Arjan/Tux : wanneer komt je Duc'??
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het motordraadje!!
Collapse
X
-
Nog deze maand, als het goed is.
Goedhart kreeg deze week een 696 binnen waarvan ze in de veronderstelling waren dat het de "mijne" was. Toen ze de doos openden zat er echter een rode ipv een witte in....
Ach ja, Italianen :-) Berry, de eigenaar van Goedhart zit er in ieder geval bovenop bij Ducati NL en belt me regelmatig.
Op mooie dingen moet je nou eenmaal lang wachten zullen we maar zeggen ;-)
-
Shit!! :-)
Maar deze maand is natuurlijk rap genoeg.
Via-via (Rob H.) hoorde ik de maand september voorbij komen namelijk en dat zou natuurlijk erg jammer zijn. :-)
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Wat voor afstanden 'doen' jullie eigenlijk.
Als het een beetje weer is doe ik R'dam <=> A'dam met de motor. Ook een klant aan de Belgische grens 'doe' ik per motor als het kan; een km of 100 enkele reis.
Morgen moet ik wat verder: Den Helder. Ik twijfel. Dat zijn toch wel erg veel snelwegkilometers; en die vind ik niet zo leuk per 2-wieler. Aan de andere kant weet ik wel dat de file op de A4 dan weer een genoegen wordt...Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!
Comment
-
Wordt wat Tux, hou heel dat ding! Hopelijk begin je met een droge weg.
Toch kilometerheffing voor motoren zie ik net.
Het kan ook niet anders natuurlijk. Elektrische auto's zonder BPM en wegenbelasting, motoren die te weinig verbruiken en daarom te weinig belasting opbrengen. En strak ook nog elektrische motorfietsen: de nachtmerrie van Bos.
Het geld moet ergens vandaan komen...
Ik begin langzaamaan een beetje verslaafd te raken aan mijn motortje. Golfje rijdt tegenwoordig alleen maar als het heel slecht weer is, de afstand meer is dan 100km of wanneer er meer mensen meemoeten. Heeft dus zo'n 30 km gereden in 10 dagen, en dat worden er, afhankelijk van het weer, 12 tot tot nog veel meer...
Zonde eigenlijk, dat ik niet veel eerder zo'n ding heb aangeschaft...
Licht, wendbaar en snel. Blijkbaar is dat het enige wat voor mij telt.Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!
Comment
-
Ik voel met je mee Tux. Dat wachten is echt hartslopend.
Gisteren eindelijk klaar met 4 weken loodzwaar veldwerk. Dus 's avonds in de schemering de caravan laten ophalen (stonden op een camping en op de motor gesprongen (ik op de BMW, vriendin doet zlefde studie, zelfde veldwerk, op de Honda caferacer) om van Kampen naar Utrecht te rijden. Breekken bij Wezep gvd de schroeven van de achterlamp van de Honda gewoon af... Beiden doodop en we wilden gewoon naar huis. Dus zij is rechts blijven rijden en ik er half naast, half achter.
1 politieauto tegengekomen die heel raar deed, maar ons niet aan de kant gezet heeft. Ben benieuwd of we daar een briefje over thuiskrijge.
929 coupe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk berichtMooi ding is het zeg. Aan de achterband te zien gaan de bochten al best aardig na 1 dag ;-)
Al ingereden, of nog net niet ;-?
Tot 1000km max 6000 rpm, tot 2500 7000rpm.
Gisteren in de Noordtunnel op de A15 even gezondigd, wat een fan-tas-tisch geluid :-)) VRRRRROAAAAAAAAAAPPP! :-)
Comment
-
Niet meer zondigen Tux, netjes inrijden, 't is geen Duitse diesel of Japanse stofzuiger. :)
Maar wat een schoonheid hee! Klinkt vast wel ok, schat ik zo?? Weer eens tijd voor een Gummen motor tourrit, lijkt me zo!Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Goed plan.
Toseland & Lorenzo komen trouwens over een kwartiertje hier langs op kantoor. Gisteren even een M1 aan de hand gehad en op een podium gezet. Zo'n ding is ongeveer net zo groot als een 250cc straat 2takt. En net zo waar. (of licht dus) Erg indrukwekkend. De details op zo'n ding zijn ook echt gaaf.
Comment
-
Mooi ding Tux !!! Alleen die schaamrandjes nog even weg rijden :-)))
Gisterenavond nog lekker wezen sturen. Fietsje staat inmiddels alweer op 8200 kilometer.
Over een paar weken weer met een vriendenclubje op de motor een weekend naar de Ardennen, heb er zin an !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
ZO! De eerste keer onderuit kun je maar vast gehad hebben...
Vanmiddag, afslag Nieuwegein-Zuid vanaf de A2, Lekdijk op, paar honderd meter verder moeten uitwijken voor een breed rijdende auto.
Berm in, dat was op zich nog wel te doen (niet sturen, rustig laten rollen) maar toen een diepe kuil en bovenop de nieuw aangelegde bermblokken....BAM! onderuit. Hele rechterkant van de motor in elkaar, helm stuk, jas, laarzen, the lot :-) Godzijdank niet met m'n rug om een paaltje heengevouwen die daar staan, incl prikkeldraad...
Heb verder helemaal niets. Thuisgebracht, motor wordt vanmiddag in Bodegraven gebracht. Contact gehad met Univé, expert komt overmorgen. Thank f*ck voor mijn niet-zuinige all-risk verzekering met alle toeters en bellen.
Nu begint waarschijnlijk het lange wachten op de onderdelen. (velgen, koplamp, richtingaanwijzers, uitlaat, kuip, spiegels, handvatten, stepjes, dempers, eh....etc. ;-)
Pics!
K*tbrommers! :-)
Comment
-
Shit Arjan !!!! Balen man. Godzijdank mankeer je zelf niets !
Stopte die auto nog, of reed die koekblikker door? Zal wel, want de meeste zijn zo blind als een mol.
Durf het bijna niet te zeggen, maar gisteravond nog heerlijk de paardjes laten galoperen...
Comment
-
Ach man! Dit is niet zo maar blik ;-)
Nou ja, je bent zelf nog heel, en het lijkt niet alsof er gelijk al de balen van hebt. Lijkt me trouwens een flink bedrag aan schade.
Ging vorige week ook bijna onderuit bij het inrijden van een benzinestation: grind in de bocht (handig voor je klanten ook).
Waarschijnlijk is de reservedelenproduktie ook nog niet op gang gekomen. Dat betekent dus wachten voor de vent die ook een witte had besteld ;-)Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!
Comment
-
Oh, man, wat kut zeg! Ik bedoel, gelukkig heb je zelf niks, en 't is maar blik/plastic, maar toch... zo'n mooie nieuwe Duc! Zonde. Hopelijk is-ie snel weer in volle glorie hersteld!Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Ha, die Tux;
Túúrlijk, je eigen hachie is het allerbelangrijkste, maar man, wat zonde.
Ik had op dat andere forum ook al een niet-zo-blij verhaal gelezen over die malle blokken in de berm,
maar met de motor is dat helegaar zwaar köt, zeg. Is de wegbeheerder hier niet aansprakelijk voor te stellen?Scherven brengen gelul.
Comment
-
Holy crap. Da's geen al te zuinige klapper geweest.
Gelukkig ben je zelf nog heel en kan de rest geregeld worden. Drie hoeraatjes voor all-risk verzekeren (al zal je wel een treetje korting omlaag moeten denk ik?)------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
Comment
-
Holy shit!!
Man wat zonde!
Gelukkig heb je zelf niks, maar dit is wel serieus kloten natuurlijk...
Hopelijk komt financieel alles goed en komen de onderdelen een beetje snel...
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Bedankt voor de steun allemaal! Gisteravond heb ik uit de bekende schoenendoos gelukkig ook het bonnetje voor motorkleding kunnen vissen, die breng ik straks bij Goedhart zodat alles klaar staat voor de expert die morgen komt.
Maar even in het algemeen, wie van de motorrijdende Gummers is ook al 'aan de beurt geweest' qua vallelarij? :-)
Comment
Comment