Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Storing internet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Storing internet?

Zit vanmorgen echt te balen achter mijn laptop. Boel sites vaak niet bereikbaar.
    Nu.nl dan weer wel, dan weer niet.
    gummen.org idem dito, en zo nog een heel stel
    nytimes.com niet bereikbaar
    Hotmail.com niet bereikbaar
    orange.t-mobile.nl niet bereikbaar

Lekker dan, kan dus helemaal geen mail lezen...
    Ook via Outlook binnen halen van hotmail of orange mail lukt niet.

Net even gekeken op online.nl (ik zit/zat bij Orange ADSL).
    Staat er dit op de site bij het kopje Onderhoud:
    2008-10-02 09:48:12 - Landelijke internetstoring
    Door een landelijke netwerk storing zijn momenteel veel websites niet bereikbaar.

Klopt dat? Ik zie zo 1-2-3 nergens anders op internet meldingen van een grote storing.
    Of zijn ze bij Online gewoon aan het kl**ien??
    Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

2008-10-02 09:48:12 - Landelijke internetstoring
    Door een landelijke netwerkstoring bij Orange zijn momenteel veel websites niet bereikbaar.
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Waar heb je dat BIJ ORANGE vandaan? Dat staat op de site van Online er niet bij?
      Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

Comment

Nee, uiteraard niet ;)

Heb ik er zelf bij gezet. Ik ben de hele ochtend al zonder problemen aan het internetten, dus het ligt niet aan internet zelf.
        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.

Comment

Nou zonder problemen, adobe 9 geinstalleerd, wil die alleen verder als IE (met 3 inlogsites open) sluit. Grmbblll.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎