Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PinkPop 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PinkPop 2009

Ik heb het gerucht vernomen dat AC/DC op PinkPop zou komen. Zou ik wel leuk vinden, want die heb ik nog nooit gehoord live.

Novastar schijnt ook te komen, voor wie het interesseert.
    ---------------------------
    Lullen gaat beter dan rijden.

wat een verschil zit er toch in kwaliteit van artiesten........

Zit nu Amy MacDonald te kijken en dat klinkt gewoon goed. maar als je dan de Killers hoort, of Milo.....of de jeugd van tegenwoordig.....man o man wat SLECHT. Om te janken gewoon. Dat hoort het publiek toch ook?

Springsteen wilde een huis bouwen in het publiek, de idioot, dat kan toch niet!
    Last edited by ExTaxi; 01-06-09, 20:00.
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Tsja, 't zal je gebeuren, beloven ze Depeche Mode, krijg je Crèchehip.
      Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Ik heb 2 nummers gehoord van de killers, maar dat vond ik eigenlijk nog wel gaan.
        Maar ik ben het wel met je eens. Veel slechte optredens. Ach, een plaat leuk opnemen is met alle techniek van nu appeltje eitje. Een goede live-performance neerzetten is iets heel anders.

Comment

nu Anouk, die ook weer laat zien dat ze echt kan zingen...haar live-concert was ook geweldig.

Moet zeggen dat een paar van die hardrock bands (niet mijn genre) het ook best aardig deden live.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
            Tsja, 't zal je gebeuren, beloven ze Depeche Mode, krijg je Crèchehip.
            was ook niet al te best live, maar vind het geen vervelende muziek.

Comment

De balans

3 dagen mooi weer, op 1 kleine stortbui gisteren na, 600 euro lichter (met zijn 2-en). Muzikale hoogtepunten: Madness, Volbeat, Anouk (strotje, he?), Me First and the gimme gimmes.

Dieptepunt: de kippenpootjes van 3 weken oud ongeveer.

Comment

Hoogtepunt: Het kadootje bij thuiskomst:-)
                2 x ouwe premium meuk
                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ik hoor nu al een paar keer Bruce S. voorbij komen op de radio. De Pinkpop opname van Born to run.

Ligt het aan mij of klinkt dat werkelijk nergens naar?

Comment

Ja, ik snap al die lofzang tav the Boss ook niet zo. Iedereen is er lyrisch over, maar ik vind er weinig aan. Wel aardig, niet meer dan dat.
                    Zelf altijd veel naar concerten geweest en ook zelf veel opgetreden, maar ik word er niet warm of koud van.
                    En dat Born to run is een verschrikkelijk nummer. Het begin is nog wel leuk met dat riffje, maar na de bridge is het een echt rommeltje en harmonisch klopt er ook echt helemaal niets van.

Comment

Wat een onzin, Bruce Springsteen is gewoon een topper.
                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Waarom is dat onzin? Het is absoluut geen ONZIN als ik iets leuk vind of niet, da's gewoon mijn persoonlijke mening. Ik word er niet warm of koud van en jij kan iets anders vinden, maar daarmee is het geen onzin.

Comment

Springsteen is wat mij betreft een geweldenaar, MAAR. 't Valt of staat wel met een goeie sound. Ik heb hem vorig jaar in de Arena gezien, en alhoewel ik het een beregoede performance vond qua enthousiasme, was het geluid bagger ende ruk. Of dat aan die betonnen bak lag, de plek waar ik zat (RUK!), de apparatuur? Kweenie.

Daarentegen zat ik gisteren nog even naar die fantastische DVD te kijken, "Live in NYC", uit 2000. GVD man. Twee uur lang kippevel, wat een vakmanschap.

Born to Run is inderdaad een nummer wat 't meer van jeugdig enthousiasme moet hebben dan van harmonieuze samenhang. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik had het specifiek over die live opname van Born To Run van deze Pinkpop editie. Zeker het beginstuk lijkt 't alsof hij er mijlenver naast zit.

Comment

Eens, heb de opname al 2 keer gehoord van Pinkpop, maar het lijkt nergens op.
                              "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                              BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

BS (toeval dat het ook ergens anders een afkorting voor is?) klonk inderdaad nergens naar. Die kerel had 25 jaar geleden moeten stoppen. PUNT!

(Nog afgezien van het feit dat het geluid vreselijk verwaaide.)

En ja, John, dat was ook een hoogtepunt. ;-)

Comment

Overigens stond BS volgens mij niet helemaal clean op het podium, maar dat kan aan mij hebben gelegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfisto Bekijk bericht
                                    Die kerel had 25 jaar geleden moeten stoppen. PUNT!
                                    Tsss, heiligschennis....Of die nou 'live' op Pinkpop wel of niet goed was, ook in de afgelopen 25 jaar heeft ie nog heel wat pareltjes op plaat gezet. Blijft een fantastische muzikant/'performer'. O ja, imho.

Comment

Eens met Jasper en Iep.

Je moet gewoon eens naar een Bruce Springsteen en E-street band concert zijn geweest. Weinig bands die zoveel geven en zo'n goede show neerzetten.
                                      Maar bij Springsteen heb je gewoon echte liefhebbers of mensen die het helemaal niets vinden. Ik heb me daar al lang bij neergelegd en geniet van de muziek.

De opnames van Pinkpop zijn idd niet super, maar dat valt vooral op als je alleen het geluid hoort.
                                      Volbeat was niet veel beter qua geluid hoor, maar dat is een hippe-coole band natuurlijk. ;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Tsss. Wie stond er in de weide in Limbabwe? ;-) Het is een kwestie van verwachting, hoop en smaak.

Ik hoopte, maar verwachtte het niet, dat BS nog 1 maal zou knallen, maar op het veld klonk het dus niet best, ondanks zijn geweldige band. De opnamen op tv over de PA zullen wellicht iets beter hebben geklonken, maar ook daar was het blijkbaar niet echt positief. Misschien moet je hem gewoon in Paradiso horen. :-D
                                        Last edited by Alfisto; 03-06-09, 17:44.

Comment

@Harry:
                                          Volbeat was niet heel geweldig, maar daar had ik dan weer niets van verwacht. Na 30 minuten was ik het wel weer beu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                            Eens met Jasper en Iep.

Je moet gewoon eens naar een Bruce Springsteen en E-street band concert zijn geweest. Weinig bands die zoveel geven en zo'n goede show neerzetten.
                                            Maar bij Springsteen heb je gewoon echte liefhebbers of mensen die het helemaal niets vinden. Ik heb me daar al lang bij neergelegd en geniet van de muziek.

De opnames van Pinkpop zijn idd niet super, maar dat valt vooral op als je alleen het geluid hoort.
                                            Volbeat was niet veel beter qua geluid hoor, maar dat is een hippe-coole band natuurlijk. ;-)
                                            BS is op de meeste opnames een kanjer, maar het geluid wat te horen is op de opnames die uitgezonden zijn op Tv en radio zijn gewoon ruk. Of je nou fan bent of niet, je moet eerlijk blijven. Nogmaals het was niet goed.
                                            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Ach, smaken verschillen, gelukkig maar. The Boss heeft mij nooit echt kunnen bekoren, maar dat staat even los van het feit of een concert goed is of niet en of het geluid deugt of niet. Pinkpop was niet geweldig op de TV/Radio.
                                              Hoe het op het veld was, weet ik niet want ik was er niet bij.

Comment

Born to Run is in principe een goed nummer, maar hij moet dat 'orn to' er niet bij zingen.

:-)
                                                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Zo. Die NVM-champagne smaakt goed in de Watergraafsmeer, aan het TM-niveau van de grappen te zien. :)
                                                  Mini Cooper Clubman
                                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik ben alleen maandag geweest. Kon nog 2 kaartjes regelen voor 30e pst. Dus toch maar even gegaan. Blijft wel een goed eind rijden, van A'dam naar Zuid Limburg. Gelukkig had ik een chauffeur op de terug weg ;).

Wat mij betreft was Anouk het hoogtepunt van de maandag. Wat een stem. De enige die mij kippenvel kon bezorgen. Nu ben ik ook wel aardig pro Anouk, maar toch waren zelfs mensen die haar normaal niets vonden, erg enthosiast over haar.

Comment

Skup, nu 2011. Het is bijna 20 jaar terug dat ik nog eens op PP was, en toen al haatte ik festivals.

Maar volgens mij is het nu toch echt op sterven na dood?

Hanson opent de zondag op Pinkpop 2011

Goeie genade, een one hit wonder uit 1997?
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Deze Hanson? *gruwelt*

You know that reality is immaterial

Comment

Ik ga pas naar PP als ze een hotel neerzetten op dat terrein.
                                                          Dat geklooi met die tentjes in de modder vind ik niks.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Daarom ga ik maar naar Rock im Park dit jaar.

En Wacken :-)

Comment

Met alle politiek correcte kutbandjes en wereldverbeterpubliek zijn die tentjes en modder daar je kleinste probleem.
                                                              You know that reality is immaterial

Comment

Ik was vroeger (20 jaar terug) een echte festival-bezoeker, minimaal 2 per jaar. Maar ik moet er niet meer aan denken, brrrr.

Comment

Working...
                                                                X