Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laat die motherfuckers het maar voelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Laat die motherfuckers het maar voelen

CijfersDe vijf belangrijkste vliegvelden in België en Duitsland zagen het aantal Nederlandse passagiers groeien. Dat blijkt uit cijfers die de luchthavens vlak over de grens aan RTL Nieuws hebben verstrekt. In het Duitse Weeze groeide het aantal dit jaar met 300%. Düsseldorf heeft 62% meer en Brussel Airport 74% meer.

45 euroPassagiers betalen sinds 1 juli 11,25 euro of 45 euro extra belasting per ticket, afhankelijk van de duur van de vlucht. Volgens Schiphol werkt de vliegtaks pas als op alle vluchten in Europa een extra heffing komt.

Lekker voor die stomme stelletje teringmafketels in Den Haag, LEKKER VOOR ZE. Laat ze het maar voelen, LOSERS. Wouter de boskabouter met je stomme kut vliegstax. Halve gare sukkel, alsof mensen zo dom zijn om voor jou te bukken. MONGOOL. Lekker het land naar de kloten helpen, chapeau motherfucker.

nou nou wat een grote woorden
    wel triest dat men zo schraal is om voor een paar tientjes zo om te rijden
    wordt wel lekker rustig op schiphol zo ,minder files ,minder geluidsoverlast
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

noem het een paar tientjes, als je met je gezin met 3 kinderen een eindje op vakantie gaat.
      When life gives you lemons ask for salt and tequila

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J.. Bekijk bericht
        noem het een paar tientjes, als je met je gezin met 3 kinderen een eindje op vakantie gaat.

Niet zeiken, je hebt er zelf voor gekozen om kinderen te nemen.

En dan ook nog 3 stuks......
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht

Tendele heb je gelijk, maar er was een tijd, nog niet zo heel lang geleden, dat het allemaal nog aardig uit kon. Als je op zo'n moment nog voor drie kinderen kon kiezen, dan is het nu wel zuur. Prijzen zijn de laatste jaren voor veel dingen sterk gestegen.

Comment

Als het leven met kinderen zo duur is geworden(en dat kan ik me heel goed voorstellen) dan kies je er toch voor om wat dichter bij huis op vakantie te gaan?
            Of maar 1x per jaar ipv 3x?

(en ja ik weet dat een weekje centerparks ook belachelijk duur is)
            Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Ha, die Gummers;

Lekker belangrijk; is ook nogal van invloed op de koopkrachtplaatjes die vliegtax. En dan nòg alleen bij diegenen die er het minste van merken; volgens mij is er geen bijstandsmoeder, minimumloner of AOW'er zonder aanvullend pensioen die dáár wakker van ligt. Als we nou nix dringenders hebben om ons druk over te maken dan een vliegreis die een paar tientjes duurder wordt hebben we gewoon geen problemen als je't mij vraagt. Gezien de massale uittochten door de lucht naar al die gruwelijke all-incosta's is vliegen gewoon veuls te goedkoop. Net als dat de lengte van de files en de verkeersproblemen bij basisscholen aantonen dat autorijden ook gewoon nog steeds niet te duur is.
              Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                nou nou wat een grote woorden
                wel triest dat men zo schraal is om voor een paar tientjes zo om te rijden
                wordt wel lekker rustig op schiphol zo ,minder files ,minder geluidsoverlast
                Wat triest, perfect vind ik dit, laat die Wouter de BosHOMO maar eens merken dat mensen dit niet pikken. Laat ze het maar eens in Den Haag in hun zakken voelen. Stelletje mafketels dat ze er zijn. Dit was allaaaang door de grootste gehandicapte monhool kunnen voorspellen maar nee Den Haag denkt alleen aan graaien graaien graaien. Klootzakken dat ze er zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht

Niemand heeft voor de invoering van de vliegtax gekozen.

Comment

Kun jij niet eens wat aan je taalgebruik doen? Je klinkt als een puber. Echt elke post die jij doet staat wel een scheldwoord in.
                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
                    Er zijn wel meer dingen waar "we", als individu, niet voor hebben gekozen, maar [blond]blijkbaar wel als grote gemiddelde deler van alle politieke richtingen/stemmers.[/blond]

Vliegtax is trouwens niet van de laatste tijd, maar bestaat volgens mij al jaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
                      Nee, ook niet om op deze aardbol rond te lopen, da's ook geen eigen keuze....

Dus ??

Verder eens met HansV.

Maar EG, heb je een kwaaie dronk of gewoon een simpele kater ????

Oja, voor je stijl van reageren is het beter dat je minder op GS oid rondhangt, het begrijpelijke Nederlands verdwijnt een beetje.....

Comment

Moet wel hoog zitten, als je op een zaterdag nacht zo'n topic gaat openen :)
                        2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

zondagochtend reltopic? :-)

.
                          .
                          .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                            Als we nou nix dringenders hebben om ons druk over te maken dan een vliegreis die een paar tientjes duurder wordt hebben we gewoon geen problemen als je't mij vraagt. Gezien de massale uittochten door de lucht naar al die gruwelijke all-incosta's is vliegen gewoon veuls te goedkoop. Net als dat de lengte van de files en de verkeersproblemen bij basisscholen aantonen dat autorijden ook gewoon nog steeds niet te duur is.
                            Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het is veel en veel te goedkoop.
                            Maatschappelijk gezien moet er dan ook gewoon 300 eur bovenop ipv van die zielige 11 of 45 eur. Kijk, dan heeft Bos ballen, als ie dat eens even regelt. Dan gaan we tenminste milieu-effecten merken.
                            De ergernis is voor mij niet die 11 eur, ik ga regelmatig op en neer naar het zuiden voor minder dan 100 eur retour. Het 'dringende' waar je je hier wel degelijk zorgen om mag maken, gaat verder dan die vliegtax: de mentaliteit van het belasting heffen zonder dat daarmee daadwerkelijk gedragsverandering beoogd wordt. Hypocriet gedrag van een overheid waarvan de enige visie lijkt te zijn: poen binnenhalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                              Hypocriet gedrag van een overheid waarvan de enige visie lijkt te zijn: poen binnenhalen.
                              Da's ook het enige doel van belasting....

Zo ook het bureau van Spee.

Comment

Maar dan nog heeft het enkel zin als tenminste een groot deel van Europa mee doet. Gaan we (alweer?) een beetje het braafste jongetje van de klas zijn met 16 miljoen NL'ers in dit kikkerlandje. Is toch niks meer dan een druppel op de gloeiende plaat!?! Zijn we hier lekker duurzaam bezig, terwijl onze economie en concurrentiepositie nog verder verslechtert.
                                Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Welnee man. Schiphol verliest wat tov Brussel en Dusseldorf. Nou, dat zijn dan een stel bagage-op-de-lopende-band-smijters minder, werk waarvoor toch al geen enkele Nederlander zijn nest meer uit te schoppen is.

Comment

Komt goed uit, want NL wordt door Den Haag succesvol tot kennis-economie omgebouwd, schijnt...

Comment

Onlangs nog een stuk je ergens gelzen dat hier op neerkwam

De luchtkwaliteit in Nederland wordt voor ongeveer de helft bepaald door de luchtvervuiling uit andere landen.
                                      Wat denken ze in den Haag? Dat bij de grens een gordijn hangt, zodat de vervuiling buiten blijft?

Comment

Ach, valt allemaal reuze mee. Gewoon een beetje handig je vluchten uitzoeken.

Ik vlieg binnenkort met de GF 4 dagen naar Londen voor €111 totaal (waarbij ook nog €20 toeslag zit omdat ik met creditcard betaal?!? Daar kan ik dan pissed om worden). Dan vlieg ik vanaf Eindhoven voor een prijs die gewoonweg niet te verslaan is. Mooi toch? Ik kijk gewoon wat ik er voor over heb en dan is dit peanuts. Een nacht hotel is nog duurder.

En idd, vliegen is te goedkoop geworden. Nu zit je tussen al het plebs, de Wehkampkostuums en MediaMarkt-trainingspakken.
                                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                          Nu zit je tussen al het plebs, de Wehkampkostuums en MediaMarkt-trainingspakken.
                                          verkopen ze die ook al bij de Media Markt?
                                          Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

. Net als dat de lengte van de files en de verkeersproblemen bij basisscholen aantonen dat autorijden ook gewoon nog steeds niet te duur is.
                                            Ha die Hans,die stelling doet het altijd goed op een saaie verjaardag. :-)

En eens met ExTaxi.
                                            Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                              Kun jij niet eens wat aan je taalgebruik doen? Je klinkt als een puber. Echt elke post die jij doet staat wel een scheldwoord in.
                                              Eens met Extaxi, wat een debiel is die EG zeg.....hij moet zijn mond spoelen met zoutzuur :-)
                                              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

hij is toch ook puber
                                                19 jaar en koerier ofzo
                                                denkent dat ie de wereld kent
                                                en ondertussen rukken op de centerfold in de actueel
                                                oftewel toledoman 5jr geleden
                                                ROFLMAO

E
                                                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Vliegen is gewoon belachelijk goedkoop.

Iemand die kan verklaren waarom de kerosine niet ook 1.60Euro/liter kost?

Waarom hele gezinnen zonodig 3 weken in een hotel ergens in 1 of andere Costa moet gaan zitten verbranden zonder ook maar een poot buiten het 'resort' te zetten is op zich onbegrijpelijk. Laten ze eerst maar eens gaan nadenken of ze daar zitten voor hun eigen lol, of omdat ze alleen maar bruiner terug willen komen van vakantie dan de buren, en dat hun eten nog veel gratisser en uitgebreiderder was als dat van hun voor nog veul minder euronen.

Allemaal gezeur van mensen die ver, ver boven hun stand leven.
                                                  Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                                                    Vliegen is gewoon belachelijk goedkoop.

Iemand die kan verklaren waarom de kerosine niet ook 1.60Euro/liter kost?

Waarom hele gezinnen zonodig 3 weken in een hotel ergens in 1 of andere Costa moet gaan zitten verbranden zonder ook maar een poot buiten het 'resort' te zetten is op zich onbegrijpelijk. Laten ze eerst maar eens gaan nadenken of ze daar zitten voor hun eigen lol, of omdat ze alleen maar bruiner terug willen komen van vakantie dan de buren, en dat hun eten nog veel gratisser en uitgebreiderder was als dat van hun voor nog veul minder euronen.

Allemaal gezeur van mensen die ver, ver boven hun stand leven.
                                                    mooi verwoord notvr
                                                    je wilt ,als je die vakantieprogramma's ziet ,nog niet met geld TOE tussen die lawaaierige verbrande, dronken ,domme ,zonnebankproleten zitten met hun all inclusive polsbandjes achteraan in de rij aansluiten voor een met vliegen bezaaid van der valk prut buffet

hersenloze smakeloze consumptie junks zijn het
                                                    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                                    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                                    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Tja buttroosje, we gaan natuurlijk niet allemaal naar Hedonisme zoals jij. Even lekker verwend worden door je tante Sjaan met maatje 46 d.m.v. een buttplug of bukken voor Ome Henk met zijn voorbinddildo ;-)
                                                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Vanavond weer zo'n gezellig programma op de campingzender...

Ik kan er nu al van genieten ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                                                          Dat is dan weer een gevaarlijke uitspraak. Als al die lui ineens besluiten om op jouw manier vakantie te gaan vieren, hebben we pas echt een probleem natuurlijk. Dan zou je willen dat ze geld toe krijgen op een vliegreis naar een resort waar ze 3 weken lang niet uit komen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                                                            hij is toch ook puber
                                                            19 jaar en koerier ofzo
                                                            denkent dat ie de wereld kent
                                                            en ondertussen rukken op de centerfold in de actueel
                                                            oftewel toledoman 5jr geleden
                                                            ROFLMAO

E
                                                            Denk dat je in de war bent met je zelf ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                                              +1

Verder een prima zaak die vliegtax. Wordt het tenminste wat minder achterlijk druk op Schiphol. Ik ga gemiddeld één keer per jaar op vliegvakantie dus mij zal het lekker boeien. En als je meer dan 1x gaat, heb je geld of tijd teveel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                                                Tja buttroosje, we gaan natuurlijk niet allemaal naar Hedonisme zoals jij. Even lekker verwend worden door je tante Sjaan met maatje 46 d.m.v. een buttplug of bukken voor Ome Henk met zijn voorbinddildo ;-)
                                                                ome henk met de voorbinddildo?
                                                                ik snap dat jij zon ding nodig hebt om je vriendin te plezieren omdat je kleine kopkaas puntpiel met varkensstaart gekrulde meurende voorhuid niet toereikend is

meestal heeft een vrouw zon ding om
                                                                misschien dat je het haar eens moet vragen voor de verandering , dat vindt jij als down syndroom cowboy best lekker

Comment

Working...
                                                                X