Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hilarische gitaargoden sp00f

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hilarische gitaargoden sp00f

Voor wie eens lekker wil lachen:

http://zaplog.nl/zaplog/article/15648/

Fucking koning deze filmpjes. Die man verdient een standbeeld.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

"Door Breinscheet, Op vri 19 sep 2008 13:16, 49x bekeken, 0 reacties, trefwoorden: cool · fun · gitaarheld · hilarisch · muziek · shredding · solo · spoof · nu populair op: www.gummen.org · 80.69.93.88 · "

Breinscheet? Schrijft CM nu artikeltjes over gitaarhelden? :-)

Comment

Paco, ik heb een paar filmpjes geprobeerd en het IS grappig, maar ik kom er als muzikant zelf NIET doorheen. Het is afgrijselijk man, dat trek ik niet :-).

Comment

Ik nomineer Django Reinhardt als gitaargod; de beste man speelde met 4 i.p.v. 5 vingers.
        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
          Paco, ik heb een paar filmpjes geprobeerd en het IS grappig, maar ik kom er als muzikant zelf NIET doorheen. Het is afgrijselijk man, dat trek ik niet :-).
          Juist wel. Doet me aan mezelf denken toen ik ooit begon met gitaar spelen.

Maar alles zo mooi gedaan synchroon met de beelden, die begeleidende instrumenten... ik heb echt met tranen in de ogen zitten kijken.
          Helemaal omdat ik het met het eerste filmpje van Paco de Lucia niet meteen doorhad. Ik denk "WTF"? Hahaha.
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
            Ik nomineer Django Reinhardt als gitaargod; de beste man speelde met 4 i.p.v. 5 vingers.
            Gitaar speel je met 4 vingers, normaal gesproken, je duim zit aan de andere kant van de fretjes, en Django had er slechts 2 en een beetje.. (aan z'n linkerhand) Inderdaad een gitaarheld. Laatst nog die docu gezien over dat neefje van de Rosenbergs die flink ontspoord is en in de bak kwam. Aangrijpend verhaal, maar wat een talent. John Williams is hem toen uit de bak komen halen en had een gitaar bij hem als kado. Schitterend.

@Paco: het is inderdaad heel knap gedaan, het lijkt net echt, briljant. En de filmpjes doet mij heel erg denken aan vroegah toen we nog in garages of vochtige kelders metallica probeerde na te spelen. Overigens was ik zelf na paar weken al een aantal mijl verwijderd van dit niveau, maar dat gold niet voor ieredeen in de kelder :-).
            Dus ondanks dat het erg grappig is, vind ik het wel [understatement] enigzins vermoeiend [/understatement] om te luisteren. Het linkje is wel doorgestuurd naar mijn muzikale vrienden maillist en verwacht binnenkort hilarische replies.

Comment

Gustavo blijft briljant

Wat is die knakker toch goed man!!

Comment

Hier maar.

Best knap als je 10 jaar oud bent en je kunt Steve Vai naspelen:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                  Hier maar.

Best knap als je 10 jaar oud bent en je kunt Steve Vai naspelen:

http://www.youtube.com/watch?v=m-EjO...eature=related
                  Hoezo, kun je dit dan niet?

LOL.
                  :P

Niet normaal man, haha.

Comment

*zet grote ogen op*

En dan dat beschaafde applausje aan het slot! Man...
                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Working...
                    X