Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roei-apparaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Roei-apparaat

Ik wil zo'n ding gaan aanschaffen, alleen als ik op marktplaats kijk zie ik zoveel soorten en maten dat ik geen flauw benul heb waar ik op moet letten. Tips, tricks, etc?
    2019 Volvo V60 T6

Volgens mij zegt iedereen dat je een Concept 2 moet nemen. Dus dat zal dan wel zo zijn. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Voor de serieuze roeier is er maar één optie: de Concept II, niet voor niets de ergometer die door elke roeivereniging en olympische selectie gebruikt wordt. Ik geef toe: ze zijn niet goedkoop maar mocht je na een paar keer trainen er chter komen dat het trainen niets voor jou is dan kun je hem heel makkelijk weer verkopen.

Groeten,
      Maurice (ooit LSA4-)
      www.carscoffeecigars.nl

Comment

Hier een mooi roei-apparaat:
        2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Nou ja, 1000 euro + betalen gaat me nog even wat ver...

[email protected]
          2019 Volvo V60 T6

Comment

je kan die dingen ook huren, mocht je dan later toch willen kopen wordt (een deel van) de huurprijs afgetrokken van de verkoopprijs. Er zijn ook alternatieven die beter betaalbaar zijn. Misschien niet de kwaliteit van een c2, maar voor thuisgebruik goed bruikbaar.

marktplaats staat er vol mee

Comment

Voor de serieuze roeier is er maar één optie: een Thys.
              Ik geef toe: ze zijn niet goedkoop maar beter dan een Thys wordt het niet.
              De groeten aan Derk :)
              * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
              * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Working...
              X