Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koefnoen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• koefnoen

oh man de uitzending van 3 oktober was weer de spijker op zn kop
    is na een paar dagen te bekijken op de site van koefnoen voor degene die em gemist hebben

die gasten kunnen echt meesterlijk imiteren ,en lui op een leuke wijze pijnlijk voor schut zetten
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Zit net op joeptjoep stukjes te kijken van Koefnoen. Echt heerlijk.

Deze, waarin Kane ff muzikaal op z'n plek wordt gezet:
    http://www.youtube.com/watch?v=BlY7kcpi72M

En deze persiflage van Chris Zegers. Zo lekker blij dat je er jeuk van krijgt, hahaha.
    http://www.youtube.com/watch?v=Uenn49c3Nlk&NR=1
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

iemand nog de aflevering van gister gezien?

meesterlijke immitaties! vooral die van het koningshuis en die van den brink van knevel en van den brink tranen over mn wangen

en jack spijkerman natuurlijk kwa immitatie niet zo goed , maar jeetje wat werd ie te kakken gezet :) er bestaat dus toch nog zoiets als een god :_)
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Bob Ross :-)

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Koefnoen rules idd. Benaderen bij vlagen Koot & Bie.

Ik ben zo gelukkig dat ik binnenkort bij de opnames aanwezig mag zijn ;-)
        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Die Chris Zegers imitatie is weergaloos!

Comment

roflol
            je kan em al terugkijken online

AVROTROS maakt cultuur toegankelijk voor iedere Nederlander, van jong tot oud.

Comment

Geert Wilders werd gisteren ook op een heerlijke manier neergezet. Tophumor! Al vind ik niet alles van Koefnoen even leuk. Soms is het iets te extreem/te ver gezocht.
              ''Thank God for the internet experts''

Comment

BodW vs WMB.

die Paus persiflage is ook geweldig!
                Last edited by janspeed; 19-09-10, 15:30.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎