"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Daarover gesproken... Hier moesten we in Denemarken uiteraard geregeld om grinniken, kinderlijk als we zijn:
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
World's largest collection of cat memes and other animals
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
MartijnL, da's één van mijn favoriete sites momenteel. Kansloos en soms hilarisch tegelijk. :)
Vooral de Lightning Parrot-presentatie in de nieuwsberichten vind ik hilarisch: een programma dat automatisch programmacode kan vertalen van de ene taal naar de andere (java naar C# bv), maar blijkbaar ook overweg kan met LOLCODE.
De loempiavelkopel is ook bliljant. En verantwoordelijk voor een Gummen in-joke. :)
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
1 keer handmatisch openen en daarna zie je ze wel gewoon in dit draadje staan.
Klikken werkt ook niet zo te zien. 1 keer even handmatig knippen en plakken naar je adresbalk en daarna werkt het.
Comment