Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het algemene....personeel...pffff...draadje....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het algemene....personeel...pffff...draadje....

Pffffffff

lol, hoort je vrouw daar ook bij, of komt daar weer een ander draadje over? ;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Mijn vrouw is heeeeeeel ver weg. Heeeeeeeeeeeeeeel ver weg. Nah. Is geen personeel. Wilde wel kijken hoeveel Gummerts soms ook een diepe zucht "laten" over personeel.

We hebben ook top personeel hoor....

Comment

Personeel niet, maar collega's daarentegen, pfffffffffffffff...

Comment

Stagaires ...........pppppffffffffff.........

Comment

Leidinggevenden.... pffffffffff.... :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Tot nu toe is het me redelijk gelukt om van het 'pfffffff' personeel af te komen.

Alleen gaan op termijn een aantal goede personeelsleden ook weg, en dan moet ik door al die pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffgathebbenzenuechtgeenpassendeerva ringcv's heen.
              Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
              Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

ik wens je veel personeel......;)

gelukkig kan ik mijn werk vaak alleen doen.
                heb de afgelopen 15 jaar genoeg mensen ingehuurd voor de uitvoering van werk.....(stagaires, via uitzendburo maar ook mede-zelfstandigen)

allemaal lastig man ;)

van een stagaires verwacht ik nooit zo veel, die moet je wel goed aansturen en soms heb je er eentje tussen waarvan je denkt dat die het wel in zich heeft.
                uitzendkrachten is vaak erger, je denkt dat het uitzendburo met een juiste persoon is aangekomen maar het er op aan komt zijn ze vaak ziek, zwak of misselijk.
                mede-zelfstandigen......ook die moet je vaak al vrijwel voordoen wat je van ze verwacht, controleren of ze het wel goed gedaan hebben maar na wat ik dit voorjaar heb meegemaakt was na dit jaar eens maar nooit weer.
                een bedrijf die ipv 3 maar 2 dagen kwam en mij met het overige werk liet zitten.
                een ander bedrijf die op 2/3 van de klus ineens te kennen gaf dat hij er 1 week later mee stopte....hij had het bedrijf verkocht en tot mijn verbazing gaf de nieuwe eigenaar te kennen niet voor een collega te willen werken.
                Ondanks dat het een lopend werk betrof en dus gewoon als zodanig bij de aankoop had gehoord stond ik plotseling in mijn uppie :(

ohja....daarbij krijg je ook nog eens een leuke correspondentie-verhouding met o.a. het UWV

nee, laat maar.....
                Last edited by Harold; 25-09-08, 08:14.
                Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Het werk kun je zelf het beste, dus dat doe je dan ook gewoon zelf. Personeel is er toch alleen voor de dikke tieten? :)

*gaat voor de Single-Issue Gummer 2008 Award*
                  You know that reality is immaterial

Comment

Is aaaaaaaarch ook goed :-)
                    fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                      Leidinggevenden.... pffffffffff.... :)
                      Das een subvariant van personeel toch, alleen daartegen moet je iets tactischer schelden :-).

Comment

<kaapt draadje>
                        hoe gaat het met de e28?
                        Let's kick some ass and chew bubblegum...
                        ----------------------------------------------------------------------------
                        '71 Alfa Romeo Giulia Super
                        '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                        '00 BMW E39 528iA Touring
                        '06 BMW Z4M Roadster
                        '96 BMW E36 328i trackracer
                        '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

personeel kan vervelend zijn,
                          ik zit nu met een groep medewerkers van een klant die we moeten aansturen maar die nog wel op de payroll staan van de klant.
                          klant is een ziekenhuis dus nog lang niet zo'n harde instelling als in mijn branche gebruikelijk is.
                          aangezien we deze medewerkers ook meer moeten laten doen (tillen naar een markt conforme prestatie) stijgt het ziekte verzuim
                          allemaal best leuk, meestal dan he

gesprekken met mensen die daadwerkelijk in de overtuiging zijn dat ze na 25 dienstjaren met pensioen kunnen bijvoorbeeld
                          When life gives you lemons ask for salt and tequila

Comment

@Jeroen; De E28 is helemaal perfect. Gaat lekker. Wel leuk om de langzaamste 5 en de snelste 5 te hebben tussen 1984 en 2004 :-)

Wij zijn heel gelukkig met personeel. Altijd een gezellige boel. Goed werken etc etc.

Maar als iemand zich willens en wetens in de neste werkt (ach....liefde maakt blind) en mij ook nog advies vraagt en deze dan pontivicaal in de wind slaat en dan dik in de shit komt......waarbij het mijn bedrijf dan ook weer raakt...is dat vervelend.

Zij zelf vind het ook vervelend en zal er alles aan doen om de schade te beperken. Maar ik zag vanochtend gewoon erg tegen het gesprekje op. Viel allemaal wel mee....voor nu dan.

Comment

't Feit dat het je wat doet, maakt je een betere baas dan de meesten, Arje. Althans, ik heb niet het idee dat je er alleen maar over inzat omdat het je bedrijf raakt. En da's een goed teken.
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

@Jeroen; De E28 is helemaal perfect. Gaat lekker. Wel leuk om de langzaamste 5 en de snelste 5 te hebben tussen 1984 en 2004

Jeroen?

is hij ook al Boer?

Comment

Afgelopen maandag gesprek gehad met al het personeel. Het gaat redelijk hier maar merken nu de crisis van paar maanden geleden. Hebben gevraagd of ieder harder wil werken (minder gezellig kletsen, smssen, prive gesprekken). Doel is dat iedereen een target heeft van 100 dossiers per maand invoeren in een systeem (dat project ligt al weer 6 maanden stil). Uit die dossiers kunnen wij weer inkomen halen.

Dus ik zeg tijdens dat gesprek; Het is er op....of eronder. We willen dat iedereen 100 dossiers in gaat voeren. Links of rechtsom. In vrije tijd. Thuis. Op kantoor...maakt niet uit.

Vraag er 1 doodleuk (waarvan ik het echt niet had verwacht); Krijgen we dan meer betaald of krijgen we meer vakantie dagen? WTF! Vertel net dat we heel slecht gaan (schrik niet, het gaat goed, heel goed zelfs, maar we hebben gewoon 3 maanden verloren en die moeten worden ingehaald).

Gister avond krijg ik van zelfde persoon sms; Dat deze vanochtend naar dokter moet met kind voor onderzoek. Exact op de dag dat het een werkdag is. (Parttimer) en partner kan niet (full time). Dit zijn vaak afspraken die al weken soms maanden staan. Dan kan je toch in het ziekenhuis zeggen...sorry, kan het een andere dag? Heb dat ook vaak bij de hand gehad. Kan je gewoon dagje later komen.

Er wordt dan gezegd; "We halen het wel in". Toch raar want ik zie ze nooit langer werken.....

Pffffffff

Moest dit even kwijt.

Ga nu weer lekker werken. Zoals ik al schrijf; Is druk :-)

Comment

Oh, verbaast je dat?
                                    fka v164

Comment

Ja. Ben ik dan zo naief?

(Dit was een retorische vraag....)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                        Gister avond krijg ik van zelfde persoon sms; Dat deze vanochtend naar dokter moet met kind voor onderzoek. Exact op de dag dat het een werkdag is. (Parttimer) en partner kan niet (full time). Dit zijn vaak afspraken die al weken soms maanden staan. Dan kan je toch in het ziekenhuis zeggen...sorry, kan het een andere dag? Heb dat ook vaak bij de hand gehad. Kan je gewoon dagje later komen.
                                        *speelt even advocaat van de duivel*

Is dat niet een beetje kort door de bocht?
                                        Het zou ook kunnen zijn dat dat kind gisteren ziek is geworden, dat ze met kind naar de avondpost zijn geweest, een nacht hebben door moeten modderen en nu dus met kind naar de eigen huisarts gaan om misschien een verwijzing voor het ziekenhuis krijgen?
                                        The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Nee. Was bij de oor arts. Onderzoek.

Ze kwam net binnen...

Comment

Als de tent bemenst wordt en de 'productie' gehaald, dan zal het toch jeuken waar en wanneer.
                                            fka v164

Comment

Dus ze is er vóór 10 uur al, geen pauze en hophop
                                              fka v164

Comment

10 uur, nette tijd! Hopelijk gaat ze nu werken enniet haar tijd verdoen door op een groen forum te gaan zitten posten. :-)
                                                The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Zal wel een briefje in de bus doen met de link naar dit draadje... :-)
                                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Oja, 18.00 uur is je toko al gesloten he. ( reed dinsdag om die tijd langs, helaas...)
                                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                                      Gister avond krijg ik van zelfde persoon sms; Dat deze vanochtend naar dokter moet met kind voor onderzoek. Exact op de dag dat het een werkdag is. (Parttimer) en partner kan niet (full time).
                                                      Ik vermoed dat het kind hoger op de prioriteiten lijst staat dan anderhalf uur werk.
                                                      En terecht.
                                                      $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Part-timers die tandarts, dokter en fysiotherapie-afspraken nou altijd net op een werkdag plannen. Tja....geeft wel aan wat de motivatie is.
                                                        Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi Bekijk bericht
                                                          Part-timers die tandarts, dokter en fysiotherapie-afspraken nou altijd net op een werkdag plannen. Tja....geeft wel aan wat de motivatie is.
                                                          Inderdaad.

Comment

Mee eens....huhhh.....waar mee eens:-)
                                                            2 x ouwe premium meuk
                                                            BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                                            Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                                                              Ik vermoed dat het kind hoger op de prioriteiten lijst staat dan anderhalf uur werk.
                                                              En terecht.
                                                              ben ik ook helemaal mee eens.....maar partner mag ook wel eens wat doen.

Comment

Als hij dat doet, zie jij dat niet. Dus wie weet is hij van de week al een keertje geweest, en was het nu haar beurt.

Ik moet trouwens straks weg, met mijn zoontje naar het ziekenhuis.
                                                                Wij doen alle medische beslommeringen met de kleine trouwens samen, en daar hebben beide werkgevers geen problemen mee.
                                                                Last edited by geelhoed; 02-07-09, 11:30.
                                                                $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Working...
                                                                X