Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dik+sportwagen gaat niet samen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dik+sportwagen gaat niet samen

lol, 2 minuten nodig om eruit te komen.
    Wel een nep-Countach zo te zien.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

lol, kansloos.
      Ff boodschapje doen

Comment

Da's waarom mijn - niet dikke - vader niet een lotus elise gekocht heeft. Je zit er binnen 20 seconden in, maar je hebt twee minuten nodig om eruit te komen :-)
        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
          Da's waarom mijn - niet dikke - vader niet een lotus elise gekocht heeft. Je zit er binnen 20 seconden in, maar je hebt twee minuten nodig om eruit te komen :-)
          Ach, een Esprit V8 is ook leuk :)
          Auto's: veel...

Comment

Ow shit, kan iemand dit even aan Jasper vertellen, dat scheelt al weer in zijn autokeuze.
            All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Ik dacht al, waar blijft-ie. :)

Weten we ook gelijk weer dat een Spider geen sportauto is, daar kom ik namelijk nog makkelijk in- en uit. Die Lambo-replica ook wel wat rapper dan dit sujet, denk ik. :)
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Hé mijn vader heeft ook een spider, dus dat wisten we al :-)
                Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ik dacht dat dit Jasper was?
                  Ze hebben toch regelmatig van die dagen dat mensen met Down-syndroom in een sportwagen mogen (mee)rijden?
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                    Ze hebben toch regelmatig van die dagen dat mensen met Down-syndroom in een sportwagen mogen (mee)rijden?

Volgende dag al in je agenda staan of houdt de woongroep-leider dat voor je bij Paco?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Staat hier al genoteerd, Hairy.

Ik mag volgende week één of andere zeverende pruillip rondrijden in de replica die hij in elkaar heeft gezet op basis van een gare Alfa 75.

Lief jong hoor, maar zeveren! Telkens zijn hele trui onder.
                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                      X