Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Marktplaats
Collapse
X
-
ROFL, ja ik wou eerst €250 bieden op die lekke, maar toen bedacht ik me dat dat een onzinbieding was!Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
-
-
*vouwt Toledopost uit*
Ah, mooi. Ook op het nieuwe forum snapt TM de functie van dit draadje niet. :)
"Tellerstand: 5.840 mijlen"
Valt mee! Da's maar 208 kilometer per jaar. Lijkt me wel een geloofwaardige tellerstand. Doen joh!Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Dat is dan waarschijnlijk de kilometerstand sinds de laatste (nee, niet de eerste) versnellingsbakrevisie?
Comment
-
-
Ah, dus de Toledo Cobra probeerde eigenlijk een echte te worden. :)Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Wegens verhuizing te koop aangeboden een 2 persoonsbed b160xl200 met aan weerszijde een nachtkastje van 30x60. Het bed is rond en rood met zwart van kleur. Inclusief 2 lattenbodems, sprei en radio/wekker. De radio/wekker zit ingebouwd in het hoodeinde. het bed is 40 cm hoog, het hoofdeinde ongeveeer 90 cm. Het bed is rondom gestoffeerd en heeft onder de lattenbodem heel veel opbergruimte.
Ik ben al drie kwartier aan het schetsen hoe het eruit zou zien, maar krijg het niet voor elkaar....The American economy is getting so bad that Americans have started emailing Nigerians asking for help with wiring money.
Comment
-
-
2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
-
-
Ok, geen Marktplaats, maar de tering, wat een fout hok....
''Thank God for the internet experts''
Comment
-
-
lol@Berlinog ad.
Ik zal hem even plakken hier.
"hallo beste lezer bent u op zoek naar een citroen berlingo.
ik heb een maar de startmoter moet denk ik vervangen worden zelf heb ik geen verstand
ik heb olie ververst 50 euro
nieuwe waterkoelvloeistof erin gedaan
4 goeide banden
olie ververst 50 euro
nieuwe aku 149 euro
nieuwe filter 10 euro
alleen nog een dinamo of start moter had ie nodig de tantjes waren stuk als u begrijpt wat ik bedoel
de auto staat bij een monteur in amsterdam de auto heeft ook wat deukjes
voor de rest zal het een primma auto zijn ik vraag 1400 euro bijna de helft minder dan wat ze opmarktplaats zijn.
of voor de hoogste bieder "
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Comment
-
-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein
Comment
-
-
Jaar: 2000
Motor: 1.896 cm3,
KW: 66,
Km: 129000.
Katalytische Convertor, de Wielen van de Legering, de Vensters van de Macht, het Wiel van de Leiding van de Schuine stand, Airconditioning, macht-Bijgewoonde Leiding (PAS), de Sloten van de Macht, Antiblokkeerremmen, het Luchtkussen van de Passagier, het Luchtkussen van de Bestuurder, Alarm, Zijluchtkussens, het Elektronische Programma van de Stabiliteit (ESP), CD Speler,Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)
Comment
-
-
Lijkt mij een Engelse tekst die door een vertaalcomputer is gehaald :).
Comment
-
-
-
All you need to remember is the number '70' .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CWATR Bekijk bericht
Comment
-
-
Garros is met 2 'r'-en en was alleen in dat groen of 'champagne'-lak. Plus 'roland garros bekleding'(cognac met groen leer) Dit is dus geen Roland Garros.
Verder kan het misschien afgeschreven bedrijfsvoorraad zijn? Dat in combinatie met weinig zin om in de markt te verdiepen, kan zo'n prijs maken. Maar het is wel een erg lage prijs idd.Last edited by Scudetto; 15-09-08, 11:23.Forza!
Comment
-
-
WTF. Ik klik op de link die ik zelf gepost heb, en hij kan de advertentie niet meer vinden.
Had de adverteerder trouwens al even een mailtje gestuurd, kijken of die nog reageert.
Roland Garros is inderdaad zo'n groene met een speciaal interieur. Had ik kunnen weten :-)
Auto staat trouwens gewoon niet meer op marktplaats.Last edited by Tijmen; 15-09-08, 11:43.
Comment
-
-
Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Comment