Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dingen waar je om kunt blijven lachen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bedoel je de uitmonstering bij de buren, of het feit dat je voor dit geld in Amsterdam alleen een garagebox zonder electra kunt kopen? :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Hier maar even; Kom gister avond thuis. Staat er in de straat een Mini met stadslichten aan en raam open en dashboardverlichting aan. Volgens mijn Model 1 (eerste model). Ik zie bij de overburen een groep mannen aan tafel zitten. Mini komt me verder niet bekend voor dus klop daar maar even op de ramen. En inderdaad; De Mini is van één van de gasten. Man; Denk 30 jaar. Hij mij vriendelijk bedanken en loopt mee naar buiten. Accu idd dood. Auto niet te starten. Via de groupsapp wordt er om een laadkabel gevraagd. Daarna, terwijl ik al lang en breed voor de TV hang... Of ik even kon helpen. WTF! Mijn zoon lag dubbel. Dus een groepje mannen van gemiddeld 30 jaar kunnen niet eens een auto starten met startkabels. Ze moesten er zelf wel om lachen. Ik vroeg nog of ze wel een band konden verwisselen maar dat lukte nog wel.

Afijn; Bij de auto die stroom leverde even een klepje weggehaald (Volvo V60) om bij de polen te komen. En na wat gas geven startte de Mini.

Nou ja. Niet heel spannend maar leer je dan helemaal niks meer van je ouders?

En het zal steeds een minder groot probleem worden behalve als je in een oudere auto gaat rijden.

Comment

• Zoiets heb ik ook wel eens op woensdagmiddag meegemaakt, die import gasten kunnen werkelijk niets!
        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Potdikkie. Kleintje ontpopt zich langzamerhand als begenadigd automonteur!
          Als eens gedacht aan een carriere als F1-mechanic? Ik zie het je wel doen.
          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Ja: Bij het McClaren F1 team. Dan is Kleintje verreweg de snelste entiteit van het hele team :-)

Kunnen ze het gelijk omdopen in McCleintje F1

Comment

• Lol

Comment

• https://www.instagram.com/uglybelgianhouses/

Blijft hilarisch!

Comment

• Your name, sir?

Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• Fucking briljant blijven ze. :)
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Deze kende ik nog niet. En ja; ik moest ook lachen :)

Comment

• Weer een mooie nomen est omen!

https://rtva.nl/2020/08/grote-onzeke...raam-kan-open/

Mogelijk niet open
                        Ook Bert Kozijn rector van Hermann Wesselink College in Amstelveen maakt zich zorgen. Hij heeft zelf een technisch bureau ingeschakeld om te luchtkwaliteit in zijn gebouwen te onderzoeken. “Ik ben rector van een school met 1.790 leerlingen, maar er kan geen raam open”, vertelt hij aan NH Nieuws. “Wat betekent het als je met 1.790 man dagelijks in hetzelfde gebouw bent?”
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Bert is, samen met zijn achterneven van de deuren, de/het enige kozijn in het pand :)
                          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Stop maar

------------------------------------------------
                            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Och man, dit toch. De KNVB, u weet wel, de organisatie die op kosten van de belastingbetaler wekelijks honderdduizenden hooligans laat bewaken, en die de racistische spreekkoren maar niet opgelost krijgt?

Ja die?

Die vinden er wat van dat FC Fokking Emmen een dildowinkel als shirtsponsor heeft, want dat is in strijd met de goede zeden of zo. :)

https://www.nu.nl/voetbal/6077950/fc...fdsponsor.html
                              Mini Cooper Clubman
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Zojuist een BMW mail omtrent de iX3 in mijn inbox.
                                I-kid-you-not
                                F86D662D-8F10-45B5-8F23-4B847BB29854.jpeg

Comment

• Heeft ie ook luchtbanden ??? Das ook innovatief ;-))

*doet hardlopend weer uit draadje gaan*
                                  Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                  Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• lol, beetje slecht verhaal idd.
                                    Wel leuk ding verder hoor.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                                    X