Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overheidssgeld goed besteedt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Overheidssgeld goed besteedt

Soms weet je gewoon dat overheidsgeld goed besteedt wordt, zoals hier voor een online sex woordenboek: allesoverseks.be (Vlaamse overheid). Vooral de woordwolk is een aanrader. Menig gumlmer zal deze waarschijnlijk wel kunnen aanvullen met terminologie uit zijn eigen exploten en ervaring. Hou je vooral niet in, zou ik zo zeggen, morgen is het vrijdag ... en vrijdag is VISdag.
    Rock on. RS.

'Kan het sperma opraken als je teveel aftrekt?'

ROFLOL. Essentiële kennis voor elke fappende gummer.

En een noodspiraal? WTF? Nog nooit eerder van gehoord. Had ik het hier niet gelezen, dan had ik eerder gedacht aan een noodreparatie voor als je door 't bed bent gezakt. :-)

Vind 't trouwens serieus een goed initiatief, zo'n site. Denk dat er heel wat onzekere tienertjes mee geholpen zijn.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

mijn god ;-)
      dit valt ook steeds meer op zn plek
      APS PERSBERICHT VOOR ONMIDDELIJKE PUBLICATIE. GeenStijlLand - Uit een representatief landelijk onderzoek onder 12 miljoen Nederlanders naar gezond eetgedrag komt naar voren dat ruim 82 procent van de ondervraagden met alle plezier poep eten, mits ze daar 1
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

"Uit een representatief landelijk onderzoek onder 12 miljoen Nederlanders"

2170 GeenStijl bezoekers voldoet niet aan deze beschrijving.
        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Working...
        X