LOL wat een verhaal weer. En dat is dan een magistraat?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rechter neemt recht in eigen hand ;-)
Collapse
X
-
Vind zowiezo dat ze al die journalisten die niets beter weten dan 'de man in de straat te vragen wat die er van vindt' uit het vak moeten meppen. Daarvoor heb ik geen journalist nodig, dat kan ik tijdens de pauze ook.
Ik verwacht van een journalist dat hij de 'feiten' controleert. Als Bos zegt dat ze de bonussen gaan aanpakken, om wat voor een bonussen gaat het dan? Ik ben echt niet geinteresseerd wat de mids daarvan vindt.
Slaan van de cameraman zal dan wel weer niet mogen, hoewel als iemand aangeeft dat hij niet gefilmd/gefotografeerd wil worden dat wel direct onder privacyrecht valt volgens mij.Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk berichtVind zowiezo dat ze al die journalisten die niets beter weten dan 'de man in de straat te vragen wat die er van vindt' uit het vak moeten meppen. Daarvoor heb ik geen journalist nodig, dat kan ik tijdens de pauze ook.
- "Hee, joh. Hoi. Joh."
* "Goedemiddag meneer."
- "Spuug je wel 's uit je bek? Heh?"
(Te lang om uit te leggen, geniale sketch)
:):):)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Ha, die Jasper;
Absoluut verplichte iPod-shufflemodekost, die.
"Ik heb er natuurlijk uitgebreid met min vrouw over gesproken?"
"Dus je hebt lekker geluld met je wijf?"
....
" Maar dat geldt natuurlijk voor de vrouwen van alle collega's."
" Voorreh... alle wijven van alle knullen!"
Groots!Scherven brengen gelul.
Comment
-
Jaaa, briljant is die!
Medewerker tandenborstelfabriek: "er heerst een homogene vastberadenheid..."
Journalist: "de sfeer is tof?"
Journalist: "En het vreten, hoe is het vreten?"
Medewerker tandenborstelfabriek: "Er zijn volop broodjes van de bonden."
Journalist: "Dus het vreten is wel door je strot te krijgen, je gaat er niet van aan de schijterij, van al dat vreten?"
"Journalist: Maar toch ben jij een potverdomde pionier joh, met een paar knuistige poten aan je donder en dampend van het zweet tussen het haar op je borst, waaronder een keiharde blanke pit zich de pleures vloekt, en een gegroefde kin in een brutale leuke kop, die niet veel weet, maar wel sodemieters goed weet wat dat deze vuile rauwrandnagel-kerel wil, hè, toch?"
:)Last edited by Iep; 03-10-08, 13:33.
Comment
-
het antwoord apparaat van tineke lamakers
scheet van de week
was een lp/cd van ,stonden die stakers ook op
iemand nostalgisch geluidsfragmentje?"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment
-
Ik vind die Rutger ook een lul eerste klas, maar dat die rechter op deze manier reageert dat KAN echt niet. Dat is verdomme iemand die een ander hiervoor een boete geeft. Zinloos geweld!
Geen Stijl gaat geen zaak aanspannen, jammer! Die vent is overigens nu echt niet blij met zijn aktie, want het bereik van GeenStijl is echt mega.Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk berichthet antwoord apparaat van tineke lamakers
scheet van de week
was een lp/cd van ,stonden die stakers ook op
iemand nostalgisch geluidsfragmentje?
Comment
-
*Droomt weg naar de jaren 80, zondagavond na het journaal, zelfs de reclame wisten ze er buiten te houden, ineens Keek op de Week*
Onvergetelijk,,,toen humor nog humor was, eigenlijk met een grote H :-)"Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Comment
Comment