Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Irritante k*t reclame!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Irritante k*t reclame!

Ik luister in de auto voornamelijk BNR (of geen radio). Leuke programma's, tussen die programma's zitten de meest verschrikkelijke reclames. Sinds kort die van PincVision (mét een ceehee!) Wie 'm ook hoort, weet welke ik bedoel. (don't do it yourself, do it pincvision *braak*)

Ik weet dat irritante reclames ook blijven hangen, en zo hun doel bereiken, maar wát een ergernis bij deze. Het wordt ook erger per keer dat je 'm hoort. Klotevent. :)

*pakt koffie, en is blij met deze ventilatie mogelijkheid*
    Forza!

Wat ook zo'n drama-kut-tering reclame is is die van de Opel Vivaro of hoe dat schijthok ook heet. Met van die Ferrari roepende schele en domme kut-kinderen op de achtergrond.

Hopelijk worden ze aangeklaagd voor misbruik van de merknaam Ferrari.

Comment

oh ja, 'wauw.. ferrari.. ' "vivarooo" *tatatatatatatatatatatatat!*

:)
      Forza!

Comment

Hehe die vivaro/ferrari reclame is echt irritant. Zat vanmorgen nog ff bij een klant en die begon er ook over.

Comment

..en de Carglass reclame's! Aaarggh!

Comment

even cartspotten en je weet het!

he wat kost die bak van je baas?

*braaaak
            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
            "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ik kijk niet vaak tv, maar als ik kijk komt altijd die kutreclame van Karwei voorbij.
              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                even cartspotten en je weet het!

he wat kost die bak van je baas?

*braaaak
                Oh MAN, die haat ik ja, die reclames. Zo Nederlands. Heeee *hijg hijg* hoe hard kan die woage????

KOTS!!!!
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

'Verdien bij WR 15 procent extra en een mooie leasebak.....Vrooooooooooeeeeeeeeeeemmmmmmmmm'

Bijna net zo irritant als die Vivaro-reclame.
                  2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

over dat carspotten, zijn er zo veel mafketels die dat ook doen?
                    hoe kunnen ze anders zo lang zo veel reclames de lucht in slingeren?
                    ik begrijp werkelijk niet hoe ze zo lang kunnen blijven bestaan
                    When life gives you lemons ask for salt and tequila

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                      Oh MAN, die haat ik ja, die reclames. Zo Nederlands. Heeee *hijg hijg* hoe hard kan die woage????

KOTS!!!!
                      Vrouw met Porsche Boxter komt aanrijden.

Commentator (of whatever): "Hoe hard kan ie"

Vrouw: "Jaaaaaaaa".

www.waarslaatditop.nl en

KOTS2!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                        Ik kijk niet vaak tv, maar als ik kijk komt altijd die kutreclame van Karwei voorbij.

Nee knul, dat is de navigatie......
                        Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
                          www.alsikgegevensvaneenautowilwetengaikwelnaarwww. autoweek.nlengaikgeengelduitgevenvoorzoeengarecars potbullshit.nl[/url]

KOTS2!!!!

Of, als je het perse direct wil weten, ratelt je met je data abo gewoon naar www.rdw.nl op je mobieltje. Werkt precies hetzelfde, alleen dan voor een stuk minder.
                          Forza!

Comment

hehe. " wauw, er zit ook een bioscoop in"
                            Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                            Nee knul, dat is de navigatie......
                            Dat is toch de anticlimax van het jaar :)
                            Forza!

Comment

Jelle van Overtoom mag ook dood....

Comment

Dat kan.

Comment

Die Carglass reclame vind ik echt verschrikkelijk. Klootzakken zijn het.

Maar die reaal-reclame met "tijdens het achteruit inparkeren heb je 39% kans op schade". En nog meer van die onzin-uitspraken.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Die Reaal reclames pruim ik nog wel. Carglass daarentegen....

Comment

Is puur irritant omdat het onzin is.
                                      Althans zoals ze het zeggen.

Ze zeggen dat : je ..% kans hebt op schade tijdens het inparkeren.

Ze bedoelen dat : als je schade hebt gereden, de kans dan 39% is dat dit tijdens het inparkeren is gebeurd.

Het zou wat zijn als je bij elke 3 keer dat je inparkeert je 1 keer schade zou rijden.

Bij de A2 (Zaltbommel) hangt een bord : 19% kans dat je een spookrijder tegenkomt. Dat is gewoon bullshit!
                                      Dan zou je elke week 1 spookrijder tegenkomen.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
                                        Vrouw met Porsche Boxter komt aanrijden.

Commentator (of whatever): "Hoe hard kan ie"

Vrouw: "Jaaaaaaaa".

www.waarslaatditop.nl en

KOTS2!!!!
                                        Ik verbaas me in elk geval elke keer over het businessmodel achter deze dienst. Een voorzichtige schatting is dat ze gezien de mediadruk die ze voeren al snel een half miljoen euro aan de tv campagne uitgeven (incl. productie van de zes(dacht ik) spotjes). Met €3 (2 berichten ontvang je) moeten de Nederlanders toch wel heel erg nieuwsgierig/ afgunstig zijn om dat terug te verdienen. Kan me gewoon niet voorstellen dat er zeg 1.000 mensen per dag een SMS versturen.

Comment

Met stip:

JOHHNIEBOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Comment

Pop-up reclame van Opel op de Autoweek site. "Maak de buren jaloers!" Aaaarrghh.

Comment

Sowieso mag elke pop-up reclame op elke internetsite doodvallen. Serieus vervelend.
                                              Forza!

Comment

Elke reclame (radio, tv of internet) is kut en irritant.

Comment

OMFG. http://www.citroencercleprive.nl/en_profil.asp, kies het filmpje "En profil met Camille Oostwegel". Ik dacht echt dat dit een grapje was, cabaret, maar het is een oprechte reclame campagne van Citroën.

Comment

Hm, ik zie je probleem niet? Dit is in mijn ogen gewoon een gelikt reclamefilmpje. En daarnaast niet irritant omdat het filmpje je niet ongevraagd gepresenteerd wordt. Wat echt irritant is dat je 30 keer per dag de reclame van ING van dat k** mens hoort over "overtollige liquiditeiten". Dat is pas irritant!
                                                    www.carscoffeecigars.nl

Comment

Die ING-reclame is inderdaad erg irritant. Met zo'n BNR-redactrice-voice-a-like. Die dan zogenaamd heel kritische vragen stelt over het financiële product in kwestie. Echt, tegen de muur met ze. ARRRRGHH!
                                                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

ze hebben die kerel van de ING reclame wel vervangen, want de vorige leek echt een soort spraakgebrek te hebben. Scheelt marginaal.
                                                        Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGB Bekijk bericht
                                                          Hm, ik zie je probleem niet? Dit is in mijn ogen gewoon een gelikt reclamefilmpje. En daarnaast niet irritant omdat het filmpje je niet ongevraagd gepresenteerd wordt.
                                                          Dit wordt 'ongevraagd' uitgezonden op TV, alwaar ik er mee werd geconfronteerd. Daarnaast zit je blijkbaar wat meer in de doelgroep, kan gebeuren.

Comment

Hi, I'm Frank...
                                                            Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Comment

Alle Postbank en ING reclames van de laatste jaren. Met "opa" Mulder....

Brrrrrrr

Comment

Veruit de leukste vind ik die van de landmacht. Geschikt of ongeschikt.

1) Gast die de doktersassistente aan de lijn krijgt voor een afspraak, niet snel aan de beurt is en vraagt of het niet sneller kan.
                                                                Wat scheelt er dan aan ?
                                                                Gebroken arm.
                                                                Hoe weet je dat ?
                                                                Nou, d'r steekt een stuk bot uit en ik heb er best wel last van.

2) Gastje languit op de bank, en belt [email protected]#$%mme naar zijn moeder die boven is of zij de pizzakoerier even wil opendoen.

Comment

Working...
                                                                X