"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Daarover gesproken... Hier moesten we in Denemarken uiteraard geregeld om grinniken, kinderlijk als we zijn:
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
MartijnL, da's één van mijn favoriete sites momenteel. Kansloos en soms hilarisch tegelijk. :)
Vooral de Lightning Parrot-presentatie in de nieuwsberichten vind ik hilarisch: een programma dat automatisch programmacode kan vertalen van de ene taal naar de andere (java naar C# bv), maar blijkbaar ook overweg kan met LOLCODE.
De loempiavelkopel is ook bliljant. En verantwoordelijk voor een Gummen in-joke. :)
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
1 keer handmatisch openen en daarna zie je ze wel gewoon in dit draadje staan.
Klikken werkt ook niet zo te zien. 1 keer even handmatig knippen en plakken naar je adresbalk en daarna werkt het.
Comment