Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
JetMan
Collapse
X
-
-
Zelfs als deze vent ooit neerstort verdient hij geen Darwin Award. Dit is echt gaaf zeg! Ik heb afgelopen weekend een tandemsprong op Texel gemaakt maar ik krijg toch steeds meer zin om een complete AFF cursus te gaan doen om zelfstandig te kunnen springen. Door de lucht vliegen en ook gewoon weer kunnen stijgen is helemaal het einde!
Comment
-
Het kan dapperder (of gestoorder, het is maar net hoe je het bekijkt) :P
The Original 'Rocket Bird' movie (from orginal creator).Visa demonstrates to the world the famous rocket boots for the first time, jumping from a hot air bal...
Zijn volgens mij ook een keer op Stunt Junkies (Discovery) geweestLast edited by MartijnL; 26-09-08, 14:39.------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
Comment
-
Is hij nu wel of niet het kanaal overgevlogen?Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
Ah, de live uitzending - uiteraard - gemist en de avondherhaling bleek er toch niet te zijn.Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
Comment