Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FILMTIPS voor en door Gummers.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ja ok. Dan jas je er alles doorheen ja.
    Tot je een paar uur voor landing zelfs van pure armoe er nog wat mister beans zit te kijken.

Comment

• Ha, die Kijkers;

Lijkt me een stuk leuker dan TF&TF:

Scherven brengen gelul.

Comment

• Ha, die Gummers;

Vanavond Dunkirk gezien. In 4K. Indrukwekkende film.
        Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik vond hem wel leuk.

Comment

• Ha, die Kijkers;

Weinig bioscoopbezoek onder de gumgemeenschap blijkbaar. Zoonv et moi hebben vanavond Blade Runner 2049 gezien. Wel onlangs het origineel (voor mij nog eens, voor Chris voor het eerst) bekeken omwille van de sfeer. Liefhebbers van dat origineel zullen niet teleurgesteld zijn. Binnenkort de downloads van Trainspotting en TS2 samen eens aanvallen.
            Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik kijk een hoop films. Wel iets minder arthouse / 'foreign' films de laatste tijd.
              Blade Runner lijkt me op zich wel interessant omwille van het briljante origineel, ik trek alleen die Ryan Gosling niet al acteur.
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Ik ga regelmatig met Kleintje Jr naar de film. Dan we reizen we af naar Antwerpen. Kinepolis.

Comment

• Ha, die PACO;

Ik vond Gosling in deze ingetogen rol wel op zijn plaats. Vond hooguit de performance van Jared Leto iets over the top. Had erg leuk geweest als David Bowie die nog had kunnen invullen.

Kleintje; Chris en ik proberen er ook een goede gewoonte van te maken, maar voor en filmpje naar Antwerpen rijden gaat ons te ver. Pathé in Haarlem is een prima theater met leuke eetgelegenheden in de buurt.
                  Last edited by Hansv; 21-10-17, 11:13.
                  Scherven brengen gelul.

Comment

• De filmkeuring in Belgie is minder streng dan in NL. Zo zaten we dan ook gezellig bij IT. En het Ultra Laser is ook heel fijn. Vooral bij Blade Runner. Wat een plaatje.

Comment

• Atomic Blonde gezien. Geen film met diepgang, tamelijk voorspelbaar. Tijdens het kijken mag u uw intelligentie uitschakelen.

Maar wel amusant en dat Berlijn de coulisse is, maakt 't helemaal goed.

Mooie shots van de stad ook, hier en daar met CGI erg accuraat het uiterlijk van 1989 gecreëerd.
                      En een achtervolging van Audi V8 en Porsche 911 is natuurlijk altijd fraai.

Tot slot is Charlize Theron tot kreunens toe lekker, vooral in die lesbische sexscène.

Hebt u nog verdere aanmoediging nodig?

Last edited by brun; 15-11-17, 08:14.
                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Over Berlijn gesproken: Berlin Station op Netflix vind ik ook goed.

US serie die (in het Engels) zich afspeelt op de CIA afdeling van Berlijn. En dingen die in Duitsland nu gebeuren, worden in het plot meegenomen. Een opkomst van de partij "Perspektive für Deutschland" bijv.....

Comment

• Lesbische sex met Charlize Theron, gatverdamme! Ik ga gelijk protesteren tegen deze verderfenis!
                          Volvo V70 --- Lexus IS300h
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Al weer van even geleden, maar volgens mij komt ie in dit draadje niet voor: The Hateful Eight. Volgens veel recensies een van Tarantino's mindere creaties; ik vond het een van zijn beste films tot nu toe. Boeiende dialogen, en erg knap gefilmd; het geheel speelt zich maar op enkele locaties af. Desondanks vermaakt het van begin tot eind. Soms wordt het personage van Samuel L Jackson wat overdreven, en zo zitten er nog wat dingetjes in. Al met al een topper.
                            ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Is inderdaad zeker de moeite waard, is een lange film, maar verveelt totaal niet, topper.
                              "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Probleem met Tarantino is alleen dat ie geen films meer kan maken zonder tenenkrommend bruut geweld erin. En aangezien ik gore scènes niet echt fijn vind, sla ik z'n films al tien jaar lang over. :-)
                                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Dat is in twee posts een goed bijgewerkte stalkfile, brun! :-)

Comment

• Atomic Blonde is amusant. Met name de vechtscene in het trappenhuis met de Russen is episch.
                                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
                                      Dat is in twee posts een goed bijgewerkte stalkfile, brun! :-)
                                      *leest over Scuds schouder*

"Kijkt graag naar lesbo's maar niet als ze bloeden"

Ho, wacht, nee, zo bedoelde ik het niet! :-)

Comment

• LOL!

[Bill Hicks] Clam Lappers and Sonic the Hedgehog [/BH]
                                        Volvo V70 --- Lexus IS300h
                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• De docu “Icarus” over de Russische dopingpolitiek. Fascinerend verhaal geworden.
                                          ------------------------------------------------
                                          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Nieuwe TV-serie...: 'Damnation' . eerste seizoen net begonnen.Gaat over de strijd tussen de boeren en de elite in de jaren 30 in de USA. Ook leuk omdat ene Sarah jones er in meespeelt.
                                            All you need to remember is the number '70' .

Comment

• Pfou.. Dit draadje zat ver weg...

Net gezien, en zitten grinniken..
                                              Le Magnifique, met JP Belmondo.
                                              Engelse title: The man from Acapulco.

Vooral de eerste helft is Gaaf om te zien. Tweede deel gaat iet te ver over the top..
                                              Gummen-angle: Veel oude autos, frans en amerikaans.

o.a. een Ford met zo'n "neus"

Maar ook een Peugeot 403 decapotable en wat Parijse embouteillages.
                                              Soort van Twilight zone.
                                              It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• OK, in the "weird shit" en just-for-fans department..

Tremors 6 - A cold day in Hell.

Is downloadable (hoewel nog niet officieel uit)

Is wel een acquired taste.
                                                Maar nr 6 is ondanks wat negative reviews wel Tremors-waardig en met lekker veel "Burt" momenten.

Ik ga nu voor een 2nd viewing... hehehe.

It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Hostiles, western met o.a. Christian Bale. Erg goed.
                                                  Ook weer sinds jaren een hele goede rol van Bale. Aanrader.

Comment

• Iemand Legend gezien over de gebroeders Kray? Staat op Netflix. Aanrader

Comment

• Ha, dat Kleintje;

Ja, ook gezien. Inderdaad een film die het bekijken waard is.
                                                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janspeed Bekijk bericht
                                                        gisteren 'Er ist wieder da' gezien. (ter info: Er = Adolf H) Mixed feelings aan over gehouden.
                                                        Enerzijds grappig, anderzijds ongemakkelijk, ten derde irriterend vanwege het belerende en te makkelijke doorzichtige einde.
                                                        Maar de film was wel de moeite waard.
                                                        Ik heb hem ook gezien. Ik vond er erg grappige momenten in zitten, maar op een zeker moment verloor ik mijn interesse en heb ik het laatste half uur aan de binnenkant van mijn ogen bekeken ;-)

Maar ik heb wel een paar keer dubbel gelegen. Vooral toen hij die neonazi's de les begon te lezen, en je de vertwijfeling zag toenemen bij die neo's. Is het hem nou echt? Lol.

Wellicht kijk ik nog een keer het laatste deel.

Comment

• Death of Stalin. Bijzondere film. Gezien met mijn zoon van 14. Humor aan de ene kant maar ook weer heel eng hoe dood, marteling en verkrachting om de hoek lag. Ook voor (en door) de heren van de Partij.

Comment

Working...
                                                          X