. Ik zoek dus ook zoiets maar dan veel kleiner/compacter en niet zo'n 'werkplaatshaspel'. 3 meter is voor de meeste mensen genoeg om van hun tafel naar de wcd te kunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motard Bekijk bericht
          ik zet het even door naar iemand...
          die is constant op zoek naar mogelijke "startup products"
          Als ik me nog kon herinneren wat mijn vorige ideeën waren dan had ik er nog wel een dozijn of wat voor je :-)

Comment

Ik zou nog wel wat verder willen gaan. Ik wil graag een stopcontact aan de onderkant van mijn tafelblad. Om dezelfde reden als Brahma. Maar dan zou ik het snoer onzichtbaar door een tafelpoot naar beneden willen hebben zodat ik een stopcontact in de vloer kan gebruiken.

En waarom lopen bij monitorarmen altijd de kabels langs de buitenkant en nooit onzichtbaar er doorheen?

En ik zoek een oprolding voor kabel/ slang voor een hogedrukspuit. Zo'n ding gebruik ik alleen al nooit vanwege gedoe met slangen en haspels. Liever zie ik nog een haspel voor de hogedrukslang. Dan kan het apparaat in de schuur blijven staan, en trek ik die slang naar waar ik hem wil hebben.​

Comment

Bats:

Dat eerste is vrij eenvoudig te hobby’en. Als het een holle poot is in ieder geval. Vind ik dan :-)

Die hogedrukspuit slangenhaspel moet een redelijke diameter hebben. Die zijn er ook wel hoor, ik vind te alleen wel heel duur. Let wel, dit voorbeeld is nog zonder slang:

Haspelautomaat voor 15 meter 3/8" hogedrukslang - gepoedercoat staal - 400 bar - In: 3/8'' bi /Uit: 3/8" bu.

Comment

Harry, kun je topictitel even aanpassen naar waarom zoekt Brahma niet goed genoeg? ;-)

Mini 1.5m 220v Wit Zwart Automatische Extension Netsnoer 2 Pin Kabel Oprolmechanisme Rollen Kleine Intrekbare Elektrische Kabel Apparaat - Buy Retractable Cable Reel,Automatic Cable Reel,Small Cable Reel Product on Alibaba.com

Comment

Brahma zoekt inderdaad niet op Alibaba, daar heb je gelijk in. Maar zoiets zoek ik dus inderdaad met 2,5 of 3 meter snoer. Desnoods met zo’n gekke stekker, dan zet ik er zelf wel een andere aan. Liefst ook nog een iets hoger ampèrage, maar met 6 ampère kan ik ook leven.

Ik zal me eens even inleren hoe ik op op die Chinese sites moet zoeken en of er een model is waarvan ik er niet meteen 10 moet afnemen. Er is weer hoop, dank je :-)

Comment

Geloof het of niet.....ik kwam daar via google terecht...Mini 220v reel zocht ik

Comment

Ik geloof je best hoor :-) Met wat zoeken zie ik ook wel andere modellen. Best gek dat alle meer Europese leveranciers die ik vond niks van dat alles in het assortiment hebben. Zo even verder zoeken op de Laptop. En dan nog een stekkerdoos vinden die ik naar onderen uit kan klappen om te gebruiken. Dat zijn van die knutselprojecten die ik nu met 1 arm wel aan kan pakken :-)

Comment

Knutselen met elektriciteit, zou jij dat nou wel doen?
                        Skoda Enyaq RS (2024) - Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Magirus Deutz (1976)

Comment

Zonder wieltjes zal het wel goed gaan....
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bats Bekijk bericht
                            Ik zou nog wel wat verder willen gaan. Ik wil graag een stopcontact aan de onderkant van mijn tafelblad. Om dezelfde reden als Brahma. Maar dan zou ik het snoer onzichtbaar door een tafelpoot naar beneden willen hebben zodat ik een stopcontact in de vloer kan gebruiken.

En waarom lopen bij monitorarmen altijd de kabels langs de buitenkant en nooit onzichtbaar er doorheen?

En ik zoek een oprolding voor kabel/ slang voor een hogedrukspuit. Zo'n ding gebruik ik alleen al nooit vanwege gedoe met slangen en haspels. Liever zie ik nog een haspel voor de hogedrukslang. Dan kan het apparaat in de schuur blijven staan, en trek ik die slang naar waar ik hem wil hebben.​
                            Je hebt monitorarmen waar de kabel gewoon door de arm loopt hoor.
                            Een onderschrift is zoooooooooooooooooo 2010

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luco Bekijk bericht

Je hebt monitorarmen waar de kabel gewoon door de arm loopt hoor.
                              Heb je een linkje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bats Bekijk bericht

Heb je een linkje?
                                ff googlen op "monitorarm waar kabel doorheen kan" en dan op afbeeldingen, dan zie je een heel scala aan monitorarmen.

deze bv
                                Deze monitorarm is makkelijk instelbaar door de gasveer. Hierdoor is de werkplek flexibel en makkelijk te wijzigen voor een optimale werkhouding. Verkrijgbaar in wit en zwart. Bestel nu makkelijk online.
                                Een onderschrift is zoooooooooooooooooo 2010

Comment

Hoe meer hoe beter...
                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Working...
                                  X